تبلیغات سایت انواع ساعت (مچي – روميزي – ديواري)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت انواع ساعت (مچي – روميزي – ديواري) شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساعت به معنی زمان است.

همه ما با زمان سرو کار داریم و طبق زمانی که در اختیار داریم برنامه ریزی می کنیم , بنابراین دادن یک هدیه تبلیغاتی مانند ساعت تبلیغاتی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد پس به این نتیجه میرسیم که چاپ و طرحی عکس روی ساعت یکی از بهترین شیوه تبلیغات برای برند و لوگوی شرکت ها می باشد.

یک ساعت تبلیغاتی می تواند در تبلیغات برند ما بسیار مفید و موثر باشد زیرا در هر خانه و فروشگاه و مغازه و آموزشگاهی در هر مکان حتما یک ساعت وجود دارد و هدیه دادن یک ساعت تبلیغاتی می تواند همیشه به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی جلوی دید مخاطبتان شما باشد و با ثبت برند خود بر روی ساعت تبلیغاتی میتوانید در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید .

چاپ روی ساعت تبلیغاتی دیواری و ساعت رومیزی اغلب به صورت چاپ دیجیتال انجام می شود .

اگر تعداد چاپ روی ساعت تبلیغاتی بالای ۱۰۰۰ عدد باشد به وسیله چاپ افست روی ساعت انجام شده و کمتر از آن به وسیله چاپ دیجیتال ساعت انجام می شود .

اغلب بعد از چاپ افست روی ساعت صفحه پشت ساعت نیز برش خورده ( به وسیله دستگاه دایکات و به وسیله قالب اختصاصی) و طرح مورد نظر روی ساعت تبلیغاتی درج می شود.

در برخی ساعت تبلیغاتی علاوه بر چاپ بر روی صفحه ساعت ، بر روی بدنه ساعت نیز میتوان هرگونه چاپی را انجام داد .

نمایش 1–24 از 154 نتیجه شماره تماس گویا : 09121442355 021

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map