تبلیغات محیطی اهواز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی اهواز مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هر گونه تبلیغاتی که شما در بیرون از منزل خود با آن روبه‌رو می شوید، جزء تبلیغات محیطی محسوب می شود.

بیلبوردهای شهری، تبلیغات روی اتوبوس‌ها، پلاکارد‌ها و… در دسته‌بندی تبلیغات محیطی قرار می‌گیرد.

حتی تلویزیون‌های شهری و نمایشگرهای دیجیتال که در میدان‌های بزرگ نصب می شوند.

تصور شهری مدرن، بدون خیابان ها و بزرگراه های سرشار از پیام های بازرگانی و تبلیغاتی دشوار است.

آژانس تبلیغاتی روزنه نگاه با استفاده از تبلیغات محیطی (مانند تبلیغات بیلبورد) ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، پیام شما را به مخاطب رسانده و در ناخودآگاه آنان ثبت می نماید.

تصاویر بهتر از کلمات می‌توانند پیام‌ها را منتقل کنند.

یک تصویر پویا و بزرگ توانایی بیان اطلاعات قابل توجهی دارد.

بیلبورد های شهری شیوه ای فوق العاده مؤثر در رساندن پیغام می باشند.

بیلبوردها بزرگترین سازه‌های تبلیغاتی هستند که در معرض بیشترین نگاه در معابر پر ترافیک قرار دارند و معمولا در بزرگراه‌ها، و مسیرهای اصلی جاگذاری می‌شوند و باتوجه به شرایط بزرگراه‌ها و خیابان‌ها اندازه‌های متفاوتی دارند.

بیلبوردی که هوشمندانه طراحی شده باشد، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و تأثیر پایداری روی افراد می‌گذارد.

بهترین بیلبوردها آنهایی هستند که در بهترین جانمایی قرار گرفته اند و هم در زمان مناسبی دیده می شوند.

بیلبوردها و تابلوهای انحصاری ما هم در بهترین و پرترددترین مکان ها قرار گرفته اند و هم در بهترین زمان ممکن در پیش چشم شما قرار می گیرند.

آژانس تبلیغاتی روزنه نگاه با در نظر گرفتن شرایط زندگی در شهر اهواز که به دلیل گرمای هوا در اکثر طول سال بیشترین حجم ترددها در شب انجام می­ شود.

اقدام به تحولی نوین در تبلیغات محیطی نموده،از پروژکتورهایSMD جهت روشنایی تابلو­های تبلیغاتی(بیلبورد) استفاده کرده که نور مناسب در بیلبوردها باعث می­شود در شب تابلوها به خوبی دیده شده و تاثیر پیام شما دو چندان شود.

تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو همچنین در فرودگاه‌ و دیگر ترمینال‌های مسافربری نصب می‌شوند.

این دسته از تبلیغات محیطی به دلیل حضور در مکان‌هایی که افراد از نقاط مختلف شهر در آنجا رفت و آمد می‌کنند، برای دیده شدن درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

این نوع از تبلیغات محیطی تبلیغات محیطی به علت استفاده از تصاویر پویا و تیزرهای تبلیغاتی جذابیت خاصی برای مخاطبان دارد؛ و در اکثر مواقع همه کسانی که از محل نصب نمایشگر تردد می­کنند ناخودآگاه تبلیغات موجود در نمایشگرها را مشاهده می­کنند.

این نمایش‌گرها می‌توانند در تمامی ساعات روز استفاده شوند و تازگی و طراوت تبلیغات چاپی را نیز در خود داشته باشند.

این نمایشگرها در بزرگ‌راه‌ها، بیلبوردهای خیابانی و بر روی نمای ساختمان‌ها و غیره قرار می‌گیرند.

در همین راستا آژانس آگهی و تبلیغات روزنه نگاه با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی در نقاط مختلف شهر امکان معرفی محصولات و خدمات شما را به شکل گسترده دارا است.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پرکنید تا در اسرع وقت متخصصان ما جهت مشاوره رایگان با شما تماس حاصل فرمایند.

تبلیغات محیطی مشاوره تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ برگزاری همایش و سمینار مقالات درباره ما تماس باما کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت، متعلق به آژانس تبلیغات روزنه نگاه امروز می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map