تبلیغات سایت يراق آلات کابینت و چوب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت يراق آلات کابینت و چوب حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همه ما این اصطلاح آشپزخانه قلب منزل است را شنیده‌ایم و به اهمیت این محل پی برده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، علاوه بر تاثیر به سزایی که در زیبایی منزل دارد، نقش مهمی در کیفیت و ایجاد فضای مناسب برای محل نگهداری اقلام مختلف ایفا می‌کند.

مهم ترین جزء آشپزخانه کابینت های آن می باشند که در ساخت آن ها از یراق آلات متعددی استفاده می‌شود.

در ادامه این متن قصد داریم اطلاعات لازم را در رابطه با یراق آلات کابینت عرضه شده در فروشگاه چوبینر در اختیارتان قرار دهیم.

انواع یراق کابینت کابینت از بخش‌های مختلفی از قبیل درب، بدنه و پایه تشکیل شده است.

برای تولید نهایی و اتصال این بخش‌ها باید از یراق آلات مختلفی استفاده شود، که در مدل و ابعاد متنوعی تولید می‌شوند.

یراق کابینت متناسب با ابعاد کابینت، طرح و سبکی که کابینت ساخته شده است انتخاب می‌شود.

یراق مورد نیاز در تولید کابینت، کمد و سایر بخش‌های منزل به چند گروه از قبیل جک، دستگیره، لولا، پایه و .

.

.

تقسیم می‌شود که در این متن قصد داریم به سه گروه از یراق آلات کابینت که به شرح زیر می‌باشند اشاره کنیم: · ریل کشو · پایه میز و مبلمان · سیستم روشنایی ریل کشو کشو یک فضای مناسب برای نگهداری لباس، لوازم آشپزخانه و .

.

.

می باشد که مکانیزم حرکتی آن به ریل وابسته است.

ریل کشو در طول‌های مختلف متناسب با اندازه کشو تولید می‌شود و علاوه بر این بر اساس ساختار و مدل به موارد زیر تقسیم می‌شوند: · ریل مخفی · ریل ساده · ریل بدنه دار ریل مخفی ریل مخفی یک نمونه از مدل‌های مختلف ریل کشو می‌باشد که به صورت مخفی در قسمت باکس کشو قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که ریل مخفی علاوه بر ایجاد حرکت روان ظاهر زیبایی به کشو می‌بخشد.

همچنین این مدل ریل در دو نوع آرام‌بند و مگنتی تولید می‌شود که مدل آرام بند موجب بسته شدن کشو بدون ضربه و شدت می‌شود و ریل مگنتی مخفی برای کشوهایی به کار می‌رود که دارای دستگیره نمی‌باشند و با یک فشار کوچک کشو باز می‌شود.

ریل ساده ریل ساده کشو جزء مدل‌های ابتدایی ریل کشو محسوب می‌شود که در دو مدل ساچمه‌ای و سفید در فروشگاه چوبینر عرضه می‌شود.

ریل سفید مناسب نصب بر روی کشوهای سبک می‌باشد و در بدنه خود نوار فلزی و قرقره دارد که حرکت کشو را تنظیم می‌کنند.

مدل دیگر ریل ساده به ریل ساچمه‌ای معروف است که در مدل‌های دو تکه و سه تکه به فروش می‌رسد و یک بخش از ریل بر روی بدنه کشو و بخش دیگر بر روی بدنه کمد یا کابینت نصب می‌شود.

ریل بدنه دار ریل بدنه دار یکی از جدیدترین مدل‌های ریل کشو می‌باشد که در کابینت و کمدهای مختلف به کار می‌رود و علاوه بر کاربرد عالی نقش مهمی در زیبایی کار دارد.

روش استفاده از این ریل به این صورت است که ابتدا جلو، عقب و کف کشو ساخته می‌شود سپس ریل بدنه دار بر روی کشو نصب می‌شود.

ریل بدنه دار در مدل‌های مختلفی از قبیل تاندوم باکس، سام باکس و.

.

.

عرضه می‌شود.

پایه میز و مبلمان یکی از بخش‌های مهم در میز، مبل و کابینت پایه آن می‌باشد.

پایه علاوه بر زیباتر شدن کار نقش مهمی در ایجاد فاصله بین میز، مبل، کابینت و.

.

.

بر عهده دارد و وزن آن ها را تحمل می‌کند.

پایه میز و مبلمان بر اساس بلندی، کوتاهی قابلیت تنظیم ارتفاع و.

.

.

به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود که به شرح زیر می‌باشند: · پایه کابینت و مبلمان · پایه رگلاژی · پایه میز پایه کابینت و مبلمان پایه کابینت و مبلمان در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و وزن آن‌ها را تحمل می‌کنند.

معمولا پایه کابینت و مبلمان از جنس چوب، فلز و پلاستیک می‌باشد که متناسب با طرح کابینت و مبل انتخاب می‌شود.

برای مثال در کابینت‌های کلاسیک و مبلمان‌های پر از نقش و نگار از پایه‌های طرح سنتی و تجملاتی استفاده می‌شود یا در سبک‌های مدرن پایه کابینت و مبلمان ساده و بدون طرح به کار می‌رود.

پایه رگلاژی پایه رگلاژی دارای ارتفاع کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های دیگر می‌باشد که با کمک یک اتاژور به یک پایه قابل تنظیم تبدیل می‌شود.

پایه رگلاژی یک مدل مناسب می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید و در مدل‌های مختلفی از قبیل تخم مرغی، لترون و پیچی تولید می‌شود.

پایه میز در مدل‌های جدید برای میزها به جای استفاده از چند پایه، از یک پایه مخصوص میز استفاده می‌شود که در ارتفاع‌های مختلف تولید می‌شود.

پایه میز به شکلی طراحی شده است که برای میز شیشه‌ای، چوبی و کافی شاپ به کار می‌رود.

معمولا این مدل پایه‌ها مناسب میزهای جلو مبلی، غذا خوری، رستوران و کافی شاپ‌ها هستند.

سیستم روشنایی امروزه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سیستم‌های روشنایی نقش مهمی ایفا می‌کنند به این صورت که در بخش‌های مختلف آشپزخانه لامپ‌های ریز و درشت در رنگ‌های مختلف از قبیل زرد، مهتابی و رنگی به کار می‌رود.

چراغ‌های ال ای دی، لامپ‌های هالوژنی و لامپ‌های هوشمند داخل کابینت و کمد که با باز شدن درب روشن می‌شوند جزء سیستم‌های روشنایی پرطرفدار می‌باشند.

قیمت یراق آلات کابینت لازم به ذکر است که ابزار و یراق آلات کابینت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت یراق آلات کابینت می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید: 09121442355   -   09121442355   -   09121442355 Choobiner.

ir انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map