تبلیغات سایت نقاشي روي كاشي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت نقاشي روي كاشي کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چاپ طرح دلخواه شما روی کاشی و سرامیک.

این محصول کاربردهای فراوانی دارد.

با توجه به مقاومت بسیار بالا و وقار و ماندگاری طرح چاپ شده،این محصول برای سالیان سال با همان کیفیت روز اول باقی می ماند.

با توجه به براق بودن سطح کاشی و سرامیک طرح چاپ شده با انعکاس نور زیبایی بسیاری به محیط می بخشد.

همچنین اگر به فکر زیباسازی دکوراسیون خود و یا ساخت یک فضای تبلیغاتی هستید استفاده از کاشی و سرامیک چاپ شده به صورت تکی و یا پازلی پیشنهاد می گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه نام شما (اجباری) ایمیل شما (اجباری) اطلاعات مرا در مرورگر ذخیره کن جستجو در بین محتوای وبلاگ آدرس : شیراز - خیابان زند - حدفاصل خیام و انوری - ساختمان پارسه1شماره‌های تماس : 09121442355 - 09121442355 - 09121442355 کاری شرکت : 9 الی 14 - 16 الی 19 جهت اطلاع از تخفیفات ویژه و محصولات جدید تلفن همراه خود را در خبرنامه ثبت کنید: سرویس های طلایی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نمود .

خدمات سرویس های طلایی به لطف خداوند متعال ، همراهان و مشتریان وفادار روز به روز گسترده شد و هم اکنون با ارائه انواع خدمات طراحی ، چاپ و تبلیغات همراه شما عزیزان هستیم.

همواره رفاه و رضایت مشتریان یکی از اهداف اصلی مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از بیش بدست آوریم.

         

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map