تبلیغات کلیکی و گوگل ادوردز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات کلیکی و گوگل ادوردز کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به دنبال افزایش فروش از طریق تبلیغات کلیکی هستید؟ همین امروز تبلیغات کلیکی گوگل را برای گسترش کسب و کار خود امتحان کنید! اگر قبلا با دیگر شرکت های تبلیغاتی تجربه خوبی از تبلیغات در گوگل ادوردز نداشتید، پیشنهاد می کنیم حتما تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز را با جی ادز امتحان کنید! تیم حرفه ای و باتجربه جی ادز به شما کمک می کند تا با هزینه کمتر به اهداف خود دست یابید.

برای شروع تبلیغات کلیکی در گوگل می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش جی ادز تماس بگیرید و به صورت رایگان از تجارب و مشاوره های آنها بهره‌مند شوید.

تبلیغات کلیکی در گوگل راهکاری موثر برای رسیدن به مشتریان جدید و افزایش ترافیک وب سایت شما است، به خصوص زمانی که کسب و کار خود را به تازگی راه انداخته اید و می‌خواهید نام تجاری تان شناخته و بیشتر دیده شود.

ساخت و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی اکانت‌های مدیریت شده توسط کارشناسان جی ادز انجام می شود.

فرم درخواست مشاوره زیر را تکمیل کنید و منتظر تماس یکی از کارشناسان ما باشید.

تبلیغ کلیکی به تبلیغی گفته می شود که به ازای کلیک مشتریان بر روی تبلیغات تان هزینه می پردازید.

تبلیغات شما می تواند نوشته و یا عکسی باشد که در یکی از صفحات اینترنت قرار گرفته و با متن و یا طراحی جذابی که دارد مشتریان را ترغیب به کلیک می کند.

پس از کلیک مشتریان بر روی تبلیغ، شما باید در سایت خود با سیاست ها و طراحی هایی که در سایت انجام داده اید، کلیک ها را تبدیل به مشتری و خرید کنید.

در ایران سایت های زیادی تبلیغات کلیکی ارایه می‌دهند.

اساس کار همه آنها به یک صورت است.

سایت های کلیکی با چندین سایت معروف و غیر معروف به عنوان ناشر و یا تبلیغ گیرندگان قرارداد می بندند.

سپس از مشتریان که به عنوان تبلیغ دهندگان از آنها نام برده می شود، سفارش کلیک دریافت می شود.

آگهی تبلیغ دهندگان به صورت بنری بسته به زمینه کاری و موقعیت مکانی آنها در برخی از سایت های ناشرین قرار داده می شود.

کاربران اینترنت در سایت های ناشرین، تبلیغات تبلیغ دهندگان را مشاهده می کنند و در صورت ترغیب شدن روی آنها کلیک میکنند و به سایت تبلیغ دهندگان منتقل می شوند.

با کلیک کردن کاربران بر روی تبلیغات هزینه ای از شارژ تبلیغ دهنده کسر می شود و این هزینه بین ناشر و سایت واسط تبلیغات کلیکی تقسیم می شود.

تبلیغات کلیکی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات رادیویی تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات روزنامه و چاپی، پیامک های انبوه تبلیغاتی، پیام های انبوه تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری ثابت در سایت ها و .

.

.

مزایای زیادی دارد.

چند مورد از آنها به صورت زیر است.

تبصره: متاسفانه برخی از سایت های کلیکی ایرانی مورد سوم را رعایت نمی کنند و به ازای نمایش تبلیغ و نه کلیک از تبلیغ دهندگان هزینه می گیرند که بنابراین مزیت سوم برای آنها دیگر بی معنا می شود.

تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی در مقایسه با تبلیغاتی کلیکی گوگل ضعف های بسیاری دارند که ما آنها رو به صورت مفصل در مقاله تبلیغ در گوگل ادوردز یا سایت‌های کلیکی ایرانی؟ بررسی کرده ایم.

به صورت خلاصه، چند مورد آز آنها به صورت زیر است.

تهران - خیابان آزادی - بین جمالزاده و والعصر - پلاک 61 - واحد 34 شماره تماس: با توجه به تخصص تیم جی ادز و عملکرد خوب ما به عنوان پارتنر Google اطمینان و اعتماد مشتریان خود را به دست آورده ایم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map