تبلیغات سایت مشاور فني ساختماني

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت مشاور فني ساختماني حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه تبلیغات یکی از روشهای بسیار مطرح در افزایش فروش شرکتها است .

بعضی از شرکتها حتی تا 70% و بیشتر از هزینه های خود را صرف تبلیغات محصول خود می کنند، محصولی که خوب برای مردم شناخته شود و با معرفی خوب بتواند روح و روان مشتری را تسخیر نماید می تواند بخوبی در بازار بفروش رود .

لذا بایستی شرکت های ارائه کننده خدمات مهندسی به امر تبلیغات که می تواند از راههای مختلف نظیر سایت ها،تبلیغات اینترنتی تیزرهای تبلیغاتی ، بیلبوردها ،نشریات و جراید ، هدایای یادآوردنده پیشبردی و .

.

.

.

می باشد، توجه جدی نمایند تا فروش بیشتری داشته باشند.

تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است! یکی دیگر از راههای افزایش تولید و بهره وری ، صنعتی سازی در ساختمان است .

آنچه باعث شده است که امروز شرکتهای ساختمانی نتوانند تولیدات بیشتری در زمان کمتری ارائه نمایند، استفاده از همان روش های سنتی و قدیمی است که از سالها پیش در صنعت ساختمان سازی ما رایج بوده است.

یک انبوه ساز بزرگ کشور ما هم اکنون در واقع کار انبوه سازی خود را براساس روش های صنعتی انجام نمی دهد، بلکه انبوه سازی را همان به روش سنتی و از کنار هم چیدن تعدادی ساختمان 4 طبقه و 5 طبقه و بیشتر که توسط استادکاران و با همان مصالح بومی و روش های ابتدایی تیرچه و بلوک و امثالهم می باشد در مدت زمان بسیار طولانی بانجام می رساند ، در حالیکه در روش صنعتی سازی یک شرکت بزرگ ساختمانی می تواند در مدت زمان کوتاه و با رعایت کامل استانداردهای سازه ای و تاسیساتی و حتی معماری هزاران واحد ساختمانی را با یک زمانبندی مشخص آماده و اجراء نماید.

بدون اینکه مصالحی تلف نماید و یا دیرکردی داشته باشد و یا خارج از استاندارد فنی کاری را انجام دهد.

این موضوع باعث می شود که یک شرکت ساختمانی بتواند در مدت کوتاهی چندین برابر روش سنتی محصول ارائه دهد و تولیدات و ظرفیت تولید خود را بالا ببرد.

هدف حرفه‌ای از هر تبلیغاتی این است که با کمترین هزینه و یا هزینه‌ای مقرون به صرفه به تعداد زیادی از مخاطب دسترسی پیدا کنید که راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شرکت شما هموار کند.

البته ریسک این موضوع همیشه پا برجاست.

اگر تبلیغات شما به نحو خوبی انجام شود، یک قدم موفقیت آمیز برای شرکت شماست.

و در غیر این صورت پولی است که دور ریخته شده است.

بر خلاف آن چه ممکن است به نظر بیاید تبلیغات شامل حقه‌های کوچکی هم می‌باشد که در ادامه به نحوه ی برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر تبلیغات در ۱7 نکته اشاره می‌کنیم:     ۱- ابتدا مخاطب و بازار خاص را هدف بگیرید:به یاد داشته باشید تبلیغات شما باید برای مخاطبین آن بازار خاص باشد و این یک اشتباه بزرگ است که تبلیغاتی در سطح وسیع بدون اینکه نوع مخاطب در نظر گرفته شود انجام شود.

همیشه این سوال را از خود بپرسید چه نوع مشتری را می‌خواهید جذب کنید بعد از آن در تبلیغاتتان با‌‌ همان زبان رایج مخاطبان خاص تبلیغ کنید.

۲- مزایا و تسهیلات جانبی محصول و خدمات خود را پر رنگ کنید:یکی از راه های تبلیغات موثر، تبلغیات و معرفی تسهیلات و امتیازات خرید، استفاده از خدمات و سرویس شرکت شما می‌باشد، این مقوله رقابت را در بین رقیبان به نفع شما رقم می‌زند.

گرچه تبلیغات با حجم بالا یک مزیت محسوب می‌شود، تا زمانی که تسهیلات و امتیازهای جانبی ارائه ندهید در ذهن مخاطب و مشتری مورد نظرتان به حد لازم رسوخ نکرده‌اید.

۳- تصویر و یا نمایه استفاده کنید:خیلی از محصولات مانند مک دونالد را به راحتی از روی تصاویر بیلبوردها می‌توان تشخیص داد.

اگر زمینه فعالیت شما کوچک‌تر است به یاد داشته باشید که Logo تبلیغاتی و بسته بندی، اثری مشابه را در ذهن مشتری باقی خواهد گذاشت.

به نمایش گذاشتن یک تصویر آن هم به صورت مداوم و پایدار چه در وب سایتهای تبلیغاتی، چه در بیلبورد‌ها و چه در فضاهای تبلیغاتی کوچک‌تر حتماً امکان رسوخ به ذهن مشتری را به شما می‌دهد.

۴- بدانید که برای پول درآوردن مجبور هستید پول خرج کنید:راه های زیادی وجود دارند که می‌توان پول را پس انداز کرد اما اشتباه نکنید تبلیغات حیطه خوبی برای پس انداز کردن پول نیست بلکه باید آن را خرج کنید.

ممکن است تبلیغات هدفمند نسبت به تبلیغات سنتی و عام خرج بیشتری داشته باشد، اما نترسید این به این خاطر آن است که سود متقابل را به شما باز می‌گرداند.

۵- مکان تبلیغات بسیار مهم است:سایت اینترنتی، کانال تلویزیونی و رادیویی و یا مجله مورد علاقه شما حتماً و لزوماً مورد علاقه مخاطب و مشتری شما نیست در مورد علاقه های احتمالی مشتری و مخاطب هدف خود تحقیق کنید، مطالعه کنید و از سلیقه شخصی خودتان در انتخاب راه های تبلیغاتی اجتناب کنید.

هدف شما فقط ارتباط برقرار کردن با مشتری و هدف خاص به نحوی که او می‌پسندد است، نه به نحوی که شما می‌پسندید.

۶- بودجه بی‌بازگشت را صرف تبلیغات نکنید:برای مثال اگر ماهی ۵۰۰ دلار بودجه برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید، روی کاغذ درست محاسبه کرده‌اید، اما در عمل شرایطی مانند فصلی بودن محصولاتتان و زمان های رکود در بازار هدفتان را حتماً در نظر بگیرید.

  ۷- گوناگونی در تبلیغات:این خیلی معمول است که در فعالیت‌های تجاری و بازرگانی، صاحبان شرکت بعد از پیدا کردن مکانی برای تبلیغات که کاملاً برگشت هزینه را همراه دارد دست از گشتن برای پیدا کردن بازارهای دیگر می‌کشند.

تا آن جایی که به تبلیغات مربوط می‌شود نباید تمام تخم مرغ‌هایتان را تنها در یک سبد بگذارید.

رسانه‌ها و وسایل ارتباطی گوناگونی را انتخاب کنید و هرچند وقت یک بار تغییر و تفاوت ایجاد کنید، چه در بودجه تبلیغاتی خودتان و چه در پیدا کردن بازار هدف جدید‌تر.

۸- زیاد سعی نکنید به دنبال ارائه خدمات و سرویس همه پسند باشید:هیچ محصولی و یا سرویسی مورد پسند همه افراد نیست.

تلاش برای گسترش تبلیغات در مخاطبین متفاوت به منظور گسترش بازار هدف برای فعالیت های بازرگانی کوچک اصلاً مناسب نیست.

بنابراین به جای همه گیر شدن سعی کنید فقط در بازار هدف خودتان کامل و بی‌نظیر باشید.

۹- مدل‌های تبلیغات خود را از قبل امتحان کنید:پیشاپیش امتحان کنید: آیا افراد متوجه می‌شوند، قصد دارید چه پیغامی را از طریق این تبلیغ برسانید و آیا همه پیغام یکسانی دریافت می‌کنند؟، اگر نه، سعی کنید مدل و شعار تبلیغاتی خود را واضح‌تر و گویا‌تر تدارک ببینید.

برای سنجیدن مدل‌های تبلیغاتی، حتی برگه‌های نظر خواهی‌های روان‌شناسی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۱۰-  بر تبلیغاتتان نظارت داشته باشید:کار ساده ایست که بدانید مشتریانتان از چه طریقی با شرکت شما آشنا شده‌اند.

حتی خیلی از کارآفرینان این کار را نمی‌کنند و در عوض به دنبال پیدا کردن المان یا فاکتورهای جذابی هستند که در تبلیغات باعث جذب مشتری شده و یا این که چه شرکت تبلیغاتی با فاکتورهای سودآورتری محصول شما را به نحو برجسته تری به نمایش می‌گذارد.

11- درک اینکه مشتری با پای خودش نمی آیدمشتری خودش با پای خودش وارد محل كارش نمی شود.

شما باید دنبال او بگردید و هرگز به انتظار ننشینید و از هر دریچه ای برای دست یافتن به مشتری استفاده نمایید.

12-در اینترنت جست وجو كنیدیكی از راه های رسیدن به مشتریان و شناسایی آنها ، دستیابی به اطلاعات تماس آن ها از طریق اینترنت است كه می تواند به تدریج به ایجاد یك پایگاه داده ها از ایمیل ها و اطلاعات تماس دیگران منجر شود.

البته به یاد داشته باشید ارسال ایمیل ناخواسته هم تبعاتی دارد.

فراموش نکنید که : اینترنت ابزاری است که زندگی ما را بیش از این از حضور خودش متاثر خواهد ساخت.

13- مدیریت وقت و زمان داشته باشیدهمیشه مراقب مدیریت وقت باشید.

نباید با صرف وقت فراوان یك كار را به پیش برد.

باید هزینه های وقت های اضافه را در لیست هزینه های اجرایی مد نظر داشت.

  14- محصول گرا باشیداز مشاوران فنی برای ارتقای كیفی خدمات خود  استفاده كنید.

15-  مشتری گرا باشیدمشتریان را طبقه بندی كنید تا در برقراری ارتباط به مشتریان دچار كشمكش و تداخل وظیفه نشوید و سعی کنید با هر مشتری خاص سلیقه و اعتقاداتش رفتار نمایید.

16-  قلمرو گرا باشیداین موضوع بیشتر به شركت های بزرگ مربوط می شود كه باید خط ارتباط با مشتریان خودشان را در منطقه هایی كه در آن ها فعال هستند، حفظ كنند.

17-  وظیفه گرا باشیدپرسنل شما باید وظایف خود را به خوبی بدانند و هر كدام به موقع  نقش خود را به درستی ایفا كنند.

تفویض اختیار نموده و در ازای آن عملکرد مثبت طلب کنید و از فرآیند مدیر محـــوری به شدت اجتناب نمایید.

  رازهایی که در دکوراسیون اتاق خواب باید بدانید.

با خانه دات کام در این مقاله همراه شوید تا با 4 نوع مختلف از قراردادهای ساختمانی آشنا شوید.

راهنمایی برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی یا اتاق نشمین.

تشریح نکات کلیدی در دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان برخی متخصصان بر این عقیده هستند که در آینده «چوب» پرکاربردترین و محبوب‌ترین مصالح ساختمانی خواهد بود.

دانشمندان کشف کرده‌اند که با گرافن که از گرافیت(مغز مداد) گرفته می‌شود، می‌توان خواص بتن را تقویت کرد.

سیستم Grasscrete؛ سیستمی متشکل از چمن و بتن که تاثیر جزیره حرارتی شهر را کاهش می‌دهد.

طراحی فعال؛ رویکردی در معماری که هدفش توسعه جوامع سالم است.

دماسنج دوفلزی؛ متریالی که به منظور کاهش انرژی در ساختمان وارد صنعت ساختمان شده است.

خانه دات کام در این مقاله متریالی را معرفی خواهد کرد که به واسطه علم معماری زنده ساخته شده است.

با خانه دات کام در این مقاله همراه باشید تا با یکی دیگر از مصالح ساختمانی سبز و عجیب آشنا شوید.

آیا می‌دانید پلاستیک بازیافتی چه کاربردهایی در صنعت ساختمان دارد؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map