تبلیغات سایت آبكاري ظروف نقره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت آبكاري ظروف نقره کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ظروف نقره نما یا ظروف شبه نقره به محصولاتی گفته می شود که از جنس فلز نقره نبوده و پس از اتمام مرحله تولید با آبکاری به شکل ظوف نقره در آمده اند.

زیبایی ظروف شبه نقره اصفهان برای بانوان ایرانی در سراسر کشور جذابیت داشته و از این رو مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

تلفیق هنر ظروف آبکاری نقره با قلمزنی اصفهان , ارزش دوچندانی به آن داده است.

شما می توانید جدید ترین محصولات را بصورت آنلاین در سایت نقره نما اصفهان مشاهده نمائید.

بدیهیست که قیمت ظروف طرح نقره از ظروف نقره اصل , ارزانتر بوده و تهیه آن برای افراد بیشتری میسر خواهد بود.

قیمت ظروف نقره نما به سایز و کار انجام شده بر روی آن بستگی دارد.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را از سایت و اپلیکیشن فروشگاه نقره نما اصفهان تهیه نمائید.

ظروف نقره نما از جمله آثار هنری بسیار زیبای اصفهانی است تا تمامی کسانی که توان خرید ظروف نقره ای را ندارند بتوانند این دسته از ظروف را که تشخیص آنها با نقره اصل بسیار مشکل است خریداری کرده و لذت داشتن ظروف نقره ای را با قیمتی بسیار مناسب تجربه کنند.

این ظروف در انواع مختلف و با قیمت های عالی در فروشگاه صنایع دستی اصفهان به فروش می رسند.

کشکول قلمزنی نقره نما سرویس چای خوری قلمزنی آبکاری نقره خاویار خوری قلمزنی نقره نما پسته خوری قلمزنی نقره نما ظروف نقره نما که به آنها ظروف شبه نقره یا ظروف آبکاری نقره گفته می شود، به منظور متعادل سازی قیمت ظروف نقره ای ایجاد شده اند که افراد معمولی توان خرید آنها را ندارند.

اما وقتی گفته می شود ظرف نقره نما منظور از نقره نما چیست؟ ظروف نقره نما توسط آبکاری نقره تولید می شوند که یکی از محبوب ترین انواع آبکاری ها در صنایع جواهرسازی است چون نقره در حالت عادی قیمت کمتری نسبت به طلا دارد، درخشندگی و میزان براقی این نوع جواهرات نیز بسیار عالی است و حتی در برابر اکسید شدن نیز مقاومت بسیار خوبی دارند و به همین دلیل از روکش نقره برای ساخت ظروف نقره نما استفاده می شود.

برای زیبایی بیشتر , معمولا ظروف قلم زنی اصفهان را نیز آبکاری می کنند.

ظرف نقره نما زیبایی ظرف نقره را داشته و قیمت آن بسیار مناسب تر است.

پس در واقع وقتی پرسیده می شود شبه نقره چیست باید گفت فلزاتی مثل مس، برنج و نیکل که با یک یا چندین لایه از فلز نقره روکش شده باشند، ظاهری مشابه با نقره پیدا می کنند که شاید به سادگی نتوان فرق آن را با ظروف نقره واقعی تشخیص داد.

به بیان ساده در ظروف نقره اصل، تمامی بدنه از فلز نقره استفاده شده است (البته مقداری ناخالصی نیز دارد که اکثرا با عیار 925 مشخص می شود یعنی 92.

5% آن نقره است و مابقی از سایر فلزات است) اما در ظروف نقره نما بدنه از جنس نیکل، برنج و در اکثر مواقع از مس است و سپس به وسیله روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد روکشی از نقره روی آن گذاشته خواهد شد.

قیمت ظروف آبکاری نقره برای اکثر مشتریان مناسب می باشد.

در حال حاضر شبه نقره اصفهان به دلیل استفاده از درصد بالایی از عیار نقره و کمترین میزان ناخالصی ارزش بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه معمولا از فلز مس استفاده می شود، جنس فلز زمینه نیز بسیار عالی و مقاوم است.

اما ظرف شبه نقره که با این روش تولید می شود چه ویژگی هایی دارد؟ شبه نقره اصفهان ظاهر زیبایی داشته که می تواند برای تزئین فضای دکوری مورد استفاده قرار گیرد.

پس از اینکه ظروف مسی یا برنجی به شکل ظرف مورد نظر درآمدند و با قلمزنی و چکش کاری طرح و نقش مدنظر اساتید یا بسته به سفارش مشتری روی آن پیاده سازی شدند نوبت به روکش کاری با نقره یا آبکاری نقره می رسد.

ابتدا باید ظرف مورد نظر را در الکترولیت قرار دهند تا با برقراری جریان برق، یون های موجود در نقره بر روی سطح ظرف رسوب کنند.

پس از اتمام کار نیز ظروف از داخل محلول الکترولیت بیرون کشیده شده و با شسته می شوند.

در ادامه پروسه تولید ظروف آبکاری نقره , محلول الکترولیت را سیانید نقره یا نیترات نقره در نظر می گیرند که غلظت یون نقره حدود 10 تا 25 گرم در هر لیتر است که معمولا برای آبکاری سریع از غلظت 25 گرم در هر لیتر استفاده می شود.

البته در برخی موارد به درخواست مشتری، ضخامت روکش نقره را بیشتر در نظر می گیرند که در این حالت غلظت نقره 30 گرم در هر لیتر خواهد بود.

نکته: چنانچه به زیبایی و براقی سطح ظروف نقره نما اهمیت بیشتری داده شود، در این فرایند از فلزات سولفور، بیسموت، آنتیموان یا سلنیوم نیز داخل محلول الکترولیت استفاده می گردد.

پسته خوری قلمزنی شبه نقره بلونی قلمزنی شبه نقره آجیل خوری قلمزنی نقره نما تنگ قلم زنی نکته: ظروف نقره نما برای اینکه حرفه ای آبکاری شده باشند، دمای فرایند بین 18 تا 40 درجه انتخاب می شود چرا که کمتر از این مقدار باعث منفذ دار شدن روکش شده و بیشتر از این مقدار نیز باعث ناهمگونی در سطح روکش می شود.

همچنین اگر الکترولیت حاوی سیانید باشد، pH را بین 8 تا 8.

5 تنظیم می کنند در غیر این صورت مقدار آن بین 7.

5 تا 9 قرار داده می شود.

در کنار این فرایند که به شما آموزش دادیم و اکنون می دانید که دقیقا فرایند تولید ظروف نقره نما به چه صورت است، متوجه شدید که تفاوت نقره و شبه نقره چیست.

گز خوری قلمزنی گل و مرغ شکلات خوری قلمزنی مسی اصفهان شکلات خوری پایه دار مسی قلمزنی گلدان بلونی قلم‌زنی توجه داشته باشید که حتی ظروف نقره ای و نقره ای که در جواهرات استفاده می شود 100% خالص نیستند چون عنصر نقره بسیار نرم است و حتما باید به صورت ترکیب شده با سایر فلزات مثل مس یا برنج و غیره باشد.

مثلا نقره مورد استفاده در جواهرات، عیار 925 دارد یعنی درجه خلوص آن 92.

5% است و 7.

5% مابقی نیز به شکل ترکیب شده با سایر عناصر است.

بشقاب قلم زنی مسی با جعبه تابلو بشقاب قلمزنی اصفهان تابلوی قلمزنی با قاب نقاشی تذهیب قاب قلمزنی اصفهان طرح گل و مرغ بسیاری از افراد از ما می پرسند که ظروف نقره نما شرایط نگهداری خاصی دارند؟ خیر شرایط نگهداری آنها دقیقا مشابه با نقره است چون لایه رویی که شما با آن سروکار دارید و دیده می شود از همان نقره عیار 925 استفاده شده و تنها جنس بدنه ظرف، مس آبکاری شده است.

لذا به همان شکل که توصیه می کنیم پس از خرید ظروف نقره آنها را در جای مرطوب قرار ندهید و با دستمال خشک آنها را تمیز کنید در مورد ظروف شبه نقره نیز دقیقا همین مورد صحیح است.

ضمنا مشابه با ظروف نقره نباید ظروف نقره نما را با سیم ظرفشویی یا مواد شوینده تمیز کرد چرا که باعث آسیب دیدن لایه یا روکش پلی استر شده و پس از مدتی تیره رنگ خواهند شد.

اگر چنین مواردی را رعایت کنید تا چندین سال ظروف آبکاری نقره شما، براقی و شفافیت خود را حفظ خواهد کرد اما پس از تیره شدن نیز نگران نباشید چرا که مجددا با آبکاری نقره می توان آن را به حالت اول برگرداند و هر موقع نیز قصد فروش این ظروف را داشته باشید، روکش نقره آن با قیمت روز محاسبه می گردد.

ظروف نقره نما امروزه در انواع و اقسام گوناگون تولید می شوند تا پاسخگوی نیاز بازار و مشتریان گرامی باشند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان (بهترین و معتبرترین سایت نقره نما کشور) در زمینه فروش انواع ظروف نقره نما کامل ترین کلکسیون را دارد که در آن انواعی از ظروف به چشم می خورند: همانطور که گفتیم معمولا قیمت شبه نقره در مقایسه با نقره اصل با عیار گفته شده حدود یک پنجم است و به دلیل اینکه افراد بتوانند لذت داشتن ظروف نقره ای را در منزل داشته باشند چنین هنر و تکنیکی پدید آمد تا متناسب با توان خرید مردم باشد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان نیز که همیشه به شکل ها و روش های مختلف، اصل مشتری مداری خود را رعایت کرده است، در امر فروش ظروف نقره نما شدیدا تلاش کرده تا قیمت ارائه شده نسبت به سایر سایت ها و رقبا پایینتر و مقرون به صرفه تر باشد و با ارائه شناسنامه محصولات، مشتریان را از بابت کیفیت و زیرساخت بسیار محکم آنها آسوده خاطر کند.

ظروف مسی آبکاری نقره معمولا در مقایسه با سایر انواع ظروف نقره نما محبوبیت و فراوانی بیشتری دارند چرا که در نهایت کیفیت نقش و نگارها (به علت خاصیت خمش پذیری و چکش خواری بسیار خوب فلز مس) بسیار بهتر از زیر ساخت های برنجی است و به همین دلیل سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان نیز از همین اصل پیروی کرده و بهترین مواد اولیه را در ساخت ظروف نقره نما استفاده نموده است.

قیمت ظروف آبکاری نقره مثل ظروف مسی با آبکاری نقره مشابه با موارد گفته شده است و بسته به اینکه ساخته دست اساتید معروف اصفهانی بوده باشد، عیار 925 برای نقره آن درج شده باشد و چقدر فرایند آبکاری حرفه ای انجام گرفته باشد قیمت متفاوتی دارد که در فروشگاه صنایع دستی اصفهان با کیفیت ترین و ماندگارترین نوع ظروف نقره نما را مشاهده می کنید.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت ثبت سفارش محصولات خود در هر ساعت و روزی از هفته با مراجعه به فروشگاه صنایع دستی اصفهان و انتخاب نمونه محصولات مدنظر خود سفارش را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن همراه با بسته بندی شکیل به دست شما برسد.

توجه داشته باشید در صورتی که در مورد انتخاب نوع ظروف نقره نما برای خرید به عنوان هدایا یا کادوهای ارزشمند و ماندگار تردید دارید می توانید در تماس با کارشناسان فروش ما از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

ضمنا آن دسته از مشتریان عزیزی که خرید عمده این محصولات را سفارش دهند می توانند از تخفیف های عالی و ویژه ما نیز بهره مند گردند.

همراه تمامی محصولات فروشی ظروف نقره نما، شناسنامه محصولات که حاوی نام و مشخصات کامل استاد سازنده، محل ساخت و تاریخ ساخت می باشد موجود بوده و حتی جنس زیرساخت و عیار روکش نقره نیز ذکر شده است تا مطمئن باشید که هزینه کمتری که پرداخت می کنید به هیچ وجه به معنای کیفیت پایینتر نیست.

نام فروشگاه صنایع دستی اصفهان با کیفیت بالا و رضایتمندی بی نظیر مشتریان عجین شده است.

هنرهای لوکس صنایع دستی فروش عمده صنایع دستی خرید عمده صنایع دستی اپلیکیشن صنایع دستی فروش عمده میناکاری خرید عمده میناکاری همکاری در فروش پیج صنایع دستی قوانین و مقررات سوالات متداول میناکاری تهران ثبت شکایات تماس با ما میناکاری فروش میناکاری در تهران فروشگاه صنایع دستی فروش ویژه با تخفیف میناکاری روی سفال میناکاری اسماعیلی تندیس میناکاری هدایای تبلیغاتی قلمزنی اصفهان میناکاری شیراز خرید میناکاری صنایع دستی ساعت کار فروشگاه : 8 صبح الی 6 بعد از ظهر دفتر مرکزی ( اصفهان ) 512 77 92 0901 031-09121442355 bazaremina[at]yahoo.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map