تبلیغات سایت مصالح ساختمانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت مصالح ساختمانی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات ساختمانی از جمله نیاز هایی است که هر کسب و کاری که در صنعت ساختمان فعال است و یا قصد فعالیت در این زمینه را دارد، باید برای انجام آن برنامه ویژه ای داشته باشد.

هر کسب و کاری برای بهتر دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد.

فروشندگان مصالح ساختمانی برای فروش بیشتر، استادکاران برای داشتن مشتری بیشتری و پیمانکاران ساختمانی برای دریافت پروژه های بیشتر نیاز به تبلیغ دارند.

تبلیغات کور دور ریختن سرمایه است.

تبلیغات کور به تبلیغاتی گفته می شود که جامعه ی هدف را نشانه نمی گیرد.

فرض کنید تبلیغ فروش مصالح ساختمانی مثلا آجر در یک سایت پرمخاطب خبری پخش شود.

چند درصد از مخاطبان این سایت خبری هدف این تبلیغ هستند؟ درست است که شما هزینه ی بالایی برای دیده شدن در یک سایت پرمخاطب هزینه کردید اما چون جنس مخاطب را درست انتخاب نکردید.

سرمایه ی خود را هدر داده اید.

بنابراین بهتر است همیشه برای تبلیغات در سایت های تخصصی سرمایه گذاری کنید که جامعه ی هدف شما در آن قرار دارد.

  فوری کار یک سامانه ی برونسپاری خدمات ساختمانی و خدمات منزل است.

بنابراین کسانی که در داخل سایت فوری کار حضور دارند شامل استادکاران، پیمانکاران و کارفرمایان ساختمانی می شوند.

از اینرو اگر شما قصد تبلیغات ساختمانی را دارید فوری کار می تواند یکی از سایت های ساختمانی هدف شما باشد.

  می توان به جرئت گفت برای افراد فعال در صنعت ساختمان، فوری کار بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کارشان است.

چون برای تبلیغات در فوری کار شما نیاز به هزینه کردن هنگفتی ندارید.

فوری کار دو طرح تبلیغاتی را پشتیبانی می کند: - تبلیغات ساختمانی رایگان - تبلیغات ساختمانی هدفمند   صاحبان کسب و کارها و مشاغل ساختمانی برای معرفی رایگان حرفه و محصولات ساختمانی خود کافی است پس از ثبت نام در سایت از داخل پنل کاربری گزینه ی ثبت تبلیغ را بزنند، سپس اطلاعات تبلیغ را پرکنند، با تایید کاربر، تبلیغ به صورت رایگان در سایت در صفحه ی تبلیغات سایت نمایش داده می شود.

  علاوه بر طرح تبلیغات ساختمانی رایگان، شما می توانید با خرید "طرح تبلیغ هدفمند" آگهی تبلیغ خود را در معرض دید هزاران کاربر سایت فوری کار قرار دهید.

مزایای طرح تبلیغ هدفمند: - نمایش آگهی تبلیغات ساختمانی در "صفحه اول" سایت - نمایش آگهی تبلیغات ساختمانی در "کانال تلگرامی" فوری کار - نمایش هدفمند آگهی تبلیغ ساختمانی در تمام "صفحات پروژه های مشابه" - امکان "بروز رسانی" آگهی تبلیغ ساختمانی - نمایش آگهی تبلیغ ساختمانی در "جستجوی تبلیغات" - نمایش آگهی تبلیغ ساختمانی در "صفحه تبلیغات"   برای اینکه تبلیغ ساختمانی شما بهتر دیده شود.

سعی کنید: ۱-راه های ارتباطی بیشتری ذکر کنید: مثلا اگر علاوه بر تلفن همراه، شماره ی تلفن ثابت یا همراه دیگر دارید وارد کنید.

حتی برای برخی مخاطبین راحت تر است که بجای تماس از طریق ایمیل یا تلگرام با شما درارتباط باشند پس ایمیل یا تلگرام خود را وارد کنید.

۲- ساعت تماس را ذکر کنید: اگر محدودیتی در زمان پاسخگویی دارید.

بهتر است در متن تبلیغ ذکر کنید کاربری که یک یا دو بار تماس بگیرد و شما در دسترس نباشید.

دنبال گزینه های دیگر می رود.

بنابراین بهتر است زمان مطلوب خود را برای تماس ذکر کنید.

۳- نمونه محصول یا نمونه کار بگذارید.

معمولا آگهی هایی که عکس دارند بهتر و بیشتر دیده می شوند.

پس عکسهای با کیفیت از محصولات یا کارهاتون بذارید.

۴-گذاشت اطلاعات تکمیلی: اگر سایت اختصاصی برای خودتان دارید آدرس سایتتان را وارد کنید.

یا اگر در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام یا کانال تلگرام نمونه محصول یا نمونه کار خود را میگذارید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید.

۵- طرح تبلیغ هدفمند را خریداری کنید: با خرید طرح هدفمند با تنها یکبار پرداخت به شما دسترسی نامحدود به مخاطبان سایت داده می شود.

پس این فرصت را از دست ندهید.

  اگر هنوز برای گذاشتن آگهی تبلیغ در سایت فوری کار مردد هستید و دنبال اطلاعات بیشتری می گردید یا احیانا می خواهید در تمامی صفحات سایت تبلیغ خود را به نمایش بگذارید.

می توانید با مشاور تبلیغاتی ما در سایت فوری کار تماس بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی و ثبت رایگان سفارش در فوری کار 021-09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map