تبلیغات سایت اجاق گاز و بخاري

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت اجاق گاز و بخاري کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه صنعتی ایران شرق با تولید محصولاتی با کیفیت آماده ارائه خدمات به هر ایرانی در سرتاسر کشور می باشد تماس با ما ایران شرق پرداخت امن از طریق سیستم های استاندارد با امنیت بالا در پرداخت ارائه خدمات یکپارچه کشوری از طریق بیش از 650 نماینده فعال به منظور اخذ شرایط کامل گارانتی .

.

.

ارسال به سرعت بار -تحویل بار درب منزل-تعامل با مشتری جهت کاهش هزینه حمل پاسخگویی کارشناسان فروش به منظور راهنمایی صحیح مشتری به سوی خریدی مطمئن فروشگاه اینترنتی ایران شرق عرضه کننده محصولات متنوع شامل انواع بخاری و شومینه، آبگرمکن های دیواری فوری، اجاق گازهای طرح فر، کولرهای آبی پوشالی و سلولزی و پکیج میباشد.

فروشگاه آنلاین در نظر دارد در کنار فروشگاه های زنجیره ای تحولی در سیستم فروش و خدمات پس از فروش ایجاد نموده به نحوی که صرفا با چند کلیک کالای منتخب رادر محل موردنظر دریافت کنید.

لازم به ذکر است که خرید از این فروشگاه به منزله خرید آنلاین از نمایندگی رسمی این شرکت بوده و از تمامی تعهدهای فروش از جمله ضمانت رسمی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران شرق برخوردار خواهد بود iranshargh@gmail.

com 09121442355 @Iranshargh_neyshabour با عضویت در خبرنامه ما از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های سایت در ایمیل خود سریعا مطلع شوید! استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ایران شرق با ذکر منبع بلامانع است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه صنعتی ایران شرق می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map