تبلیغات محیطی در نجف آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی در نجف آباد شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و پر بازده برای سایر صنایع و باقیتی مناسب و 100 درصد تضمینی به صورتی که ما اول تبلیغات خودمان را در زمینه ی کسب و کار شما.

.

.

اخیراً وقتی به اماکنی نظیر بیمارستانها، هتل ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و .

.

.

سر می زنیم صفحه نمایش های دیجیتالی به چشم ما می خورند که در حال .

.

.

تابلو فلکسی ، ساخت تابلو فلکسی ، نصب تابلو فلکس ، فلکسی تابلو فلکسی در بین تابلوهای تبلیغاتی جزء محبوب ترین ها قرار دارد ، ساخت تابلو فلکسی با استفاده از ر.

.

.

فروشگاه تخصصی و آنلاین رول آپ استند | فروش انواع رول آپ نمایشگاهی در سایزهای مختلف.

*ایده آل برای کنفرانس ها، جلسات، نمایش ها یا تبلیغات فروش.

* سبک و قاب.

.

.

پروموشن سمپلینگ و پروموشن و مرچند دایزینگ تاثیر شایانی در پیش برد فروش دارد و مفتخریم که با 6 سال سابقه توانسته ایم در 34 شهر با پرسنل بومی خدمات فوق را ا.

.

.

لایت باکس کریستالی| با ضمانت| تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع لایت باکس کریستالی (کریستال) پخش نور یک دست و کامل به تمام سطح تصویر مصرف کم انرژی ن.

.

.

چاپ پلات ، چاپ پلات لمینت در کرج: از کاربرهای چاپ پلات لمینت می توان به فریم های آلمینیومی که بر روی دیوارها نصب می شوند اشاره کرد.

که روی آن ها چاپ پلات لم.

.

.

مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو کلیه لوح تقدیر های تولید شده را می تواند همراه با جعبه های خاص ارائه دهد و یا به صورت پایه دار تولید نماید.

جعبه های لوح.

.

.

فروش رول آپ 160*60 | استند رول آپ 160 در 60 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 160در 60 با بهترین کیفیت استند رول آپ سایز 160*60 مناسب برای فضاهای کم مورد اس.

.

.

کارت ویزیت دیجیتال و افست در انواع لمینیت، سلفن ، کتان و pvc با قالب های متنوع و چاپ فوری چاپ شبانه روزی بلوط ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایرا.

.

.

تابلو وکیوم | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت انواع تابلو وکیوم ( وکیومی ) سه بعدی با رینگ استیل و فلز ، دوبل و بدون رینگ مزایای تابلو وکیوم (حروف ب.

.

.

تابلو پلاستیک | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف - نئون پلاستیک با کیفیت و ارزان قیمت و انواع تابل.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو وکیوم »»» وکیوم تخت ، وکیوم سه بعدی ، وکیوم با رینگی استیل و آهن تابلو لاسوگاسی »»» با لامپ ادیسون.

.

.

هتل ها همواره به ظروفی نیاز دارند که بتوانند برند خود را بر روی آن چاپ نمایند .

چاپ برند هتل بر روی ظروف نوعی یکپارچکی و اعتبار به آن مجموعه می بخشد .

چاپ ظر.

.

.

مجموعه سینا طرح اصفهان به صورت سراسری فروش پایه استند رومیزی و ایستاده را فعالیت می کند و طی 20 سال برای کلیه نمایشگاههای کشوری بهترین کیفیت و خدمات را ارائه.

.

.

استند | استند تبلیغاتی | استند بنر | استند آلمینیومی : استند تبلیغاتی سازه ای عموما از جنس استند آلمینیومی که به کمک آن تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد.

قی.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

ایمن ترافیک کالا به مناسبت ایام دهه فجر انواع المان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی را طراح های مختلف عرضه می نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول م.

.

.

تبلیغات دنیای نو اراده کننده انواع استند تاچ نمایشگاهی رول آپ ، لاین باکس و کانتر از استند های تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات و محصولات استفا.

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

لایت باکس اسنپ فریم| با ضمانت|تابلوسازی برند تابلو ساخت و تولید انواع لایت باکس اسنپ فریم آسانترین روش تعویض تصویر در انواع لایت باکس نور یکدست و قوی چ.

.

.

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه مفید کاری بیلبورد یکی از موارد پر کاربرد در تبلیغات محیطی می باشد طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

.

.

چاپ روی کاشی سرامیک با دستگاه های جدید و پیشرفته عکس چاپ شده برابر مانیتور کیفیت عالی ماندگاری مادام العمر تا ابعاد یک متر در یک متر یک تیکه لایت باکس مگنتی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو تولید انواع لایت باکس مگنتی (آهنربایی) با نور یکنواخت چاپ بک لایت با کیفیت تعویض آسان تصویر آهنربای.

.

.

ساعت و تقویم دیجیتالی – ساعت بانک – ساعت حرم امام رضا علیه السلام 1- دو مدل چهار خط و سه خط نمایش 2- نمایش تاریخ 3- نمایش ساعت به صورت دیجیتال و عق.

.

.

تابلو مسجد ساعت مسجد فروش انواع تابلو مسجد ساعت مسجد و ارسال به سرتاسر کشور 09121442355 09121442355393 ساعت و تقویم دیجیتالی – ساعت بانک – ساعت حرم اما.

.

.

خدمات طراحی و چاپ + کیفیت عالی و قیمت مناسب جهت سفارش تماس بگیرید: 09121442355 - ابراهیمی - موسسه تبلیغاتی مبتکران - طراحی و خدمات چاب طراحی حرفه ای لوگو - پوستر - کاتالوگ - بسته بندی و .

.

.

عکاسی صنعتی جهت کاتالوگ و وب سایت تبلیغات محیطی ( بیلبور.

.

.

فروش انواع ساعت دیجیتال بزرگ ترین فروش انواع ساعت دیجیتال در ابعاد دلخواه با قیمتی باور نکردنی و تحویل سریع به سر تا سر ایران مخصوص داخل و خارج از ساخت.

.

.

تابلو تبلیغاتی تابلو پیام نما تابلو روان فروش انواع تابلو تبلیغاتی تابلو پیام نما تابلو روان در ابعاد مختلف و ارسال به سرتاسر کشور 09121442355 09121442355.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map