تبلیغات سایت مهندس نقشه برداری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت مهندس نقشه برداری کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تاریخچه نقشه برداری به عهد باستان برمیگردد از انسان های اولیه بگیرید که میخواستند شکارگاه ها و مزارع را به یاد بسپارند و یا به نسل بعدیشان منتقل کنند تا نسل های بعدی انسان که قصد داشتند حدود مزارع خود را با همسایگان و نقشه قلمرو های خود را تعیین بنمایند.

پس از آن، در جنگها نقشه برداری کاربردهای فراوانی داشت تا جایی که اختصاص بودجه نظامی سنگین به این رشته در یک قرن اخیر باعث پیشرفت های چشمگیری در این علم شد پیشرفت هایی که امروزه موجبات بهبود فزاینده نقشه برداری در ساختمان ، راهسازی و دیگر زمینه ها را فراهم آورده است.

البته کاربرد اصلی نقشه برداری بعدها بیشتر در زمینه راه سازی و شهرسازی و ساختمان ها شناخته شد اما نمیتوان از تاثیر چشمگیر بودجه های نظامی در زمان جنگهای جهانی اول و دوم بر پیشرفت علم نقشه برداری چشمپوشی کرد.

دانشگاه های مختلفی در سطح کشور در حال آموزش دانشجویان علاقه مند به این رشته هستند و نقشه برداری مانند خیلی از رشته های مهندسی رشته ای است که در سراسر دنیا تدریس میشود و در همه جای جهان کاربرد دارد.

شاید اگر شما رشته ای مانند وکالت یا روانشناسی را تحصیل کرده باشید نتوانید به راحتی در هر کشوری مشغول به کار شوید اما در نقشه برداری تمام جهان ،زبان اصلی همان x و y و z است که میتوان با همین زبان و نرم افزار های یکسان در سراسر دنیا مانند اتوکد و آرک جی آی اس به کار مشغول شد همین نکته به نظر نگارنده از جمله مزیت های این رشته است که امکان اشتغال نقشه برداران در دیگر کشورها را نیز به راحتی میسر ساخته ، از آنجا که نقشه برداری در سایر کشورها جزو مشاغل سخت به حساب می آید، حقوق بیشتری هم به این دسته از افراد پرداخت میگردد و نسبت به ایران از شأن و منزلت بالاتری برخوردار هستند از این رو بسیارند مهندسین نقشه برداری که در دیگر کشورها در حال کار هستند.

(گرفتن ویزای کاری برای نقشه برداران راحتتر است که لازمه این کار داشتن آیلتس و سنین زیر ۳۲ سال و… پیگیری های مکرر میباشد.

) اکیپ و کادر مجرب نقشه بردرای جهت برداشت و پیاده سازی نقاط مد نظر شما ما گروهی از ورودی های سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ در دانشگاه امیرکبیر واحد تفرش که کارشناسی نقشه برداری قبول شده بودیم در خدمت شما هستیم.

در آن زمان مهندسی عمران از کرامت بالایی برخوردار بود و مانند این روزها که تنها رشته پزشکی است که مورد توجه همگان قرار دارد نبود و این سیستم دانشجوپذیری و کنکور فرق میکرد در آن زمان اگر کسی رشته مهندسی در دانشگاه دولتی مخصوصا امیرکبیر قبول میشد آینده خود را تضمین شده میدید نگاه به حال حاضر نکنید که به علت وجود تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار و عدم شایسته سالاری در ادارات دولتی هم اکنون مهندسی شأن و منزلت سابق را ندارد… به هر حال ما فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر واحد تفرش بر آن شدیم که جهت ارائه خدمات خود ،پس از ثبت چند شرکت مهندسی نقشه برداری در سطوح مختلف که هر کداممان شرکتی برای خود ثبت کرد یک وبسایت واحد جهت ارائه خدمات نقشه برداری خود در سراسر کشور بنا نهیم.

گروهی از ما در کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته جی آی اس در دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه تهران و نیز شهید رجایی پرداختیم و تعدای هم در زمینه سنجش از دور RS به ادامه تحصیل پرداختیم و تعداد اندکی هم در گرایشات ژئودزی و هیدروگرافی مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفتیم اما هم اکنون بیشتر خدمات تخصصی ما در زمینه جی آی اس و سنجش از دور انجام میپذیرد و اگر در این زمینه نیاز به مشاوره و انجام پروژه داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما باشیم.

انواع خدمات نقشه برداری در حوضه های مختلف درخواستی شما انجام میپذیرد همچنین میتوانید در ذیل مطالبی در این باره بخوانید.

مهندس فتحی2020-12-15T15:25:58+03:30 نقشه برداری معدن با استفاده از تکنولوژی پهپاد ایران کشوری دارای معادن بی نظیر بوده که میتواند ثروت زیادی برای تک تک هموطنانمان به حساب بیاید و باید با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بالاترین بهره برداری را کرد و بیشتری بازدهی را انتظار داشت.

البته در زمینه اکتشافات معدن نیز میتوان از تصاویر ماهواره ای هایپراکسپکترال ، چند طیفی نیز استفاده نمود اما مراد و مقصود ما در این مطلب استفاده از مهندس فتحی2020-12-11T23:53:05+03:30 utm چیست؟ احتمالا اگر مهندس باشید کاملا در جریان هستید که یو تی ام چیست اما اگر ارباب رجوع هستید بهتر است توضیحات مختصری درباره اینکه utm به چه معناست و کاربرد آن چیست خدمت شما ارائه کنم و سپس به شرح خدمات خود بپردازم.

عبارت Universal Transverse Mercator مخففش میشود همان UTM (یو تی ام) که یک سیستم مختصات جهانی است که کره زمین را بر روی بیضوی مرجع تصویر میکند.

اگر بخواهم به مهندس فتحی2020-11-01T03:04:38+03:30 سامانه شبکه مدیریت یکپارچه مالکیت (شمیم) سامانه شمیم یا به عبارتی همان شبکه مدیریت یکپارچه مالکیت که توسط اداره ثبت اسناد و املاک کشور تهیه و به بهره برداری رسیده نمونه داخلی قوی و خیلی کارآمد از یک سامانه جامع کاداستر هست که بنده به عنوان یک نقشه بردار که به صورت برون سپاری برای اداره ثبت اسناد کار کرده ام به داشتن چنین زیرساخت و دانشی در سطح کشور خودم افتخار میکنم و این مهندس فتحی2020-09-30T16:54:14+03:30 نقشه برداری برای تفکیک زمین برای شروع یک پروژه ساختمانی گاها نیاز هست که یک زمین به قطعات کوچکتر تقسیم شود که در اینجا نیاز به خدمات نقشه برداری تفکیکی دارید و ما میتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم.

عملیات تفکیک زمین شایعتر بوده و معمولا بعد از انحصار وراثت برای تقسیم اموال نیز پیش می آید اما مواردی که نیاز به تفکیک هست خیلی زیاد بوده و مسائل زیادی میتواند دلیل آن باشد.

تجمیع ضمن اینکه خدمات ما در همه جای ایران انجام میشود و محدود به همدان و تهران نیستیم اما آدرس های زیر جهت خدمت رسانی به شما در زمینه اجرای پروژه های نقشه برداری خدمتتان ارائه میشود: آدرس دفتر تهران : خدمات انجام امور مهندسی نقشه برداری با کادری مجرب ، قیمت مناسب همراه با تضمین دقت و صحت کار هر نوع مشاوره و یا خدمات نقشه برداری که نیاز داشته باشید در خدمت شما عزیزان هستیم: اگر میخواهید از وضع موجود ملک یا زمینتان نقشه تهیه کنید – تعیین موقیت نقاط توسط GPS تهیه نقشه توپوگرافی و مسطحاتی در سطوح مختلف درخواستی تهیه نقشه های کاداستر و ثبتی برای شهرداری و اداره ثبت اسناد و نقشه های UTM – پیاده سازی و میخکوبی محدوده های زمین ماده ۱۴۷ نقشه برای سند utm (نقشه utm سیستم مختصات جهانی با مختصات دقیق) – تبدیل قولنامه به سند نقشه برداری و جانمایی نمای حرفه ای ساختمان اسپایدر ، کامپوزیت توسط دوربین توتال و… – پیاده کردن بیس پلیت و اکس ستون ها اجرا و کنترل دیواره های محل خاکبرداری های عمیق (مانیتورینگ) / محاسبات حجم عملیات خاکی : تسطیح ، خاکبرداری و خاکریزی انواع خدمات در زمینه سیستم اطلاعات جغرافیایی – جی آی اس ردی نقشه شما – تعیین بهترین موقعیت برای احداث بیمارستان ، آتش نشانی و… توسط Arc GIS نظارت بر پروژه های انجام شده نقشه برداری و مشاوره در زمینه تخصصی نقشه برداری و GIS برای تماس میتوانید از طرق شماره های 09121442355 و نیز شماره 09121442355 اقدام بفرمایید متاسفانه دلالان و کسانی که شاید خیلی زحمت خاصی نمیکشند در ایران وضعیت اقتصادی خیلی بهتری از مهندسین دارند.

درست هست که ارزش علم مهندسی در ایران به شدت پایین آمده اما این اصلا به سود منافع کشورمان نیست ، باید بدانید دانشجویان مهندسی مخصوصا در دانشگاه های دولتی برای پاس کردن دروس و رسیدن به مقاطع بالاتر زحمات بسیاری میکشند، بسیاری از ایشان زندگی سختی را در دوران دانشجویی تحمل نموده و با مشکلات دوری از خانواده و سختی در رفت و آمد و همچنین مسائل مالی زیادی رو به رو میشوند که حتما خیلی افراد حاضر به تحمل آن نیستند.

به هر حال خیلی ها بر این باورند که در جامعه ای که مهندسین آن بی ارزش باشند آنجا رونقی نخواهد یافت مگر اینکه این رویه پایان پذیرد همه ابزاری که در حال استفاده از آن هستید را مهندسین ساخته اند، از وسیله ای که دارید با آن این متن را میخوانید تا اینترنت و برق مورد نیاز آن و یا راه ها، جاده ها، ساختمان های شهر و این تمدنی که زندگی را برای انسان راحت کرده همگی به دست علم مهندسی ساخته شده پس حتی اگر در ایران ثروت در دست دلالان و رانتخواران بود و عده ای بی سواد با دانش محدود و مدرک همتراز اما نامعتبر علم را بی ارزش جلوه دادند بهتر این است که به احترام رفاهی که علم مهندسی برایتان به ارمغان آورده ارزش آن را حفظ کنید.

خوشبختانه رشته مهندسی عمران نقشه برداری کمتر در دانشگاههایی نظیر پیام نور و علمی کاربردی ارائه شد همچنین در دانشگاه های آزاد و دولتی هم محدود بود و همه دانشکده هایشان این رشته را نداشتند از این رو میتوان گفت تا حدودی کمتر دستخوش بی تدبیری قرار گرفته است و شاید این نکته امیدی باشد برای بالا بردن سطح این سواد و رشته ای که در کشورهای مختلف آن را جزو مشاغل سخت به حساب می آورند.

(همانطور که میدانید مشاغل سخت از حقوق و مزایا و بازنشستگی ویژه  و منحصر به فردی برخوردارند.

) در پایان بار دیگر یادآور میشویم جهت انجام تمامی پروژه های عملیات نقشه برداری و یا کاداستر و پروژه های نرم افزاری در خدمت شما هستیم و برای مشاوره و انجام خدمات و امور نقشه برداری میتوانید با ما تماس بگیرید.

تیم بچه های باسواد و باتجربه نقشه بردار فارغ التحصیلان ورودی های 89 و 90 دانشگاه تفرش و بچه های جی آی اس دانشگاه خواجه نصیر و تهران در خدمت شما هستند در صورتی که برای انجام پروژه ها و کارهای خود نیاز به نقشه بردار آماده به کار و یا شرکت مهندسی نقشه برداری و یا حتی پیمانکار نقشه بردار داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خود و همکارانمان خدمت شما برسیم و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین دقت کار با کیفیت تحویل شما دهیم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان کارفرما در تهران ، همدان و همه نقاط ایران هستیم خرید فرش ماشینی : فروشگاه اینترنتی زیبافرش zibafarsh.

com   سوئیت مبله : اجاره سوئیت مبله به صورت روزانه furnished-co.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map