تبلیغات سایت گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت گوگل کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما می‌توانید ابتدا از طریق یکی از روش‌های زیر ادوردز را آموزش ببینید و سپس با خرید اکانت اختصاصی و سپس شارژ اکانت تبلیغات خود را انجام دهید.

شما می‌توانید با سرویس اکانت‌های مدیریت شده ادوردز صفر تا 100 تبلیغات گوگل خود را به ما بسپارید و با استفاده از دسترسی مستقیم به اکانت ادوردز گزارش‌های مربوطه را مستقیم مشاهده کنید.

در این سرویس شما در صورت لزوم می‌توانید خودتان نیز تغییرات مورد نیازتان را اعمال نمایید.

شما می‌توانید ابتدا از طریق یکی از روش‌های زیر ادوردز را آموزش ببینید: می‌توانید با استفاده از سرویس مدیریت اکانت ادوردز روند مدیریت و بهینه سازی تبلیغات خود را به ما بسپارید.

برای شروع تبلیغات در گوگل می‌توانید اکانت اختصاصی سفارش دهید و به میزان مورد نیاز اکانت خود را شارژ کنید.

در صورتی که در بعضی مواقع سوالی برایتان پیش آمد می‌توانید از سرویس پاسخ به سوالات ادوردز ما استفاده کنید.

در صورتی که در بعضی مواقع سوالی برایتان پیش آمد می‌توانید از سرویس پاسخ به سوالات ادوردز ما استفاده کنید.

اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، توصیه می‌کنیم تبلیغات گوگل را با جی ادز امتحان کنید.

ما برای تبلیغات در گوگل راه های مختلفی پیش روی شما گذاشته ایم.

شما می توانید کل مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و روزانه از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید و یا اینکه تمامی کارها را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم.

خدمات تبلیغات در گوگل جی ادز را مشاهده فرمایید.

اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌توانید از پلن‌های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

در تبلیغات گوگل شما تنها زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی تبلیغ آن کلیک کند، هزینه می‌پردازید.

پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات می‌کنید، نباشید.

شارژ درهم امارات: 7,222 تومان شارژ دلار آمریکا: 27,090 تومان شارژ لیر ترکیه: 3,514 تومان عودت وجه لحظه ای در هر شرایط اختصاص پروموشن به مشتری شفاف بودن همه شرایط از اول ما معتقدیم مشتریان آموزش دیده بازدهی خوبی از تبلیغات کسب می‌کنند که نتیجه آن تمدید تبلیغات است.

در کمتر از یک ساعت کاری تمامی سفارشات، اعم از شارژ اکانت و ایجاد اکانت اختصاصی انجام می‌شود ۱۲۰دلار یا۴۵۰درهم، پروموشن دریافت کنید.

(بیشتر بدانید) جی ادز به داشتن گواهینامه پارتنری گوگل افتخار می‌کند، ما به عنوان پارتنر گوگل م سئو لیت داریم تا خدمات تبلیغاتی گوگل را با کیفیت بالا، بر اساس جدیدترین تغییرات پلتفرم گوگل ادز، همراه با مزایای رقابتی به مشتریان خود ارائه دهیم و بازگشت سرمایه تبلیغاتی آنها را افزایش دهیم.

دوره آموزش ویدیویی Google Ads به صورت اختصاصی در استودیو جی ادز تولید شده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

با ورود به سایت جی ادز دات کام می‌توانید آموزش تبلیغات گوگل ادز را به صورت فهرست‌بندی شده مشاهده کنید.

آموزش های گوگل ادز همراه با آخرین تغییرات پلتفرم گوگل ادز تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی آماده شده است.

در این دوره ویدیویی سعی کردیم ابتدا با ویدیوهای جذاب تمامی مفاهیم مورد نیاز را به صورت کامل تشریح کنیم و سپس به ارایه آموزش تمام بخش‌های کاربردی گوگل ادز پرداخته ایم.

برای یادگیری سریع گوگل ادوردز این فیلم های آموزشی با زیرنویس فارسی را ببینید! گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟ اینجا درباره نحوه کار گوگل ادوردز بیشتر بخوانید.

هنوز برای استفاده از تبلیغات در گوگل شک دارید؟ حتما این مقاله از وبلاگ جی ادز را بخوانید.

سئو و گوگل ادوردز دو راهکار کارآمد برای افزایش ترافیک سایت هستند.

کدام را انتخاب کنیم؟ منابع آموزشی زیادی برای یادگیری ادوردز وجود دارد.

ما بهترین‌ها را لیست کرده‌ایم.

آیا می‌دانید چه تعداد از کاربران روی تبلیغات گوگل کلیک می‌کنند؟ تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34 شماره تماس: با توجه به تخصص تیم جی ادز و عملکرد خوب ما به عنوان پارتنر Google اطمینان و اعتماد مشتریان خود را به دست آورده ایم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map