تبلیغات سایت معماري

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت معماري شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات در سایت معماری   وب سایت تخصصی معمار گلد ؛ با هدف ارائه خدمات در زمینه های معماری و ساختمان به تمامی هنرجویان، دانشجویان و اساتید محترم تاسیس گردیده است .

از این جهت معمار گلد برای شرکت‌های معماری ، ساختمانی و … مکان مناسبی برای تبلیغات بهینه و پرسود باشد .

  تعرفه درج آگهی در کنار لوگو اصلی (بهترین جایگاه) (پلن A ) تعرفه درج آگهی در بالای پست ها و مقاله ها (پلن B ) تعرفه درج آگهی در ستون سمت راست سایت معمار گلد (پلن c ) تعرفه درج آگهی در بالای پست ها و مقاله ها (پلن D ) جهت درج آگهی در وب سایت میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید: وب سایت معمار گلد ؛ با هدف ارائه خدمات در زمینه های معماری و عمران به تمامی هنرجویان، دانشجویان، مهندسین و اساتید محترم تاسیس گردید تا بلکه بتواند ارائه خدمات در زمینه های مذکور، که به کندی صورت میگیرد را دچار تحول سازد و با یاری حق و کمک های بی دریغ شما بتوانیم فصل جدیدی را در این زمینه رقم بزنیم.

به همین منظور و با تمرکز بر مطلب بالا، بر ان شده ایم تا در چند زمینه تخصصی معماری و ساختمان که معتقدیم تا کنون انچنان که باید به ان ها پرداخته نشده است ، فعالیت خود را اغاز کرده و امیدوار هستیم که بتوانیم این فضا را دگرگون سازیم و جانی دوباره به دانشکده ها و انستیتوهای معماری داد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map