تبلیغات سایت رفوي انواع پوشاك بجز چرم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت رفوي انواع پوشاك بجز چرم مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به عنوان تنها فروشگاه آنلاین پوشاک جین وست آغاز نمود و با تلاش‌های بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز، ریباک، چرم مشهد، مارال چرم)، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست و این رضایت، پشتوانه استواری است که دستیابی به اهداف تدوین شده را در بلند مدت محقق می سازد.

سالها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران، بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان و همچنین، استقبال چشمگیر و مداوم از محصولات و برندهای برتر ارائه شده در فروشگاه های این مجموعه این امکان را به شما می دهد تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و اجناس مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

در این پست، قصد داریم تجربه کمپین‌های تبلیغات آنلاین بانی مد در پلتفرم سیماگر را تحت عنوان یک کیس استادی مورد بررسی قرار دهیم و اهداف و چالش‌های کمپین تبلیغاتی بانی مد، محتواهای تبلیغاتی و نتایج کمپین را ارائه دهیم.

  اهداف بانی مد از همکاری با سیماگر بازگشت کاربران سایت که به صورت تخصصی بازاریابی بازگشتی (Retention marketing) نامیده می شود همواره یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه‌های آنلاین همانند بانی مد بوده است.

یکی از اهداف اصلی بانی مد در همکاری با سیماگر، تلاش برای بازگشت کاربران از دست رفته با استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ محصول است.

از جمله اهداف دیگر بانی مد در همکاری با سیماگر میتوانیم به هدایت ترافیک مورد نیاز در جشنواره های بانی مد در مناسبت های خاص همانند شب یلدا و بلک فرایدی می باشد.

نحوه برگزاری و چالش‌های کمپین تبلیغاتی بانی مد تبلیغات بانی مد در سیماگر به دو دسته کلی تقسیم می شوند: یکی از اصلی ترین چالش های موجود در همکاری میان سیماگر و بانی مد، میزان نرخ تبدیل فروش (Conversion Rate) بود.

به منظور برطرف کردن این چالش‌ها، افزایش اثربخشی کمپین ها و بهبود نرخ تبدیل فروش از دو راهکار زیر استفاده شد :       نتیجه همکاری بانی مد با شبکه تبلیغاتی سیماگر با در نظر گرفتن اهداف بانی مد از اجرای کمپین‌های تبلیغات همسان و ریتارگتینگ، کمپین‌ها به خوبی اجرا شد و اکانت منیجرهای سیماگر در راستای افزایش اثربخشی کمپین‌های بانی مد تلاش کردند تا نرخ تبدیل (Conversion Rate) افزایش یابد، تمامی چالش‌های موجود برطرف شود و کمپین‌ها به خوبی بهینه‌سازی شوند.

با انجام بهینه سازی‌های انجام شده در سیماگر، نرخ تبدیل فروش بانی مد در بازه زمانی سه ماهه به میزان ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

  برترین محتواهای تبلیغاتی بانی مد در کمپین‌های یلدا و بلک فرایدی در این قسمت، برترین محتواهای تبلیغاتی (تصویر و متن) کمپین‌های بانی مد در سیماگر همراه با توضیحات ارائه می‌شود.

کمپین تبلیغات بانی مد به مناسبت شب یلدا در محتواهایی که برند بانی مد برای کمپین‌های شب یلدا استفاده کرده از تصویر محصولات فصل مربوط یعنی پاییز استفاده کردیم که این باعث افزایش نرخ کلیک محتواهای تبلیغاتی بانی مد شد.

همچنین، استفاده از تیتر جذاب “با خرید هر کالا، دو کالا رایگان بگیر!” به افزایش نرخ کلیک و جذابیت محتواهای تبلیغاتی بانی مد در جشنواره یلدا کمک کرد.

تصاویر زیر، از جمله برترین محتواهای تبلیغاتی در کمپین یلدای بانی مد بوده است.

با خرید هر کالا، دو کالا رایگان بگیر! اینجا هر کالایی که بخری، ۲ محصول دیگه هدیه می‌گیری!   کمپین تبلیغات بانی مد به مناسبت بلک فرایدی در رویداد بلک فرایدی همانند رویداد شب یلدا، تخفیف‌های جذابی از سمت بانی مد برای فروش محصولاتش ارائه شد و از تصاویر محصولات پرفروش فصل در تبلیغات همسان بانی مد استفاده شد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت تبلیغات همسان بانی مد در سیماگر، پرهیز از ارائه عناصر اضافه در تصویر محتوای تبلیغاتی و نوشتن تیترهای جذاب و اشاره مستقیم به پیشنهادهای ویژه با ذکر اعداد و ارقام تخفیف‌ها می باشد.

تصاویر زیر، از جمله برترین محتواهای تبلیغاتی در کمپین بلک فرایدی بانی مد بوده است.

بلک فرایدی بانی‌مد هنوز ادامه داره! ۵۰+۲۰% تخفیف روی سبد! از بلک فرایدی جا موندی؟ هنوز فرصت باقی است! تا ۸۰% تخفیف   نظر شما درباره کمپین‌های تبلیغاتی فروشگاه آنلاین در وبسایت‌ها چیست؟ چه عامل یا عواملی باعث موفقیت و اثربخشی تبلیغات آنها در فضای آنلاین می‌شود؟ شما به عنوان یک کاربر به کدام پارامتر در تبلیغات آنلاین بیشتر اهمیت می‌دهید؟ به عنوان یک بازاریاب، مهم‌ترین پارامترها در موفقیت کمپین‌های تبلیغات کلیکی چیست؟   شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل سیماگر با قابلیت‌های پنل سیماگر آشنا شده و کمپین‌های تبلیغاتی خود را امروز شروع کنید.

  معرفی آکادمی یاسان آکادمی یاسان یک پلتفرم آموزش آنلاین است که هدف آن آموزش برنامه نویسی و کد… با توجه به گسترش فضای تبلیغات آنلاین، ممکن است این سوال مطرح شود که جایگاه نمایش تبلیغات به… در این پست از بلاگ سیماگر قصد داریم در مورد رتبه الکسا (Alexa) صحبت کنیم، به چگونگی محاسبه رتبه… در طی دهه‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و ظهور رسانه‌های اینترنتی که قابلیت انتشار تبلیغات شرکت‌ها را در… معرفی برند فرادرس فرادرس، یکی از بزرگترین پلتفرم آموزش ویدئویی آنلاین در ایران می باشد که ابتدا با… Visitor Rating: 5 Stars Visitor Rating: 3 Stars تمامی حقوق برای سرویس تبلیغات آنلاین سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map