تبلیغات هوشمند گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات هوشمند گوگل شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گوگل ادز پلتفرم تبلیغات کلیکی است و در آن شما به ازای هر کلیک که بر روی آگهی شما می‌شود به گوگل هزینه پرداخت می‌کنید.

برای اینکه آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود، در مزایده ای که در آن آگهی رقبایتان نیز حضور دارند و می‌خواهند آگهی آنها نیز نمایش داده شود، شرکت می‌کند.

شما می‌توانید با بیدینگ هوشمند گوگل ادز کمی فعالیت های خود را ساده تر کنید.

در نتایج جستجوی گوگل برای اینکه آگهی شما واجد شرایط شرکت در مزایده شود، بایستی عبارتی که کاربر جستجو می‌کند منطبق با کلمات کلیدی شما باشد.

همچنین تنظیمات هدفمندی مانند، جنسیت و سن کاربر، زمانبندی، موقعیت جغرافیایی، دستگاهی که کاربر استفاده می‌کند و … نیز برای ورود به مزایده بررسی می‌شود.

در تبلیغات گوگل ترکیب هزینه پیشنهادی برای هر کلیک و نیز امتیاز کیفی آگهی شما رتبه آگهی شما را تشکیل می‌دهند که شاخص نمایش داده شدن یا نشدن و نیز جایگاه شما در گوگل است.

همانطور که بیان شد، هزینه تبلیغات در گوگل به ازای هر کلیک و توسط تبلیغ دهنده مشخص می‌شود که به آن CPC یا Cost per Click می‌گوییم.

سیستم‌های پیشنهاد قیمت مختلفی در گوگل ادز تعبیه شده است که به طور کلی به دو نوع دستی (manual) و اتوماتیک (automated) تقسیم می‌شوند.

در بیدینگ دستی یا Manual حداکثر هزینه پیشنهادی برای هر کلیک توسط تبلیغ دهنده پیشنهاد می‌شود و در بیدینگ هوشمند اتوماتیک، با توجه به معیارهایی که انتخاب می‌کنیم.

گوگل خودکار در هر مزایده حداکثر هزینه به ازای هر کلیک را مشخص کرده و آگهی ما وارد مزایده می‌شود.

(هزینه پیشنهادی خودکار با توجه به داده هایی که گوگل از اکانت ما و تاریخچه تبلیغات دیگر دارد، مشخص می‌شود).

سیستم های بیدینگ هوشمند به شما کمک می‌کنند تا هزینه تبلیغات گوگل خود را با توجه به اهداف تان بهینه سازی کنید.

اما اگر تاکنون از سیستم‌های پیشنهاد قیمت هوشمند در گوگل ادز استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم، عجله نکنید؛ حداقل تا اتمام مطالعه این مقاله! تاکنون چندین نفر از مشتریان جی ادز که اکانت اختصاصی تبلیغات گوگل ادز سفارش داده بودند، با کارشناسان ما تماس گرفته اند و بیان داشته‌اند که پس از تغییر سیستم پیشنهاد قیمت در کمپین فعال خود از وضعیت دستی (Manual CPC) به یکی از استراتژی‌های قیمت‌گذاری اتوماتیک مانند CPA یا Maximize conversions شاهد این بودند که کارایی کمپین آنها وارد یک سراشیبی شده است.

سعی ما در جی ادز بر این است که به مارکترهای ایرانی کمک کنیم تا تبلیغات گوگل خود را به صورت بهینه اجرا کنند و بتوانند بودجه تبلیغاتی خود را به نحو احسنت استفاده کنند.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا و در چه شرایطی استفاده از سیستم‌های پیشنهاددهی اتوماتیک می‌تواند باعث کاهش کارایی کمپین شود، یا به بیان دقیق‌تر کاهش کارایی کمپین پس از تغییر بیدینگ از CPC به دیگر سیستم‌های پیشنهاد قیمت چه دلایلی می‌تواند داشته باشد: آیا به تازگی تنظیمات بیدینگ هوشمند کمپین خود را از CPC به CPA یا سیستم پیشنهادی اتوماتیک دیگری تغییر داده اید و از نتایجی که می‌گیرید راضی نیستید؟ در واقع شما قبلا کمپین CPC خود را بهینه سازی کرده بودید و با هزینه مناسبی کلیک می‌گرفتید.

حالا که شروع به استفاده از بیدینگ هوشمند اتومات گوگل کرده‌اید، گوگل هنوز اطلاعات کافی درباره کمپین شما ندارد؛ این که چه مواردی برای کمپین شما مناسب است و چه مواردی مفید نیست.

برای اینکه کمپین CPA شما بهینه شود نیاز به زمان است.

گوگل بایستی داده های مرتبط با کارایی در کمپین شما را درک کند تا بتواند قیمت‌گذاری را در شرایط مختلف و برای کلمات کلیدی گوگل ادز بهینه سازی کند.

پس باید صبور باشید و این را در نظر داشته باشید که کمپین های با بیدینگ هوشمند اتوماتیک فوری جواب نمی‌دهند.

پس بهتر است به جای اینکه کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید یا تنظیمات بید آن رو به حال قبل برگردانید، کمی صبر کنید و به هوش مصنوعی گوگل فرصت دهید تا داده های بیشتری را جمع آوری کند، تا بتواند کارایی کمپین شما رو بهبود بخشد.

داده های مربوط به کانورژن‌ها در هر اکانت به گوگل کمک می‌کنند تا استراتژی‌های قیمت‌گذاری اتوماتیک را بهینه کند.

پس اگر کانورژن کمی در اکانت خود دارید، به این معنی است که داده های کانورژن اکانت شما کم هست.

کم بودن داده های کانورژن در اکانت‌تان باعث می‌شود تا گوگل نتواند قیمت‌گذاری بهینه ای را اعمال کند.

برخلاف سیستم پیشنهاد قیمت اتوماتیک ROAS که برای انتخاب آن بایستی در 30 روز گذشته حداقل 20 کانورژن در اکانت خود داشته باشید، برای انتخاب سیستم‌های بیدینگ هوشمند اتوماتیک دیگر این محدودیت را ندارید و تنها با تعریف کانورژن در اکانت‌تان می‌توانید از سیستم‌های بیدینگ CPA، ECPC، Maximize clicks، Maximize conversions و … استفاده کنید.

برای اینکه استراتژی‌های بیدینگ هوشمند اتوماتیک شما بتونن درست کار کنند، نیاز هست اکانت شما حداقل 30 کانورژن در 30 روز گذشته داشته باشد، اما این کافی نیست.

به نظرم حداقل 50 کانورژن در 30 روز نیاز هست تا بتوانید از مزایای استراتژی‌های اتوماتیک گوگل بهره مند شوید.

همین‌طور بهتره اضافه کنم که اگه شما 100 کانورژن در ماه داشته باشید، گوگل اطلاعات دقیق‌تری در اختیار خواهد داشت.

به بیان بهتر هر چه تعداد کانورژن‌ها بیشتر باشد، گوگل اطلاعات دقیق‌تری در اختیار خواهد داشت و این می‌تواند باعث بهینه‌تر شدن کمپین شما شود.

پس اگر در حال حاضر کمپین شما کانورژن کمی دارد، بهتر است فعلا از سیستم‌های بیدینگ اتوماتیک استفاده نکنید.

اگر کمپین‌هایتان محدود به کلمات کلیدی خاصی هستند و حجم جستجوی پایینی دارند، با توجه به نکته قبلی باعث ایجاد داده کانورژنی کمی می‌شوند و این یعنی گوگل داده های کافی برای بهینه سازی قیمت‌های پیشنهادی (به ازای هر کلیک) را نخواهد داشت.

اگر داخل اکانت‌تان با توجه به ماهیت و حوزه کسب و کارتان فقط 3 کلمه کلیدی دارد، (چرا که کسب و کارتان تنها موضوعی خاص را هدف قرار داده است) پس با تغییر بیدینگ به اتوماتیک وضعیت کمپین شما بهبود پیدا نخواهد کرد.

پس برای چنین کمپین‌هایی توصیه می‌شود از بیدینگ دستی یا CPC استفاده کنید.

برای بهبود عملکرد کمپین‌هایتان (حتی در کمپین‌های CPC) بهتر است حداقل 3 ادز در هر ادگروپ داشته باشید، تا گوگل در شرایط متفاوت بتواند بهترین آگهی را به کاربر نمایش دهد.

زمانی که تغییری در کمپین با بیدینک هوشمند اتوماتیک اعمال می‌کنید، مدتی زمان نیاز هست تا Google Ads داده های جدید را برای بهینه سازی پیشنهادات بررسی کند.

در این حالت کمپین در وضعیت Learning قرار می‌گیرد.

تغییراتی مثل افزودن یا حذف کردن کلمات کلیدی، تغییرات زمانبندی، موقعیت جغرافیایی و تغییرات دیگری از این دست باعث می‌شود یادگیری ماشینی گوگل دوباره شروع به بررسی تاثیر تغییرات بر روی کمپین کرده و تغییراتی در استراتژی پیشنهاد قیمت ایجاد شود.

زمانی که کمپین در حالت Learning قرار می‌گیرد، احتمال ایجاد کلیک‌هایی غیربهینه با قیمت بالا وجود دارد.

به نظرم اکنون با خواندن این مقاله می‌توانید درباره استفاده از سیستم‌های پیشنهاد هوشمند گوگل بهتر تصمیم بگیرید.

همانطور که کاربرد ویژگی‌های دیگر گوگل ادز با توجه به شرایط و اهداف کسب و کارمان می‌تواند برایمان سودمند یا غیرسودمند باشد، استفاده از استراتژی های پیشنهاد قیمت هوشمند در گوگل ادز را نیز نمی‌توان بدون بررسی شرایط کسب و کار و کمپین‌ها خوب یا بد دانست.

اگر سوالی در این باره داشتید، لطفا از بخش دیدگاه های همین نوشته با ما در ارتباط باشید.

همچنین توصیه می کنیم از هزینه های تبلیغات گوگل نیز مطلع شوید.

از سال 95 به آژانس بازاریابی جی ادز ملحق شدم و به عنوان کارشناس تبلیغات گوگل ادوردز فعالیت می‌کنم.

خوشحالم که توانسته‌ام تجارب و یافته‌هایم در زمینه بازاریابی و تبلیغات را در قالب بیش از 200 مقاله در وبلاگ جی‌ادز منتشر کنم.

امیدوارم بتوانم تاثیر کوچکی در توسعه کسب و کارهای آنلاین کشورم داشته باشم.

درخواست مشاوره رایگان تبلیغات گوگل ما در جی ادز همراه با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی همه جانبه، به آموزش مشتریان نیز معتقدیم و سعی می‌کنیم تجربیات و تخصص خود را با آنان به اشتراک بگذاریم.

درباره ما بیشتر بخوانید.

تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34 info @ g-ads .

org 09121442355 (021) تماس با کارشناسان جی ادز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map