تبلیغات محیطی هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی هوشمند حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بازارهای سنتی و‍‍ پرتردد به دلیل مشکلات شهری و پراکندگی و ناهنجاری‌های سمعی و بصری، جای خود را به مجتمع‌های تجاری فرهنگی داده است.

میتوان گفت این مراکز جایگاه بسیار خوبی برای اطلاع‌ رسانی به لحاظ ویژگی ها و شاخص‌های ارزشمندی که دارند خواهند بود.

شرکت آیینه تهران با درنظر گرفتن این ویژگی‌ها، تصمیم به طراحی و تولید رسانه‌ای با سیستم عامل بسیار هوشمند و با بهره گیری از کارشناسان معماری، انفورماتک و سازه به نام Multi Displayer کرده است.

با توجه به اینکه  حدود ۵سال از سازه‌های Multi Displayer در خارج از کشور استفاده میشود، ولی به دلیل شبکه‌ای نبودن این سیستم و جامع نبودن و همچنین به دلیل هزینه‌ی بسیار بالا، این پروژه تا کنون در کشورمان قابل اجرا نبوده است.

شرکت آیینه تهران ویژن پس از بررسی دقیق افتخار دارد که تمامی مشکلاتی که باعث عدم اجرای این پروژه بوده است را مرتفع نماید.

  توانایی مدیریت بیش از 50سازه را در 50نقطه کشور به صورت همزمان و امکان مدیریت آن مجتمع و مراکز تجاری از طریق کامپیوترهای شخصی، امکان زمان بندی دلخواه اجرای محتویات از طریق USB یا از طریق wi-fi داخلی علاوه بر پخش فایل‌های JPG ,TIFF ,GIF ,FLV ,SWF امکان پخش تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت Full HD و با شرایط و تنظیم نوری مختلف تا 400nit توانایی استفاده از سیستم‌های Code Scanner و Blutooth جهت انتقاتل مطالب بیشتر به تلفن همراه مخاطبان و یا پیام خوش آمد امکان اطلاع رسانی مخاطبان از طریق TXT و یا امکان نظارت ورودی و خروجی مخاطبان از طریق دوربین‌های مدار بسته یا سنسورهای حرارتی تولید محتوا نورومارکتینگ تبلیغات دیجیتال بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی، برندینگ و تحلیل بازار سمپلینگ پروموشن رودشو برگزاری ایونت برگزاری همایش و سمینار آژانس تبلیغاتی آیینه تهران، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه‌ی تبلیغات محیطی(بیلبورد) در ایران، در طول بیش از ۱۵ سال فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا «آیینه‌ی تمام نمای شما» در فضای شهری باشد.

آیینه تهران در این سال‌ها با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، کارآزموده و خوش‌ذوق، گستره‌ای متنوع از خدمات را در اختیار بیش از ۵۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی همچون سامسونگ، ال‌جی، بانک ملت، بانک گردشگری، بانک کارآفرین، بانک اقتصاد نوین، هواپیمایی الاتحاد، پرشیا خودرو و .

.

.

قرار داده است.

حال بار دیگر در کنار شما هستیم با مجموعه‌ای کامل از خدمات در حوزه‌ی تبلیغات شامل بیلبورد، دیجیتال مارکتینگ ، آنالیز بازار، برندینگ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، طراحی و اجرای کمپین‌‌، تولید محتوا، نورومارکتینگ، سمپلینگ، تبلیغات CLB، مشاوره و .

.

.

تا علاوه بر حضور در فضای شهری، حضور در دنیای بی‌کران تبلیغات و تبلیغات دیجیتال را در کنار ما تجربه کنید.

پشتیبان سایت فرصت های شغلی | درباره ما | تماس باما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map