تبلیغات همسان چیست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات همسان چیست شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند.

هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات شماست.

محتوای خود را در تبلیغات همسان یکتانت مشاهده کنید لینک لندینگ مورد نظر خود برای تبلیغات را وارد کنید تا نحوه نمایش تبلیغات همسان‌تان را در جایگاه خالی زیر به شما نشان دهیم.

البته در پنل یکتانت می‌توانید تیتر و عکس مورد نظرتان را به صورت دستی هم وارد کنید.

زهرا نعمتی که در مسابقات تیرو کمان قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلای ریکرو انفرادی شد، این مدال را به خانواده شهید حججی تقدیم کرد.

نعمتی تصریح کرد: به همین خاطر مدال مسابقات قهرمانی جهان را به خانواده ی شهدای مدافع حرم به ویژه خانواده شهید محسن حججی تقدیم می کنم.

زهرا نعمتی در جریان رقابت های قهرمانی جهان تیر وکمان که به میزبانی چین برگزار شد، به یک نشان طلا در ریکرو انفرادی زنان و یک نشان برنز در رقابت های میکس تیمی دست یافت.

تبلیغات همسان هیچ مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کنند و معمولا در قالب یک عکس و تیتر جذاب به کاربران پیشنهاد می‌شوند.

نحوهٔ پرداخت در این نوع تبلیغات به صورت پرداخت به‌ازای کلیک (PPC) است و شما به‌ازای نمایش، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

تحقیقات زیادی در زمینه مقایسه اثربخشی این نوع تبلیغات با روش‌های دیگر تبلیغات آنلاین انجام شده است که بخشی از نتایج آنها از این قرارند: افزایش آگاهی از برند شما با تبلیغات همسان توجه بیشتر افراد به این نوع از تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری افزایش خرید نسبت به انواع دیگر تبلیغات بنری افزایش نرخ تبدیل با نمایش در رسانه‌های قدرتمند تشخیص موضوعی صفحات وب و نمایش تبلیغات در صفحات مرتبط نمایش تبلیغات همسان تنها به مخاطبان هدف‌تان نمایش تبلیغات همسان در معتبرترین رسانه‌های ایران انواع هدفمندسازی تبلیغات همسان بدون هزینه اضافه امکان بهینه‌سازی‌ کمپین به کمک گزارش‌های عملکرد و کسب بهترین نتیجه تضمین کلیک‌های واقعی در تبلیغات همسان یکتانت و بازگشت هزینه در غیر این‌ صورت هدفمندی موضوعی و زمانی هدفمندی جغرافیایی هدفمندی دستگاه نمایش هدفمندی گروه نمایش‌دهندگان اکانت منجرهای حرفه‌ای یکتانت در کنارتان هستند تا به شما در ساخت کمپین‌هایتان کمک کنند.

برای گرفتن بهترین نتیجه از تبلیغات یکتانت، متخصصان ما هر لحظه در کنار شما هستند، در صورت تمایل کمپین‌های شما را می‌سازند و بهینه‌سازی می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط بهره‌مندی از اکانت منجر اختصاصی با ما تماس بگیرید.

به جرأت می توان یکتانت را یکی از موفق ترین سرویس‌های ایرانی در حوزه تبلیغات همسان دانست.

داشبورد کاربرپسند و کارآمد به همراه اطلاعات واقعی و انتشار درست تبلیغات همسان از شاخصه های اصلی این سرویس دوست داشتنی است.

یاسر نثاری مدیر مارکتینگ نت‌برگ وقتی حرف از تبلیغات همسان باشه، اولین اسمی که به ذهنم میاد یکتانت هستش.

تیم خلاقی دارن، پیگیر هستن و هر روز برای بهتر کردن کیفیت کارشون تلاش میکنن.

من از طرف آچاره از یکتانتی‌ها بی‌نهایت ممنونم.

به امید موفقیت‌های بیشتر و بیشتر برای تیم یکتانت نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند.

این هماهنگی باعث می‌شود کاربران کمتر تبلیغات را نادیده بگیرند و کلیک بیشتری انجام شود.

تبلیغات همسان به دو نوع عادی و ریتارگتینگ تقسیم می‌شود.

در همسان عادی بدون محدودیت خاصی بسته به صف نمایش تبلیغ‌کنندگان، تبلیغ شما در جایگاه‌های همسان نشان داده می‌شود.

در همسان ریتارگتینگ، تبلیغ شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وب‌سایت شما دیدن کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

قیمت کلیک متغیر است.

با توجه به قیمت کلیک و نرخ کلیک به نمایش موثر آیتم تبلیغاتی، شانس نمایش تبلیغ موردنظر در وب‌سایت‌های مختلف تغییر می‌کند.

محتوای همسان شامل عنوان و عکسی جذاب است که محصول یا خدمت شما را توصیف کند.

حداکثر تعداد کاراکتر مجاز برای عنوان، ۶۶ و حداکثر حجم مجاز برای عکس یک مگا بایت است.

برای جذابیت بیشتر عکس، بهتر است از نوشته داخل عکس استفاده نشود.

بعد از اتمام مطلب یا کناره‌ها در صفحه‌ی اصلی یا صفحات داخلی وب‌سایت‌های گوناگون بسته به طراحی و ساختار وب‌سایت نمایش‌دهنده نمایش داده می‌شود.

اغلب اوقات با عناوینی همچون پیشنهادهای روز یا از سراسر وب از سایر مطالب وب‌سایت متمایز می‌شود.

یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map