تبلیغات محیطی فروشگاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی فروشگاه در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما برای شروع پروژه شما آماده‌ایم 09121442355 09121442355 در دنیای کسب و کار امروز تبلیغات هر روز در حال تجربه کردن تغییرات شگرف و عمده هستند.

مطالعات متعدد و گوناگونی در حوزه انواع تبلیغات و اثربخشی آنان روی رفتار خرید مشتری انجام شده است.

طبق نتایج این تحقیقات بخش قابل توجهی از اطلاعات از طریق بینایی انتقال می یابد.

از اینرو تبلیغات بصری می تواند جایگاه ویژه ای در بخش بازاریابی کسب و کارها داشته باشد.

اطلاعرسانی در خصوص اخبار، روبدادها و یا محصول جدید، معرفی برند و افزایش آگاهی از برند، هشدار و خبررسانی  و … برخی از موضوعاتی هستند که می توانند به عنوان هدف تبلیغات محیطی مد نظر باشند.

در محیط و فضای یک فروشگاه استفاده بهینه از فضا یکی دیگر از نکات مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

در غیر این صورت منجر به ایجاد فضایی در هم ریخته و شلوغ و یا بالعکس فضایی با عدم استفاده درست از بخش های مختلف آن خواهد شد.

از آنجا که در فروشگاه های خرده فروشی گاها با محدودیت فضا روبرو هستیم انتخاب هوشمندانه ابزارهای تبلیغات محیطی اهمیت زیادی دارد.

از سوی دیگر تحقیقات حوزه تبلیغات بر این نکته تأکید دارد که بخش زیادی از خریدهای مشتریان را خریدهای برنامه ریزی نشده ای تشکیل می دهد که مشتریان در همان لحظه و در مکان فروشگاه تصمیم به خرید آنها می گیرند.

بنابراین چیدمان کالا در فروشگاه و همچنین استفاده درست از ابزارهای تبلیغات محیطی می تواند در امر افزایش فروش بسیار موثر باشد.

ابزارهای بازاریابی و فروش در فروشگاه‌ها مجموعه‌ای از آیتم‌های نمایشی چاپی را شامل می‌شود که به محصول مورد نظر شما کمک می‌کند از میان انبوه محصولات، نظر مشتریان را به خود جلب کند.

در حوزه تبلیغات فیزیکی فروشگاه ابزارهای گوناگونی در دسترس است که با توجه به نوع کاربری و نیازهای یک فروشگاه می توان از آنها استفاده نمود.

ابزارهایی همچون : دنگلر، شلف تاکر، وابلر، بانتینگ و … که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.

دنگلر انواع احجام تبلیغاتی است که بصورت آویز از سقف فروشگاه ها استفاده می شوند.

این احجام می تواند بصورت دو یا سه بعدی طراحی شوند.

وابلرها، تگ‌هایی هستند که به قفسات یا سایر سطوح می‌چسبند تا توجه مشتری را به خود جلب نمایند.

به آنها  سخنگوی طبقه و محصول یا به عبارتی شلف تاکر( Shelf Talker) و تاکر محصول (Product talker) هم گفته می‌شود چرا که این تگ‌های تجاری، اطلاعات محصول را ارائه می‌دهند و توجه مشتری را به سمت محصول هدایت می‌کنند و به محصول این قابلیت را می‌دهند تا از میان محصول رقبا که در کنارهم و در یک قفسه قرار دارند درنظر مشتری جلوه کند و مورد انتخاب وی قرار گیرد.

  در دسته محصولاتی که تنوع برندی زیادی دارند و مصرف‌کننده انتخاب‌های زیادی برای یک محصول مشابه دارد، وابلر قفسه به بهترین حالت کار می‌کند و موثر واقع می‌شود.

از جمله این محصولات می‌توان به مواد‌غذایی، لوازم‌خانگی، وسایل بهداشتی، الکترونیکی و نوشیدنی‌های سرد اشاره کرد.

مثال‌هایی از فروشگاه‌هایی که وابلرهای قفسات بسیار موثر عمل کرده‌اند: شلف استاپرها نیز گروهی دیگر از ابزارهای فیزیکی هستن که بصورت ویژه با ابعاد، اندازه و اشکال خاص جهت تبلیغات و معرفی کالاهای ویژه طراحی و ساخته می شوند.

استفاده از این ابزار نیز تا حدی به فضای فروشگاه و فاصله میان قفسه ها بستگی دارد چرا که در صورت کوچک بودن فروشگاه و محدود بودن فضا، ممکن است منجر به بسته شدن مسیر تردد شود.

سایه بان، نورپردازی، برچسب های سه بعدی که کف فروشگاه نصب می شود و مش پشت شیشه از دیگر لوازم تبلیغاتی است.

  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

محفظه عایق گرم کن گروه اسپات به منظور توسعه شبکه فروش و ارایه خدمات خود، به علاقه‌مندان واجد شرایط جهت مشارکت در امر فروش و توزیع محصولات و خدمات در سراسر کشور، عاملیت اعطا می‌نماید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map