تبلیغات کلیکی یعنی چه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات کلیکی یعنی چه در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات کلیکی (PPC) یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های انجام تبلیغات در فضای آنلاین هستند.

تبلیغات کلیکی در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار معرفی شدند.

مطابق آمار ارائه شده توسط SocialMediaToday در سال ۲۰۱۷ هفت میلیون تبلیغ‌دهنده بیش از ۱۰.

۱ میلیارد دلار را به تبلیغات کلیکی اختصاص داده‌اند و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده سهم بزرگی از هزینه‌های بازاریابی خود را به تبلیغات کلیکی اختصاص می‌دهند.

برای مثال شرکت آمازون سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار از بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغات کلیکی می‌کند.

تبلیغات کلیکی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در میان کسب‌وکارهای ایرانی است.

احتمالا همینطور که در حال خواندن این مقاله هستید مثال‌های متعددی از برندهای ایرانی که قبلا تبلیغات کلیکی آن‌ها را در فضای وب دیده بودید به خاطر بیاورید.

در این مقاله ما قصد داریم در مورد تبلیغات کلیکی، انواع تبلیغات کلیکی، مزیت‌ها و معایب تبلیغات کلیکی،کسب درآمد از تبلیغات کلیکی و در نهایت تعرفه‌های تبلیغات کلیکی صحبت کنیم.

تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) به تبلیغاتی اشاره دارد که در آن‌ها تبلیغ‌دهندگان تنها به ازای کلیک انجام شده به روی تبلیغات خود در رسانه‌های ناشر، هزینه پرداخت می‌کنند.

در این روش تبلیغ‌دهندگان برای نمایش‌هایی که منجر به کلیک نمی‌شوند هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

  زمانی که از تبلیغات کلیکی صحبت می‌شود معمولا دو عبارت CPC و PPC مشابه پنداشته می‌شوند و برداشت اشتباه از این دو عبارت می‌تواند باعث سردرگمی تبلیغ‌دهندگان شود.

در ادامه هر دو عبارت را به صورت خلاصه تعریف می‌کنیم.

PPC کوتاه شده Pay Per Click یا پرداخت به ازای کلیک است و به شیوه پرداخت هزینه تبلیغات اشاره دارد.

در این شیوه پرداخت تبلیغ‌دهندگان به ازای هر کلیک انجام شده در رسانه‌های ناشر به روی تبلیغاتشان به ناشر مبلغ مشخصی پرداخت می‌کنند.

CPC کوتاه شده Cost Per Click و به معنای هزینه هر کلیک است.

هزینه هر کلیک زمانی به کار می‌رود که شما در حال برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) هستید و هزینه‌ای که در نظر دارید برای هر کلیک بپردازید را CPC می‌نامید.

  در ایران تبلیغات همسان از جمله محبوب‌ترین روش‌های انجام تبلیغات برای برندهای بزرگ هستند.

در تبلیغات همسان، محتواهای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان در قالب تصویر و متن به کاربران نشان داده می‌شود.

تبلیغات همسان در ایران معمولا در قالب مطالب پیشنهادی (Recommendation Ads) و در محیط سایت‌ها به کاربران نشان داده می‌شوند.

در ادامه یک نمونه تبلیغات همسان سیماگر را در سایت ورزش۳ مشاهده می‌کنید.

نمونه تبلیغات همسان سیماگر در سایت ورزش۳ تبلیغات در جستجو (Search Ads) یکی دیگر از روش‌های بسیار محبوب انجام تبلیغات در ایران است.

در این نوع تبلیغات محتوای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان در نتیجه جستجوی کاربران اینترنت و در صورت مرتبط بودن با عبارت جستجو شده توسط کاربران به آن‌ها نشان داده می‌شود.

یکی از ملموس‌ترین مثال‌های تبلیغات در جستجو، تبلیغات گوگل (Google Ads) هستند.

در تبلیغات گوگل تبلیغ‌دهندگان کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را تعریف کرده و گوگل با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود و با توجه به میزان ارتباط آن کلمات کلیدی با عبارات جستجو شده توسط کاربران، محتواهای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان را به آن‌ها نشان می‌دهد.

در کنار تبلیغات گوگل (Google Ads)، نوع دیگری از تبلیغات جستجو که در ایران محبوب و مورد استفاده برندهای بزرگ است، تبلیغات جستجوی کافه‌بازار (CafeBazaar Search Ads) است.

در تبلیغات جستجوی کافه‌بازار صاحبان اپلیکیشن می‌توانند پس از تعیین کلمات کلیدی مرتبط به کسب‌وکار خود و ثبت محتواهای تبلیغاتی، تبلیغات خود را در نتیجه جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان در قسمت جستجوی نام اپلیکیشن در کافه‌بازار به کاربران نمایش دهند.

نمونه تبلیغات کلیکی در جستجوی گوگل تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting) نوع دیگری از تبلیغات کلیکی هستند که به سبب عملکرد مناسب خود و نتایج مطلوبی که برای تبلیغ‌دهندگان رقم می‌زنند در طی سال‌های گذشته در میان تبلیغ‌دهندگان محبوب شوند.

در تبلیغات ریتارگتینگ تبلیغ‌دهندگان، کاربرانی که حداقل یک بار از سایت تبلیغ‌دهنده بازدید کرده‌اند را در محیط اینترنت شناسایی و تبلیغات مرتبط با هر کاربر را به او نشان می‌دهند.

از جمله مزیت‌های کلیدی این نوع تبلیغات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:   تبلیغات ریتارگتینگ محصول (Product Retargeting) نوع پیشرفته‌تری از تبلیغات ریتارگتینگ هستند.

در این نوع تبلیغات تبلیغ‌دهندگان کاربران سایت خود را در محیط اینترنت شناسایی می‌کنند و محصولی را که کاربر قبلا در سایت تبلیغ‌دهنده مشاهده کرده بود به او نشان می‌دهند.

با توجه به اینکه کارکرد اصلی این نوع تبلیغات نشان دادن محصول دیده شده توسط کاربر در محیط اینترنت به کاربر است، این نوع تبلیغات بیشترین استفاده را برای تبلیغ‌دهندگان مالک سایت‌های فروشگاهی دارند.

  تبلیغات بنری از جمله ابتدایی‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی هستند که در ابتدا به صورت اجاره‌ای (Rent) و پرداخت به ازای نمایش (CPM) به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌شدند.

در طی سال‌های گذشته رسانه‌های ناشر تبلیغات به ارائه تبلیغات بنری به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) روی آورده‌اند.

تبلیغات بنری همانطور که از نام آن‌ها برداشت‌ می‌شود به صورت بنری و معمولا در بالا و ستون‌های کناری سایت‌های ناشر تبلیغات ارائه می‌شوند.

در تصویر زیر یک نمونه تبلیغ بنری از سایت ورزش۳ را مشاهده می‌کنید.

نمونه تبلیغات بنری سیماگر در سایت ورزش۳ در تبلیغات کلیکی (PPC)، شما به ازای کلیک‌هایی که کاربران به روی تبلیغات شما می‌کنند هزینه پرداخت می‌کنید، بنابراین به ازای نمایش‌های دریافت شده هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید با توجه به قیف بازاریابی و فروش خود و ارزشی که هر کاربر برای شما دارد، کمپین‌های تبلیغات کلیکی خود را به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرده و قیمت کلیک را متناسب با ارزش کاربران ورودی به سایت تعیین کنید.

یکی از کلیدی‌ترین مزیت‌های تبلیغات کلیکی که این نوع تبلیغات را در میان تبلیغ‌دهندگان به محبوبیت رسانده هدفمند بودن آن است.

در تبلیغات کلیکی شما می‌توانید تنظیمات مختلف کمپین‌های کلیکی را بر اساس اطلاعاتی که از مخاطبان خود دارید تغییر دهید.

برای مثال می‌توانید منطقه جغرافیایی که کاربران شما در آن حضور دارند، دستگاهی که استفاده می‌کنند، اپراتور موبایلی که به آن‌ها سرویس می‌دهد، ساعت زمانی نمایش تبلیغات، رسانه‌های نمایش دهنده را با توجه به اطلاعاتی که از مخاطبان خود دارید انتخاب کنید.

پلتفرم‌های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی‌ معمولا گزارش‌های کاملی از هزینه‌های انجام شده و نتایج حاصل از این هزینه‌ها به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهند، همچنین در تبلیغات کلیکی با استفاده از ابزارهایی همانند گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) و گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) قابلیت مانیتور و تحلیل اطلاعات مربوط به کمپین‌های کلیکی به صورت وجود دارد.

شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها نتایج حاصل از تبلیغات انجام شده را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.

راه‌اندازی تبلیغات سنتی می‌تواند روزها طول بکشد.

اما در تبلیغات کلیکی شما از تصمیم به نمایش تبلیغات تا اجرای آن به روی محیط اینترنت تنها نیم ساعت فاصله دارید.

همچنین تبلیغات کلیکی نتایج بسیار سریع‌تری نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی برای ما به ثمر می‌آورند.

برای مثال در صورت صرف هزینه به روی فعالیت‌های مربوط به سئو ، دستیابی به نتایج این فعالیت‌ها می‌تواند ماه‌ها طول بکشد، در صورتی که نتایج صرف هزینه به روی تبلیغات کلیکی به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده هستند.

یکی از دلایل افزایش محبوبیت تبلیغات کلیکی در سال‌های گذشته و افزایش استفاده شرکت‌ها از این نوع تبلیغات قابلیت آموزش و یادگیری این نوع تبلیغات بوده است.

افراد متخصص فعال در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها تصمیم‌های خود را مبتنی بر دانش و آموخته‌های خود اخذ می‌کنند و آشنایی با تبلیغات کلیکی و مزیت‌ها و معایب و نحوه تخصیص بودجه به آن نقش کلیدی در افزایش محبوبیت این نوع تبلیغات داشته است و در مقایسه با روش‌های دیگر تبلیغات یک مزیت کلیدی تلقی می‌شود.

  برخلاف مدل‌های تبلیغات اجاره‌ای که شما در پایان دوره کیفیت ترافیک دریافتی را مورد بررسی قرار داده و در مورد تداوم انجام تبلیغات در آن رسانه تصمیم می‌گیرید، در تبلیغات کلیکی به دلیل اینکه داده‌های مربوط به تبلیغات به صورت زنده قابل تحلیل و بررسی هستند، ارزیابی تبلیغات کلیکی در لحظه امکان پذیر بوده و برای بهینه‌سازی و بهبود تبلیغات کلیکی خود ملزم هستید که زمان کافی را به بررسی‌ داده‌ها و بهینه‌سازی این تبلیغات اختصاص دهید.

برای برنامه‌ریزی و اجرای موثر و مفید کمپین‌های تبلیغات کلیکی به دانش کافی و تجربه قبلیدر این زمینه نیاز دارید و عدم برخورداری از این دو عامل می‌تواند موجب شود که بودجه‌ بازاریابی شما بی آنکه بهره‌ای داشته باشد هزینه شود.

در آژانس‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی معمولا افرادی به عنوان اکانت منیجر (Account Manager) به تبلیغ‌دهندگان در برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی کمک می‌کنند.

برخلاف سئو که زمان و مهارت‌ها به عنوان سرمایه مورد نیاز آن به حساب می‌آیند، تبلیغات کلیکی نیازمند نظارت و بهینه سازی دائمی هستند زیرا اجرا کردن کمپین نیازمند پول به عنوان سرمایه می‌باشد که در صورت نبود بهینه سازی و نظارت، سرمایه و هزینه شما بازگشتی در پی نخواهد داشت.

شما باید به این نکته دقت کنید که کلیک‌های صورت گرفته بر روی تبلیغات شما و کاربرانی که به وبسایت شما می‌آیند لزوما به فروش و اهداف بازاریابی شما منجر نمی‌شوند و وظیفه طراحی صفحه فرود (Landing Page) و محصولاتی که به شما در تبدیل کاربران اینترنت به خریداران کمک می‌کنند همچنان در زمان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی باقی است.

زمانی که از تبلیغات کلیکی صحبت می‌کنیم مخاطبان ما به دو دسته تقسیم می‌شوند: تا اینجا ما در مورد چگونگی انجام تبلیغات کلیکی برای دسته اول یعنی تبلیغ‌دهندگان صحبت کردیم.

دسته دوم، یعنی ناشران، صاحبان رسانه نمایش دهنده تبلیغات هستند که با ایجاد محتوای ارزشمند و جذب ترافیک به سایت خود رسانه‌ای برای نمایش تبلیغات تبلیغ‌دهندگان ایجاد می‌کنند.

ما در سیماگر با صاحبان رسانه و ناشران به صورت کلیکی همکاری می‌کنیم و صاحبان رسانه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آغاز همکاری با سیماگر به عنوان ناشر تبلیغات به صفحه ناشران مراجعه کنند.

  تعرفه تبلیغات کلیکی متناسب با نوع تبلیغات و رسانه‌ای که تبلیغات در آن انجام می‌شود می‌تواند متفاوت باشد.

برای مثال تعرفه تبلیغات کلیکی برای تبلیغات همسان (Native) با تعرفه تبلیغات در جستجو (Search Ads) بسیار متفاوت است.

در ادامه به بررسی تعرفه‌ انواع تبلیغات کلیکی می‌پردازیم.

در تبلیغات همسان تعرفه‌های تبلیغات به ازای هر شبکه تبلیغاتی (Ad Network) می‌توانند متفاوت باشند.

در شبکه تبلیغاتی سیماگر تعرفه تبلیغات همسان از ۱۰۰ تومان به ازای هر کلیک شروع می‌شود و هرچه تعرفه بالاتری توسط تبلیغ‌دهنده تعیین شود شانس نمایش تبلیغات تبلیغ‌دهنده در رسانه‌هایی که کیفیت‌ بالاتری دارند بیشتر می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر مقاله آموزش تعرفه‌بندی و نمایش تبلیغات در سیماگر را مطالعه کنید.

  در گذشته تبلیغات بنری به صورت اجاره‌ای (Rent) و پرداخت به ازای نمایش یا هر هزار نمایش (CPM) در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌گرفت.

اما با توجه به اینکه نتایج حاصل از انجام تبلیغات بنری به صورت اجاره‌ای و پرداخت به ازای نمایش به صورت دقیق قابل مانیتور و تحلیل نبود، روش محاسبه هزینه تبلیغات بنری از پرداخت به صورت اجاره‌ای و پرداخت به ازای نمایش به پرداخت به ازای کلیک تغییر کرد.

البته لازم به ذکر است که همچنان انجام تبلیغات بنری به صورت اجاره‌ای یا پرداخت به ازای نمایش ممکن است.

هزینه انجام تبلیغات بنری در سیماگر از ۳۰۰ تومان به ازای هر کلیک روی بنر تبلیغاتی شروع می‌شود.

همانند تبلیغات همسان با بالاتر رفتن تعرفه کلیک در تبلیغات بنری، شانس نمایش تبلیغات در رسانه‌های با کیفیت‌تر بیشتر می‌شود.

تبلیغات جستجو (Search Ads) تعرفه‌های بسیار متفاوتی دارند و متناسب با بستری که برای انجام این نوع تبلیغات انتخاب می‌کنید می‌توانند متفاوت باشند.

نکته‌ای که در مورد تبلیغات جستجوی گوگل (Google Ads) وجود دارد پرداخت ارزی این نوع تبلیغات است.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و تورم موجود در کشور ایران قابلیت‌ برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت برای تبلیغات جستجوی گوگل وجود ندارد و معمولا هزینه انجام شده به ازای هر کلیک در جستجوی گوگل چند برابر هزینه انجام شده به ازای هر کلیک در شبکه‌های تبلیغات داخلی است.

هزینه انجام تبلیغات در جستجوی گوگل از حدود ۷۰۰ تومان به ازای هر کلیک شروع می‌شود و با توجه به سختی و رقابت کلمه کلیدی مورد تبلیغ می‌تواند تا صدها هزار تومان به ازای هر کلیک افزایش پیدا کند.

  از آنجایی که نحوه عملکرد تبلیغات ریتارگتینگ و تبلیغات ریتارگتینگ محصول تقریبا مشابه است، این تبلیغات تعرفه‌های مشابهی دارند.

با توجه به نرخ تبدیل بالای این نوع تبلیغات، همواره تبلیغات ریتارگتینگ و ریتارگتینگ محصول جز محبوب‌ترین تبلیغات مورد استفاده برندهای بزرگ ایرانی بوده‌اند.

در سیماگر تعرفه تبلیغات ریتارگتینگ و ریتارگتینگ محصول از ۱۰۰۰ تومان به ازای هر کلیک شروع می‌شود.

زمانی که در مورد تبلیغات کلیکی صحبت می‌کنیم، قیمت یکی از مهم‌ترین پارامترهای مورد توجه و دریافت کلیک با قیمت پایین یکی از درخواست‌ها اولیه تبلیغ‌دهندگان است.

قیمت کلیک پایین‌تر مستقیما در هزینه انجام شده برای دستیابی به اهداف کلان‌ بازایابی تاثیرگذار است، اما ملاحظاتی در مورد تبلیغات کلیکی ارزان وجود دارد که لازم است در زمان آغاز کمپین‌های تبلیغات کلیکی به آن‌ها توجه کنید تا از به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی خود جلوگیری کنید.

یکی از مواردی که تبلیغ‌دهندگان در نتیجه اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی با آن مواجه می‌شوند کیفیت پایین ترافیک دریافت شده از سوی بعضی از رسانه‌های نمایش‌دهنده تبلیغات است.

بنابراین در زمان انجام تبلیغات کلیکی کیفیت کلیک‌های دریافتی باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و در صورتی که کیفیت کلیک‌های دریافتی مناسب نیست، این موضوع با رسانه‌ ناشر تبلیغات مورد بررسی دقیق‌تر قرار بگیرد.

  یکی از چالش‌های تبلیغ‌دهندگان در اجرای تبلیغات کلیکی چالش تطابق پایین است.

نسبت سشن‌های (Sessions) دریافتی در گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) تبلیغ‌دهندگان، به کلیک‌های ارسال شده توسط رسانه‌ ناشر تبلیغات را تطابق می‌گویند و تطابق می‌تواند به تفکیک شبکه تبلیغاتی و رسانه‌های ناشر تبلیغات بسیار متفاوت باشد.

برای مثال به تجربه متوجه شده‌ایم که معمولا تطابق کلیک‌های دریافت شده از دستگاه موبایل کمتر از دستگاه دسکتاپ است و به دلیل عرضه بیشتر نمایش و کلیک در دستگاه موبایل همواره این امکان وجود دارد که رسانه‌های ناشر کلیک‌های موبایل را با قیمت کمتری به عنوان تبلیغات کلیکی ارزان عرضه کنند، در حالی که با در نظر گرفتن تطابق پایین در عالم واقعیت قیمت تمام شده به ازای هر سشن (Session) دریافتی به مراتب گران‌تر باشد.

تجربه شما در استفاده از تبلیغات کلیکی چه بوده است؟ در مورد تبلیغات کلیکی ارزان و مشکلاتی که در نتیجه آن به وجود می‌آید چطور؟ ما در این مقاله در مورد مزایا و معایب تبلیغات کلیکی صحبت کردیم، شما چه مزایا و معایب دیگری برای این نوع تبلیغات می‌شناسید؟ نظرتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل سیماگر با قابلیت‌های پنل سیماگر آشنا شده و کمپین‌های تبلیغات کلیکی خود را امروز شروع کنید.

اگر بخواهیم یک دید کلی نسبت به ترافیک وبسایت و عملکرد کلی بخش مارکتینگ داشته باشیم، گزارش channel… با توجه به گسترش فضای تبلیغات آنلاین، ممکن است این سوال مطرح شود که جایگاه نمایش تبلیغات به… در این بخش از بلاگ سیماگر در نظر داریم نحوه ساختن داشبورد برای گوگل دیتا استودیو (google data… برنامه‌ریزی بازاریابی دیجیتال معمولا همراه با هیجان و شادی نیست.

اگرچه، رشد پرشتاب دنیای بازاریابی در فضای دیجیتال… با توجه به سرعت بالای تغییرات در دنیای دیجیتال،چالش‌های زیادی پیش روی دیجیتال مارکترها قرار میگیرد که اگر… ممنون توضیحات جامعی بود فقط یک سوال اینکه چه فرقی بین تبلیغات cpc و ppc وجود دارد؟ ممنون از شما، تفاوت دو مفهوم CPC و PPC رو به مقاله اضافه کردیم.

عالی بود… سرافراز و مانا باشید.

ممنونم سلامت و پیروز باشید.

🙏🏻 Visitor Rating: 5 Stars مطلب خوبی بود بنظرم مزایاش به معایبش میچربه و خیلی مفیده تو برند سازی ممنونم علیرضا جان، بله با نظرت موافق هستم.

Visitor Rating: 4 Stars تمامی حقوق برای سرویس تبلیغات آنلاین سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map