تبلیغات محیطی در خرم آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی در خرم آباد شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ناربن گرافیک، ارائه کننده خدمات طراحی، چاپ استندهای نمایشگاهی پایه استند ایکس سایز 90*200 استند ایکس فلزی متغیر 200*90 استند ایکس پلی کربنات 200*90 .

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو چلنیوم پیکسلی ، چلنیوم کریستالی ، چلنیوم پانچ با لبه ی طلایی و نقره ای ، مدلهای متنوع چلنیوم ساید با دستگاه حروفساز چلنیوم و برش .

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

لایت باکس اسنپ فریم| با ضمانت|تابلوسازی برند تابلو ساخت و تولید انواع لایت باکس اسنپ فریم آسانترین روش تعویض تصویر در انواع لایت باکس نور یکدست و قوی چ.

.

.

ایمن ترافیک کالا اجرا کننده انواع المان نوروزی می باشد.

یکی از اهداف المانها میتواند اطلاع رسانی و معرفی منطقه ای خاص به لحاظ تاریخی – جغرافیایی – فرهنگی .

.

.

فروش رول آپ 200*85 | استند رول آپ 200 در 85 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 200در 85 با بهترین کیفیت فروش سازه رول آپ سایز 200*85 در مدلهای متنوع: * رول آپ 2.

.

.

استند | استند تبلیغاتی | استند بنر | استند آلمینیومی : استند تبلیغاتی سازه ای عموما از جنس استند آلمینیومی که به کمک آن تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد.

قی.

.

.

فروش انواع المان های شهری پیش ساخته در سایت ایمن ترافیک کالا بصورت آنلاین می باشد.

ایمن ترافیک کالا این امکان را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند قبل از خرید ب.

.

.

چاپ پلات ، چاپ پلات لمینت در کرج: از کاربرهای چاپ پلات لمینت می توان به فریم های آلمینیومی که بر روی دیوارها نصب می شوند اشاره کرد.

که روی آن ها چاپ پلات لم.

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

تابلو وکیوم | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت انواع تابلو وکیوم ( وکیومی ) سه بعدی با رینگ استیل و فلز ، دوبل و بدون رینگ مزایای تابلو وکیوم (حروف ب.

.

.

فروشگاه تخصصی و آنلاین رول آپ استند | فروش انواع رول آپ نمایشگاهی در سایزهای مختلف.

*ایده آل برای کنفرانس ها، جلسات، نمایش ها یا تبلیغات فروش.

* سبک و قاب.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

کارت ویزیت دیجیتال و افست در انواع لمینیت، سلفن ، کتان و pvc با قالب های متنوع و چاپ فوری چاپ شبانه روزی بلوط ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایرا.

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

هتل ها همواره به ظروفی نیاز دارند که بتوانند برند خود را بر روی آن چاپ نمایند .

چاپ برند هتل بر روی ظروف نوعی یکپارچکی و اعتبار به آن مجموعه می بخشد .

چاپ ظر.

.

.

پروموشن سمپلینگ و پروموشن و مرچند دایزینگ تاثیر شایانی در پیش برد فروش دارد و مفتخریم که با 6 سال سابقه توانسته ایم در 34 شهر با پرسنل بومی خدمات فوق را ا.

.

.

همانطور که مطلع هستید از بج سینه جهت معرفی کارکنان و اعضای هر مجموعه استفاده میشود.

که بج سینه پلکسی یکی از انواع بج سینه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

.

.

.

استند از جمله ابزار های تبلیغاتی محسوب می شود که از انواع مختلفی برخوردار است مانند : - استند ثابت - استند متغییر - استند رول آپ - استند لایت باس - است.

.

.

طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی چاپ و تولید سالنامه و سررسید چاپ انواع تقویم رومیزی انواع ارگانایزر های مدیریتی چاپ و تولید انواع سررسید های سلفونی چاپ.

.

.

جهت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی – طراحی و اجرا سازه های نمایشگاهی و نمـای ساختمان از سراسر ایران طراحی 2 بعدی و 3 بعدی – مدل سازی ( فقط جهت ارسال فایل از تلگر.

.

.

مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو کلیه لوح تقدیر های تولید شده را می تواند همراه با جعبه های خاص ارائه دهد و یا به صورت پایه دار تولید نماید.

جعبه های لوح.

.

.

استند ، استند تبلیغاتی : استند ها یکی از ابزار های تبلیغاتی محسوب می شوند و از جنس آلومینیومی نیز برخوردار هستند.

از انواع مختلف استند می توان به موارد زیر.

.

.

سلام -توزیع برگههای تبلیغاتی در گسترۀ شهر و یا هر محلهای که شما بخواهید.

-چسباندن برچسب، پخش تراکت، توزیع کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ و .

.

.

-توزیع خانه به.

.

.

سلام .

ساخت تابلو روان با بهترین و با کیفیت ترین قطعات .

شک نکنید که با ساخت یک تابلو روان برای فروشگاه ,تالار,رستوران یا .

.

.

.

.

خود مشتری های شما بیشتر شده و .

.

.

بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه و فضای شهری لرستان بزرگراه دانشگاه - بلوار ولیعصر – ستارخان – راضی - میدان بهارستان - میدان شهدا – خیابان فلسطین – خیابان ارم – .

.

.

■پخش ، نصب تراکت و تبلیغات ما از تک تک تراکت های شما عکس می گیریم.

خود را به گروه جوان و کار آزموده ما بسپارید 《اعزام نیرو به تمام نقاط خرم آباد ظرف کمت.

.

.

فروش روزرنگ ارزانتر از همه جا عرض 60 سانتیمتر و طول 25 متر مرکز فروش شهر اصفهان فروش به تمام شهرهای ایران برای اطلاع از لیست قیمت و تخفیفات ویژه با شمار.

.

.

تهیه نقشه با ابعاد بزرگ(پلات) - سر برگ های اداری و خدمات چاپ آدرس: خرم آباد- حدفاصل چهارراه بانک و میدان شهدا- طبقه فوقانی داروخانه نصیرزاده- شرکت فنی مهندس.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map