تبلیغات سایت دوربين و لوازم عكاسي و فيلمبرداري

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت دوربين و لوازم عكاسي و فيلمبرداري حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عکاسی تبلیغاتی، نوعی عکاسی تجاری محسوب میشود که نتیجه آن ترویج  و معرفی محصولات و فروش های متدوال در صنعت های روز در شاخه های متفاوت خواهد بود.

تبلیغات در مجله ها، نشریات، وب سایت ها، بیلبوردها،  تابلوها و اعلان های تبلیغاتی نیازمند برنامه ریزی هدفمند است که چشم مخاطبان را به سمت خود جلب  می کند.

این که آیا شما یک شخص حرفه ای فصلی هستید و به دنبال ارتقاء کارهای خود می گردید و یا اینکه تازه کار خود را شروع کرده اید و می خواهید به رسمیت شناخته شوید، برای راهنمایی شما لیستی از بهترین تجهیزات عکاسی تبلیغات را آماده کرده ایم تا در مسیر درست این حرفه قدم های خود رو به موفقیت  بردارید.

یک عکس تبلیغاتی خوب زمانی تاثیرش را روی مخاطب  خود خواهد گذاشت که داستانی که پشت این عکس بیان شده است  را به مشتری با کوتاه ترین زمان ممکن بازگو کند.

تجهیزات مورد نیاز برای  یک عکاس تبلیغاتی می تواند  به طور قابل توجهی متفاوت از دیگر عکاسانی باشد که در تصویربرداری فعالیت می کنند.

در بعضی موارد از عکاس خواسته می شود که از هلیکوپتر برای نمونه میکروگرافیکی از بزرگترین ساختمان شهر عکاسی کند.

بنابراین ممکن است برای شروع فعالیت نسبت به عکس های پرتره یا شخص صنعتی به هزینه مالی زیادی  مورد نیاز باشد.

کیت شروع راه اندازی تجهیزات عکاسی تبلیغاتی به ترتیب زیر دسته بندی میشوند:     امروزه روز، انواع مختلفی از دوربین های عکاسی تبلیغاتی در بازارهای جهانی وجود دارند که شرکت ها و‌کارخانه های تولید این دوربین ها با توجه به نیازهای مشتریان قیمت های متفاوتی را در بازارها عرضه می کنند.

در حالی که هر دوربین باید در موارد  گوناگون  مورد ارزیابی قرار بگیرد.

عکاسی تجاری و تبلیغاتی نیاز به انتخاب متنوعی از دوربین ها و لنزها دارد.

دوربین های 8 × 10 ، 5 × 4 ، و 35 میلی متر همه جایگاه خاص خود را در میان عکاسان حرفه ای و تازه کار دارند و معمولا از دوربین های   DSLR    برای شروع  اسنفاده می کنند.

بعنوان مثال برخی از طرفداران دوربین‌های سونی علاقه خاصی به E-mount  مدل دوربین های بدون آینه دارند.

مانند Sony a7RII ، a7SII ، a7II ، a6000 ، و غیره) برخی دیگر دوربین های لنز ثابت A-Mount مانند Sony RX1R II ، RX100 VA را ترجیح میدهند.

شرکت های کانن و نیکون دوربین های با قابلیت های صفحه های نمایش لمسی با سرعت شاتر بین 30 تا 8000/1 همراه با لنزهای واید، نرمال و تله فوتو با بهترین کیفیت به بازار ارائه داده اند.

توصیه ما به شما برای خرید بهترین دوربین و لنز جهت عکاسی در صنعت و تبلیغات توجه  به حساسیت (ISO) ، فاصله کانونی، دیافراگم و… می باشد.

    در حالی که هر لنز فواید بسیار زیادی دارد ، بیشتر عکاسان تبلیغاتی دوست دارند لنزهایی داشته باشند که بتوانند عکس هایی با زاویه دید عریض بگیرند تا سوپر تله فوتو و موارد دیگر.

حتماً در مورد دیافراگم ، دامنه یا جزئیات دیجیتال مطالعه داشته باشید.

برای سوژه های کوچک از لنزهای ماکرو و سوژه های با ابعاد بزرگتر از لنز های معمولی استفاده میشود.

    هنگام ارزیابی کیت های روشنایی، بررسی ها را مطالعه کنید و قدرت باتری ، منابع نور مداوم ، همراه با فلاش ، لوازم جانبی را در نظر بگیرید.

کیت فلش الکترونیکی برای تبلیغات عکاسی بسیار مهم است ، اما حمل و‌نقل نسخه های استودیویی به علت سایز و وزنشان کمی سخت و دشوار است.

فلاش های الکترونیکی کوچکتر به راحتی قابل استفاده و همچنین مقرون به صرفه تر هستند.

  یک آداپتور لنز می تواند مجموعه ای از مارک های برتر لنز ، از جمله نیکون ، کانن ، لایکا و غیره را بر روی دوربین های سونی سوار کند.

      برای نورهای یکنواخت، پرکنتراست و شدید از کاسه استاندارد (Standard Reflector) استفاده می شود.

این وسیله روی فلاش ها کار می کنند و برای مشخص کردن دامنه تابش قرار میگیرد.

از لوازم های جانبی که همراه کاسه استاندارد میتوان اشاره کرد که نور کاسه را به صورت جهت دار هدایت کند سرپوش لانه زنبوری است که مانع پخش شدن نور می شود.

      بعضی از عکاسان برای ایجاد نور پرکنتراست و ایجاد نور به صورت نقطه ای از این وسیله استفاده می کنند.

      به جرات میتوان گفت که یکی از پرکاردبردترین لوازم های جانبی در عکاسی تبلیغاتی این باکس ها هستند زیرا به راحتی باعث کنترل نور می شوند.

این باکس ها در ابعاد و اندازه های مختلفی هستند.

معمولا رنگ داخل این سافت باکس ها سفید، نقره ای یا طلایی است که هرکدام بنا به نوع کاربردشان ویژگی هایی دارند.

هر کدام از این رنگ ها درصد نور و پرتو ها را منعکس می کنند.

      خیمه ها به نوعی طراحی شده اند که که دارای یک دریچه برا ی دهانه لنزها هستند که مانع انعکاس وسایل اطراف به داخل خیمه و بر سطح شی و یا وسیله ای که قرار است عکاسی روی آن انجام گیرد، می شوند.

هر طرف یا تیغه خیمه نقش یک پخش گر را دارد.

    این وسیله برای جلوگیری احتمالی از لرزش ها، نوسانات و تکان های دست و دوربین در حین عکاسی است.

سه پایه ای که شما انتخاب می کنید بستگی به این دارد که موضوع شما متحرک یا ثابت باشد.

در صورت استفاده از سه پایه از لوازم جانبی های دیگری نیز اضافی میتوایند استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید آن را به لپ تاپ و دوربین متصل کنید.

  سایر تجهیزات عکاسی که به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند شامل اصلاح کننده ها ، ها ، گریپ ها، کوله پشتی ها، موارد همراه با رایانه یا تجهیزات و نرم افزارهای فنی هستند.

در حالی که تجهیزات عکاسی می تواند به تلاش شما در عکاسی تبلیغاتی کمک کند، اما خیلی از این لوازم‌ها وجودشان الزامی نیست و‌فقط هزینه شما را چند برابر می کنند پس توصیه می شود مواردی را تهیه کنید که نیازهای اصلی شما را برآورده می کنند.

در کلام آخر توصیه میشود برای راه اندازی و فعالیت در عکاسی تبلیغاتی به دنبال مکان و استودیویی باشید که بزرگ با سقف های بلند باشد که بتوانید به راحتی محصولات  مورد نظرتان را جا بجا کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * دیدگاه همه چیز از یک خواسته قلبی و ایده ذهنی شروع شد.

ایده ای از یک مرکز تجهیزات عکاسی مطلوب بخصوص برای قشر جوان و دانشجو و البته عکاسان حرفه ای، بنابراین در سال 1381 نخستین سنگ بنای تحقق این ایده بنام نورنگار گذاشته شد.

هدف در نورنگار برپایه یک جمله قرار دارد :هدف از فروش، کمک به دیگران در به دست آوردن احساس خوشایندی است که می‌خواهند از خریدشان داشته باشند.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تمامی حقوق این سایت متعلق به نورنگار می باشد.

کپی برداری به هر نحو غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map