تبلیغات سایت نان لواش ماشيني

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت نان لواش ماشيني در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا/همدان این روزها قوت غالب مردم، نان است؛ همان که از قدیم الایام برکت سفره ها و خانه بوده و مادربزرگ ها و مادرهای ما برای پختش حتی وضو می گرفتند.

به گزارش ایسنا، حال اگر در تهیه و تأمین آن کوچکترین مشکلی ایجاد شود، به طور قطع تأثیری غیرقابل جبران بر زندگی عادی و روتین مردم می گذارد، چون در این روزگار وانفسای گرانی اقلام مختلف، نان تنها جان پناه سفره های ایرانی هاست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه یکی از اولویت های جدی بنده در بدو ورود به این شهرستان بررسی و حل مشکلات بخش آرد و نان بود، گفت: طی یک ماه گذشته از کلیه نانوایی های روستاها و شهرهای ملایر  400 مورد بازدید میدانی داشتیم.

کامران زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قبلا مشکلاتی در این حوزه وحود داشته اما با پیگیری های مستمر حل شده است، افزود: طی 2 هفته اخیر بازدیدها و گشت های مشترکی با حضور نمایندگان اتاق اصناف، فرمانداری، اداره صمت و اتحادیه نانوایان شهرستان به صورت شبانه روزی انجام شده و حتی از نانوایی دورترین روستاها هم بازدید داشتیم.

وی اظهار کرد: در مجموع 320 نانوایی در سطح شهرستان داریم این درحالیست که تعداد بازدیدهای انجام شده در یک ماهه گذشته 400 مورد بوده و با نانوایی های متخلف برخورد قانونی و جدی داشته ایم که شامل تذکر، جریمه و معرفی به تعزیرات حکومتی و حتی پلمب بوده است.

زنگنه با بیان اینکه در همین راستا برای 60 نانوایی که عصر عاشورا تعطیل کرده و باعث نارضایتی مردم شده بودند، نیز فرم طرح جریمه صادر کردیم، ادامه داد: تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی در نان ها از سوی ارگان ها و نهادهای ذیربط اعلام نشده و اگر نانوایی خودسرانه قیمت نان را افرایش دهد با آن برخورد می شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ گونه مشکل کمبود آرد در ملایر وجود ندارد و آرد مود نیاز شهرستان را از همه کارخانه ها تأمین می کنیم، اظهار کرد: نانوایی های دولتی می توانند آرد مورد نیاز خود را از کارخانجات تولید آرد داخل استان همدان و نانوایی های آزادپز از کارخانجات کل کشور خریداری کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه شماره 124 آماده پاسخگویی و دریافت شکایت شهروندان است، گفت: آمادگی داریم از هر نانوایی که مردم از آن شکایت می کنند، در همان روز بازرسی میدانی داشته باشیم.

وزن و قیمت مصوب نان چقدر است؟ زنگنه در مورد قیمت انواع نان همراه با وزن قانونی مصوب، یادآور شد: طبق آنچه مصوب شده وزن چانه نان لواش 175 گرم، وزن نان پخته شده 138 گرم و قیمت آن باید 200 تومان باشد.

وی افزود: وزن چانه نان سنگک دولتی 650 گرم، وزن نان پخته شده 450 گرم و قیمت آن باید 700 تومان باشد همچنین وزن چانه نان سنگک آزاد 650 گرم،، وزن نان پخته شده 450 گرم و قیمت آن باید هزار تومان باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به اینکه وزن چانه نان بربری دولتی 480 گرم، وزن نان پخته شده 390 گرم و قیمت آن باید 600 تومان باشد، گفت: وزن چانه نان بربری آزاد 480 گرم، وزن نان پخته شده 390 گرم و قیمت آن باید 750 تومان باشد همچنین طبق مصوب انجام شده وزن چانه نان تافتون دولتی 300 گرم، وزن نان پخته شده 240 گرم و قیمت آن باید 400 تومان باشد.

زنگنه با بیان اینکه وزن چانه نان تافتون آزاد 280 گرم، وزن نان پخته شده 220 گرم و قیمت آن باید 500 تومان باشد، تصریح کرد: اگر نانوایی خارج از این نرخ دریافت کند متخلف بوده و با آن برخورد می شود.

میزان مصرف نان افزایش یافته است رئیس اتحادیه نانوایان ملایر نیز با بیان اینکه در گذشته مشکل حمل آرد داشتیم اما اکنون با پیگیری های صورت گرفته این مشکل رفع شده است، به خبرنگار ایسنا گفت: به مدت یک ماه است که با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارن و نمایندگان فرمانداری از کلیه نانوایی های سطح شهرستان در روستاها و شهرها بازدید کرده و در تمام ساعات شبانه روز گشت مشترک ما برقرار است.

محمدصفر حسینی درباره ادعای کمبود نان در برخی نانوایی ها نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل پیک کار روستائیان و فصل مدرسه هستیم، همین امر باعث شده میزان مصرف نان افزایش یافته و نانوایی ها نسبت به قبل شلوغ تر شوند.

گلایه مردم در ادامه یک شهروند ملایری به خبرنگار ایسنا گفت: متأسفانه چند روزی است که در تعدادی از نانوایی های متخلف به بهانه کمبود آرد، پخت نان کمتر از گذشته صورت می گیرد و حتی در برخی از نانوایی ها اندازه نان کوچک شده و قیمت نان را خودسرانه افزایش داده اند.

محمد رحمانی با بیان اینکه ما 4 دانش آموز داریم و هر روز باید به اندازه کافی نان تهیه کنیم، اظهار کرد: در برخی محلات صف های نانوایی طولانی تر شده و حتی به برخی نانوایی ها که در ساعت 7.

5 مراجعه می کنیم، می گویند خمیر نداریم و نان به همه نمی رسد.

وی از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر و اتحادیه نانوایان درخواست کرد: انتظار داریم با نانوایی های متخلف و کارشکن به شدت برخورد شود چرا که اکثر خانواده ها قشر متوسط و ضعیف هستند و نان قوت اصلی آنهاست.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map