تبلیغات محیطی انواع

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی انواع کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است - مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت تعدادی از خلاقانه‌ترین نمونه‌های تبلیغات، خارج از خانه‌ هستند.

تبلیغات محیطی، رسانه‌‌‌ای تبلیغاتی‌ است که برای تقویت پیامی که توسط دیگر رسانه‌های تبلیغاتی مانند تلویزیون یا مجله به گوش مردم می‌رسد، به‌کار می‌رود.

چیزی که متصدیان تبلیغات معمولا نادیده می‌گیرند، قابلیت ایجاد جلب توجه است و تبلیغات محیطی به این دلیل که قابلیت دریافت فهم موضوع را برای مخاطبان زیادی دارند، این امکان را فراهم می‌کنند که پیام تبلیغاتی بیشتر از یک بار، توجه تعداد بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

در این نوشته قصد داریم با انواع تبلیغات محیطی آشنا شویم.

انواع تبلیغات محیطی می‌توانند به دسته‌های زیر تقسیم شوند: بیلبوردها به صورت سنتی، در حوزه‌‌ی کشوری عمل می‌کنند و معمولا در اندازه‌های استاندارد وجود دارند و از اصول سیستم اندازه‌‌ی مشخصی بر مبنای دامنه‌‌ی دید مخاطب پیروی می‌کنند.

آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، می‌توانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار توده‌ای خریداری شوند.

با این حال، ممکن است برنامه‌های تبلیغاتی محلی نیز وجود داشته باشند که منطقه‌‌ی جغرافیایی، جمعیتی یا دسته‌ی خاصی از افراد را مخاطب قرار دهند.

بیلبوردها، تأثیر خلاقانه و نمایشی خاصی دارند، آگاهی مخاطبان را افزایش می‌دهند، سریع قابل دسترسی هستند و در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات با هزینه‌‌ی کمتر مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.

شما به هیچ عنوان نمی‌توانید بیلبورد رو به‌ روی‌تان را نادیده بگیرید و تنها راه خلاص شدن از شر آن، رانندگی با چشم بسته است.

بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری در اندازه‌های بزرگ هستند و فقط در مکان‌های منحصربه‌ فرد و خاص به نمایش در می‌آیند.

آنها معمولا در بزرگ‌راه‌ها یا در مکان‌های تجاری شلوغ مانند میدان ولیعصر تهران دیده می‌شوند.

نمایش‌گرهای دیجیتالی، تزئینات سه‌بعدی، نورپردازی‌های خاص و بخش‌های متحرک، جزئی از خصوصیات منحصر‌به‌فرد این بیلبوردهای نمایشی هستند.

پوسترهای دیواری نیز در اندازه‌های مختلف وجود دارند و معمولا بر نمای ساختمان‌هایی که رو به‌ روی بزرگ‌راه‌ها یا جاده‌ها هستند، قرار می‌گیرند.

آنها هم مانند پوسترهای نمایشی در مراکز خرید شلوغ و مناطق تجاری دیده می‌شوند.

تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری، قطار سریع‌السیر و کشتی‌ و همچنین در فرودگاه‌ و دیگر ترمینال‌های مسافربری نصب می‌شوند.

این دسته از تبلیغات محیطی به دلیل حضور در مکان‌هایی که افراد مختلف از اقصی نقاط شهر در آنجا رفت و آمد می‌کنند، برای دیده شدن درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

ترانزیت به علت اینکه گستره زیادی از افراد را به صورت هدفمند تحت پوشش خود قرار می‌دهد، هزینه‌ی کمتری را نسبت به دیگر رسانه‌های تبلیغاتی دارد.

اگر می‌خواهید بازار زیادتری را پوشش دهید، بهتر است از نوآوری‌ و خلاقیت هم استفاده کنید.

از جمله تبلیغات ترانزیت می‌توان به وسایل نقلیه‌ کاملا پوشیده شده از تبلیغ (از درون و از بیرون)، نمایش‌‌گرهای دیجیتالی، نمایش‌‌گرهای منور، طراحی دستگیره‌های داخل وسیله‌‌ی نقلیه، پوشاندن ایستگاه‌های وسایل نقلیه، نمایش‌گرهای ال.

ای.

دی، نمایش‌‌گرهای سه بعدی و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد.

مبلمان شهری به هر علامتی گفته می‌شود که در نزدیکی محل عبور عابران پیاده و مراکز خرید در حوزه‌‌ی دید عموم قرار می‌گیرد.

مبلمان شهری معمولا در مجاورت سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، مدارس، مکان‌های خرید و فروش، مراکز خرید و غیره قرار دارند.

نوآوری‌هایی مانند نمایش‌گرهای ال.

ای.

دی و دیجیتالی، نورپردازی خاص و تقویت‌کننده‌های سه بعدی در مبلمان شهری دیده می‌شود.

این افراد استخدام می‌شوند تا پلاکاردها و اعلامیه‌هایی را در مکان‌های شلوغ به نمایش بگذارند.

همچنین، گاهی با نواختن موسیقی، توجه عابران را به خود جلب می‌کنند.

برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و سیرک‌ها، رستوران‌ها، سینماها و… از این دسته افراد برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

نمایش‌گرهای مراکز خرید، وقتی مصرف‌کنندگان مشغول خرید هستند، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

این نوع تبلیغات برای کسب‌و‌کارهای کوچک، متوسط و بزرگ مناسب است و می‌تواند در سطح محلی یا ملی طراحی شود و معمولا اندازه‌های قابل دسترس آنها در سطح کشور، اندازه‌ی استاندارد کیوسک و دایوراما هستند.

فرمت‌های خاصی مثل پلکان، درب‌های آسانسور، بنرها، پوسترهای دیواری، شبکه‌های دیجیتالی در این نوع تبلیغات در دسترس هستند.

علاوه بر بیلبوردهای سنتی، مبلمان شهری و تبلیغات ترانزیت، در بیست سال اخیر انواع مختلفی از تبلیغات محیطی دیگر نیز سر برآورده‌اند.

این انواع تبلیغات محیطی معمولا برای تقویت و پشتیبانی برنامه‌های دیگر رسانه‌های تبلیغاتی و با در نظر گرفتن پوشش مخاطبان محدود به کار می‌روند.

از این دسته تبلیغات می‌توان به بنرهایی که در آسمان ظاهر می‌شوند، تا تله‌کابین‌های پیست‌های اسکی و صندلی آرایشگاه‌ها اشاره کرد.

فرصت‌هایی از این دست گسترده هستند و روز به‌ روز هم بر تعداد آنها افزوده می‌شود: نمایش‌گرهای دیجیتالی یکی دیگر از انواع تبلیغات محیطی هستند که رشد بیشتری را نسبت به بقیه‌ی موارد دارند.

این نمایش‌گرها می‌توانند در تمامی ساعات روز استفاده شوند و تازگی و طراوت تبلیغات چاپی را نیز در خود داشته باشند.

سکوهای دیجیتالی در بزرگ‌راه‌ها، بیلبوردهای خیابانی و بر روی نمای ساختمان‌ها، مبلمان شهری، نمایش‌گرهای ترانزیت، مغازه‌ها، باشگاه‌ها، سینماها و غیره قرار می‌گیرند.

این سکوها، این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کنند که در زمان و مکان مناسب تبلیغات خود را انجام دهند.

تبلیغات محیطی فواید زیادی دارد که می‌توان موارد زیر را از جمله این فواید بیان کرد: با این حال، تبلیغات محیطی گاهی با محدودیت‌هایی نیز مواجه هستند.

تعدادی از آنها را در ادامه ذکر می‌کنیم: برگرفته از: zabanga everythingoutdoormedia کتاب الکترونیکی ۱۱ دلار PDF ۸۹ ۱۳۹۸ Harvard Business Review ۱ فایل PDF چگونه روابط کاری‌مان را بهبود دهیم و محصولاتمان را بهتر بفروشیم؟ ۱۸،۰۰۰ تومان ۱۵،۰۰۰ تومان مدرک کارشناسی زبان‌های مدرن دارم و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی هستم، انگلیسی و ایتالیایی تدریس می‌کنم و بسیار علاقمند به ترجمه، نوشتن و ادبیاتم.

کلا هر چیزی که به زبان مربوط بشه رو دوست دارم و منظورم از زبان فقط انگلیسی نیست.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و ایمیل مرا در این مرورگر برای افزودن دیدگاه در آینده، ذخیره کن.

لطفا به سوال زیر پاسخ دهید اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

سلام مقاله جالبي بود.

چیز تازه ای نداشت اینارو همه اگه نتونن لیست کنن باز دیدن و تازگی نداره جالب بود کاش عکس بیشتر میذاشتین☺ پربازدیدترین مطالب تبلیغات بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری؛ خریداران را میخکوب خود کنید انواع روش های تبلیغات که درسرتاسر دنیا رایج است چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم؟ جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا کدام‌ها هستند؟ برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می‌شود آخرین مطالب سندرم تک فرزندی؛ واقعیتی ثابت شده یا افسانه‌‌ای قدیمی؟ بهترین رمان های تاریخی ایران؛ ۱۱ داستان خواندنی از دل حوادث این مرز و بوم مجرد بمانیم یا ازدواج کنیم؟ مقایسه زندگی مجردی و متاهلی طرز تهیه ۹ نوع دسر انار برای شب‌های بلند زمستان یخچالی که بو نمی‌گیرد؛ تکنولوژی چطور به حذف بوی بد یخچال کمک می‌کند؟ ترین های جهان بهترین سگ‌های آپارتمانی برای کسانی که خانه‌های کوچک اما قلب‌های بزرگی دارند پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷ بهترین رمان های عاشقانه که حس عشق را در شما زنده می‌کنند کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌اید پردرآمدترین شغل های جهان؛‌ ۲۰ شغل با بیشترین درآمد در دنیا بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند ۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز خوش آمدید.

به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map