تبلیغات سایت محصولات سلولزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت محصولات سلولزی شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

√ تولید انواع جعبه √ تولید جعبه دستمال کاغذی و دستمال کاغذی تبلیغاتی √ تولید کلیه محصولات سلولوزی √ تولید انواع جعبه بهداشتی و دارویی √ تولید انواع جعبه √ تولید جعبه دستمال کاغذی و دستمال کاغذی تبلیغاتی √ تولید کلیه محصولات سلولوزی √ تولید انواع جعبه بهداشتی و دارویی √ تولید انواع جعبه √ تولید جعبه دستمال کاغذی و دستمال کاغذی تبلیغاتی √ تولید کلیه محصولات سلولوزی √ تولید انواع جعبه بهداشتی و دارویی درباره ما چاپخانه نمونه از سال 1355 شروع به کار نموده و تا کنون افتخار همکاري با شرکت ها و موسسات گوناگوني را داشته است.

سعي ما در اين مجموعه بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي ، اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان ، با بهترين کيفيت به چاپ برسانيم، در خصوص قيمت تمام شده سفارشات چاپي نيز سعی شده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نمائیم.

با توجه به تجربه چندین ساله در تولید جعبه های دستمال کاغذی ، تولید محصولات سلولزی از سال 1385 اغاز نموده است.

بازدید کننده گرامی در شرکت چاپ و جعبه سازی نمونه کلیه خدمات تولید در ابعاد و اندازه های مختلف با انواع روکش ورنی ، یووی و سلفون با بهترین کیفیت تولید می گردد .

شامل انواع : جعبه های فست فود(همبرگر ،سوخاری ، سیب زمینی ) - جعبه هاردباکس (جعبه فانتزی ، جعبه مقوای سخت ، جعبه بهداشتی (جعبه دارو ، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی ) -جعبه پنجره دار - جعبه صنعتی - جعبه لوازم آرایش - جعبه کفش - جعبه دستمال کاغذی - جعبه آجیل و خشکبار و طلقی و.

.

.

.

.

.

.

.

.

تولید می گردد .

شايد به نظر عجيب برسد كه براي تهيه دستمال كاغذي هم نياز به راهنماي خريد باشد، اما با توجه به راهنماي پي آمده احتمالا دفعه بعد دستمال بهتري مي‌خريد.

دستمال كاغذي اگرچه يك بار مصرف است، بايد سه ويژگي را توامان داشته باشد: بهداشتي، ارزان و در عين حال باكيفيت و مرغوب.

‌ مشتریان استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی همچنان بهترین راه حل برای نمایش برند و محصول خود به مخاطبین است چه خوبه اگر دستمال کاغذی تبلیغاتی مورد استفاده از چاپ با کیفیت و دستمال کاغذی مرغوب استفاده شده باشد، دقت داشته باشید استفاده از دستمال کاغذی مرغوب باعث می شود برند و محصول شما دوست داشتنی تر و این باور را در ذهن مخاطب ایجاد کند که محصول شما نیز مانند این هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است سعي ما در اين مجموعه بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي ، اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان ، با بهترين کيفيت به چاپ برسانيم، در خصوص قيمت تمام شده سفارشات چاپي نيز سعی شده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نمائیم.

با توجه به تجربه چندین ساله در تولید جعبه های دستمال کاغذی ، تولید محصولات سلولزی از سال 1385 اغاز نموده است.

آدرس: تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولی عصر جنب فروشگاه رفاه پلاک 751 طبقه پنجم واحد شرقی تلفن : 09121442355 فکس : 09121442355 موبایل: 09121442355 علیمردانی قالب 100 برگ قالب 50 برگ معمولی قالب 200 برگ طول 23 cm قالب 200 برگ با درب بیضی قالب مکعبی (11*11*11) cm قالب 300 برگ با درب بیضی شکل ما را دنبال کنید! وب سایت مجتمع چاپ و بسته بندی نمونه طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آریا سافت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map