تبلیغات محیطی فروشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی فروشگاهی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آدرس: تهران، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، خیابان سپند شرقی، پلاک ۲۶ ایمیل: [email protected] واحد فروش: 09121442355 تلفکس: 09121442355 | 09121442355 همراه: 09121442355   مشتری قرن ۲۱ام با انبوهی از تبلیغات مختلف و متنوع احاطه شده است.

مدیریت تجربه مشتری در چنین اوضاعی دشوار است.

گاهی اوقات این تبلیغات مفید و جالب و گاهی آزاردهنده و بی‌فایده هستند.

طبق پژوهش‌های صورت گرفته، تبلیغات درون فروشگاهی یکی از اثرگذارترین انواع تبلیغات هستند.

شاید این جمله را بارها شنیده باشید که بیش از ۷۰ درصد تصمیمات خرید مشتریان در فروشگاه و محل خرید گرفته می‌شود؛ البته مطالعات و پژوهش‌های مختلف نیز بر این ادعا صحه می‌گذارند.

با خدمات مختلف و تبلیغات مناسب درون فروشگاه‌ها و در نقطه خرید می‌توان به دستاوردهای بزرگی در فروش و بازاریابی و برندینگ رسید.

تبلیغات درون فروشگاهی به هر نوع از فعالیت‌های پیشبرد  وترویج فروش اطلاق می‌شود که در مکان کسب و کار در قالب ساختاری فیزیکی به نام فروشگاه صورت می‌گیرد.

تبلیغات درون فروشگاهی به جلب مشتریان به سمت محصولی خاص و شکل‌گیری برند و یا آگاهی دادن درباره یک محصول و خدمت، کمک شایانی می‌کند.

در سوپرمارکتها، داروخانه ها و انواع فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، شکل‌های مختلف این نوع از تبلیغات استفاده می‌شود.

نمایش کالا در ویترین‌های فروش، انواع برچسب‌های تبلیغاتی  و اشکال گرافیکی کف فروشگاه‌ها یا استفاده از استندها با شکل‌ها و رنگ‌های متنوع، یونیت‌های پیام‌رسانی دیجیتال، ساعت‌ها و انواع و اقسام احجام تبلیغاتی از جمله ابزارهای متنوع این نوع از فعالیت‌های ترویج و پیشبرد فروش هستند.

این روزها طبقه‌بندی‌های مختلفی برای هر یک از موضوعات تبلیغات و پیشبرد در هر موضوعی ارایه می‌شود، اما شاخص‌ترین عنوان‌ها در زمینه فعالیت‌های تبلیغاتی درون فروشگاهی تبلیغات در نقطه خرید (POP)  و (POS) یعنی خرید در نقطه فروش هستند، که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت.

اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، دو مورد از مهمترین عوامل مؤثر در انتقال این پیام‌ها سن و جنسیت مخاطبان است.

اخیرا در ایالات متحده امریکا نظر سنجی صورت گرفته است که طی آن ۹۹۹ خریدار به فاصله اندکی پس از خرید مورد مصاحبه و پرسش قرار گرفته‌اند.

۳۲ درصد از این خریداران، تبلیغات درون فروشگاهی را به شدت مؤثر می‌دانستند.

آنها معتقد هستند که تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و رسانه‌های دیگر نمی‌توانند مانند تبلیغات در نقطه خرید و فروش آنها را به سمت خریدهای آنی و بدون برنامه‌ریزی، در لحظات حضور در فروشگاه سوق بدهند.

یعنی اخذ تصمیمی یکباره که به موجب تحریک مشتری در محل فروشگاه صورت گرفته است.

در این پژوهش، افرادی که در بازه سال‌های ۱۹۸۲ تا ۲۰۰۳ میلادی متولد شده‌اند، انواع تبلیغات را بنا به میزان کیفیت مؤثر می‌دانستند و تأکید خاصی بر نوع تبلیغات نداشتند.

این گروه از مشتریان که به مشتریان «هزاره» یا میلنیال (millennial) مشهورند، گروهی خاص از مخاطبان از نظر رفتاری، عادت‌های خرید و… هستند که اثرگذاری بر آنها تخصص و ملاحظات ویژه‌ای می‌طلبد.

نکته قابل توجه دیگر در این مطالعه این بود که علیرغم اینکه افراد حدود دو سوم از تصمیمات خرید خود را قبل از رفتن به فروشگاه اخذ می‌کنند، اما با ورود به فروشگاه و مکان خرید اقداماتی متفاوت انجام داده و تحت تأثیر نمایش کالا در محل فروش و انواع دیگر تبلیغات قرار می‌گیرند.

تصمیم‌گیری برای خرید به عناصر و عوامل متعددی وابسته است، جدا از بحث سن، جنسیت نیز نقش مهمی در اخذ تصمیمات و اقدامات خرید در فروشگاه دارد.

برای نمونه طبق نتایج پژوهش مذکور، اطلاعات کیفی در مورد محصول برای مردان از اهمیت بیشتری نسبت به زنان برخوردار است و یا افراد با درآمد متوسط و خریداران حساس به قیمت بیشتر به کیفیت محصولات می‌اندیشند.

همان‌طور که مستحضر هستید، خریداران و مصرف‌کنندگان بسیار پیچیده هستند و در نتیجه با بررسی رفتارها و عادات خرید آنها بهتر می‌توان به ایده‌ها و اجرای آنها در تبلیغات اندیشید.

تبلیغات درون فروشگاهی نیز در تصمیمات خریداران نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

در تبلیغات درون فروشگاهی از انواع روش‌های پیشبرد خرید استفاده میشود.

مدیریت تجربه مشتری بسیار کار پیچیده‌ای است.

با در نظر گرفتن تبلیغات در نقطه خرید/ فروش و کمک گرفتن از انواع تکنیک‌های تبلیغاتی از ارایه کوپن‌های تخفیف گرفته تا برگزاری مسابقات درون فروشگاهی و برگزاری رویدادها و… و در قالبهای متنوع و گوناگون نظیر مرچندایزینگ یا همان نمایش کالا در فروشگاه با کمک نماینده فروش می‌توان در جلب توجه خریداران و سوق دادن آنها به سمت خرید خلاقانه و فعالانه عمل کرد.

این نوع از تبلیغات، روشی از بازاریابی و ترویج خرید در خرده فروشی‌ها است که در آن از نمایش درون فروشگاهی و یا سایر اقدامات بازاریابی و تبلیغات در نقطه و لحظه خرید استفاده می‌شود.

در واقع مشتری در مکان خرید خود با تبلیغات و نوعی از بازاریابی رو به رو می‌شود که او را تحت تأثیر قرار داده و به سمت خرید برنامه‌ریزی نشده و آنی از یک برند هدایت می‌کند.

تبلیغات در نقطه خرید وقتی به وقوع می‌پیوندد که مصرف‌کننده در فروشگاه حاضر است و قصد خرید دارد پس تکنیک‌های مختلف تبلیغات و نمایش محصولات و خدمات با جلب توجه مخاطب به برندهای خاص و یا پیشنهاد ارزشی افزوده او را به سمت خرید محصول مورد نظر شما سوق می‌دهند.

این ارزش اضافی یا افزوده تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذب مخاطب دارد، زیرا درست در زمانی به مصرف کننده ارایه و معرفی می‌شود که بیش از هر زمان دیگری احتمال و امکان خرید کردن برای او موجود است.

تبلیغات در نقطه خرید یکی از بهترین اقدامات برای مقابله با رقیبان نیز به شمار می‌رود.

در دنیای امروز که از هر محصول انواع برندها در بازار عرض اندام می‌کنند و با رقابتی فشرده، تقریبا تمام این محصولات در کیفیتی مشابه و خوب، راهی بازار می‌شوند، ربودن مشتری از دست همتایان و رقبا کار پیچیده و دشواری است.

تبلیغات در نقطه فروش و خرید با بگارگیری خلاقیت و تنوع می‌تواند تا حد زیادی به بازاریابان در این زمینه کمک کنند.

خلاقیت عنصر مهم فعالیت‌های و برنامه‌های تبلیغاتی درون فروشگاهی است.

مثلا در زمینه تخفیفاتِ کاهش قیمت یا موارد اصطلاحا «یکی بخر، دو تا ببر» مسأله تکراری شدن به شدت دیده می‌شود.

به ویژه وقتی که محصولات برند شما محصولاتی هستند که به وفور در فروشگاه‌ها یافت می‌شوند و کاملا در دسترس هستند، استفاده از چنین تبلیغاتی می‌تواند سریعا در ورطه تکرار افتاده و خلاقیت شما را خدشه‌دار کند.

در چنین مواردی خریدار احساس نیازی برای خرید با قصد و نیت دریافت امتیازات و جوایز شما پیدا نمی کند.

تقریبا تمام اقسام محصولات قابلیت فروش با روش‌های پیشبرد درون فروشگاهی را دارند؛ تنقلات، مجلات، اقلام موجود در خوار و بار فروشی و… .

برخلاف  اجناسی که در طبقه‌بندی‌ها و قفسه ‌های فروشگاه‌ها دیده می‌شوند، تصمیم‌گیری برای خرید اجناس تحت تأثیر تبلیغات درون فروشگاهی تنها در چند لحظه صورت می‌گیرد.

پس تا آنجا که می‌توان باید برای این تبلیغات خلاقیت به خرج داد و امکان خرید مشتری را بالا برد.

تبلیغات در نقطه فروش یکی دیگر از تکنیک‌های تبلیغات درون فروشگاهی است که برای جلب نظر و توجه مخاطب در نزدیکی محل تسویه صندوق یا به عبارت کلی در نقطه عینی فروش نمایش داده می‌شود.

این تبلیغات نیز طیف گسترده‌ای از اقدامات را پوشش می‌دهند و صرفا به احجام و بنرها و پوسترهای تبلیغاتی در محل فروش محدود نیستند.

اطلاع‌رسانی در مورد تخفیف‌های آتی فروشگاه برای مواقعی چون تعطیلات عید نوروز، کریسمس و… یا حتی اطلاع‌رسانی درباره رویدادهای ویژه از سوی برند نظیر جشن‌ها و… نیز می‌توانند در گستره این تبلیغات قرار بگیرند.

مرز باریکی میان تبلیغات در نقطه خرید و تبلیغات در نقطه فروش وجود دارد.

به زعم برخی از کارشناسانِ تبلیغات و بازاریابی، تفاوت این دو تعریف از نقطه نظر خریدار و فروشنده متفاوت است.

یعنی از دیدگاه فروشنده این تبلیغات در نقطه فروش و از دیدگاه خریدار این تبلیغات در نقطه خرید تعریف می‌شود.

در کل تعیین تفاوت این دو عنوان، بیشتر به بستری که به کار گرفته می‌شوند وابسته است.

تبلیغات در نقطه فروش بیشتر در فروشگاه‌های کوچک‌تر و فروشگاه‌هایی که فضای آنچنانی ندارند استفاده می‌شود.

ابزارهای به کار رفته برای این نوع از تبلیغات در ساده‌ترین شکل خود، معمولا استندهایی به شکل‌های متنوع از جنس مقوا یا مواد نظیر آن هستند.

موادی که ارزش قیمتی چندانی ندارند و ارزان قیمت به شمار می‌روند تا به راحتی و بدون صرف هزینه‌های سنگین و گزاف بتوان آنها را کنار گذاشت و از موارد جدید استفاده کرد.

همان‌طور که گفته شد برای تبلیغات درون فروشگاهی می‌توان گستره وسیعی از فعالیت‌ها و خلاقیت‌ها را به کار برد.

بکارگیری این نوع از تبلیغات دعوت مشتری به خرید آنی و بدون برنامه‌ریزی است که با روش‌های مختلف تبلیغاتی می‌توان احساسات مشتری را به شدت تحریک کرد.

مزایا و معایب عملیات پیشبرد و ترویج درون فروشگاهی به چه شکل است؟ در ادامه به پاره‌ای از این موارد اشاره شده است: در سال‌های اخیر تکنیک‌های بازاریابی درون فروشگاهی به شدت توسعه یافته است.

مثلا ارایه کوپن‌های تخفیف بر اساس بررسی  عادات خرید هر مشتری  رواج  زیادی یافته است.

پایگاه داده مشتریان اطلاعات خوبی در زمینه روحیات و علایق آنها برای خرید در اختیار بازاریابان قرار داده است.

استفاده از GPS و یافتن مشتریانی که در حوال فروشگاه به سر می‌برند و فرستادن پیام‌های تبلیغاتی برای آنها نیز به شدت رو به رشد است.

تبلیغات درون فروشگاهی و مبتنی بر مکان در سال‌های اخیر به ویژه سال ۲۰۱۶ میلادی، گسترش و رشد چشم‌گیری یافته است.

به مدد توسعه فناوری و ابزارهای دیجیتال به ویژه تلفن‌های هوشمند، بازاریابان توانایی شگفت‌انگیزی در کسب اطلاعات از خریداران یافته‌اند.

به کمک داده‌های بی درنگ (real time) بازاریابان قادر به هدف‌گیری بهتر مصرف‌کنندگان و مشتریان هستند.

با امکانات جدید، مصرف کنندگان به سادگی و به طور دقیق پیگیری می‌شوند و با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌ها و سایر ابزارهای در دسترس با موقعیت‌یابی مشتری و شناسایی او می‌توان تبلیغات لازم را صورت داد و مشتری را به سمت خرید از فروشگاه هدایت کرد.

این روزها تقریبا همه تلفن همراه هوشمند دارند و با این امکانات، یافتن داده‌ها در مورد موقعیت جغرافیایی مشتری و افراد ساده‌تر شده و تبلیغات را در مسیر جدیدی قرار داده است.

پس از هدایت مشتری به سمت فروشگاه با استفاده از انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی ریز و درشت می‌توان تبلیغات متنوعی برای جلب و جذب مشتری به سمت خرید درون فروشگاهی سامان داد.

از نرم‌افزارهای امتحان لباس در گوشی‌های همراه بگیرید تا برگزاری بازی‌ها و فرستادن پیام ها و تبلیغات متنوع با استفاده از فناوری و هوش مصنوعی.

هوش مکان‌یابی (location intelligence)  از زیرشاخه‌های هوش مصنوعی و از دستاوردهای جالب و هیجان‌انگیز فناوری است.

این راهکارها به زودی بازاریابی و تبلیغات را در مسیری به شدت نوین قرار خواهند داد.

در این مورد آنچه کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد، مواجهه بازاریابان با کاربرانی است که در مورد داده‌های کسب شده درباره خود، شفافیت و صداقت و پاسخگویی طلب می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ما یعنی آژانس تبلیغاتی پالادیوم ارائه دهنده راهکارهای نوین در بازاریابی و تبلیغات هستیم.

راهکارهایی که منجر به نمایش بهتر محصولات و خدمات در بازار هدف شما و در نتیجه پیشبرد فروش می‌گردد.

ما تلاش می‌کنیم تا مفهوم طراحی و یکپارچگی در ساختار سازمانی شما به شکل اجرایی فعال شود: با ایده‌های خلاقانه، ابزارهای پیشرفته و مدیریت نوین! آدرس: تهران، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، سپند شرقی، پلاک ۲۶ ایمیل: [email protected] واحد فروش: 09121442355 همراه: 09121442355 تلفکس: 09121442355 | 09121442355 کلیه حقوق برای آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map