تبلیغ مدارس هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغ مدارس هوشمند مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در راستای اهداف هوشمندسازی مدارس ایران عزیزمان، شرکت تجارت الکترونیک سروش پرداز، اقدام به طراحی و عرضه نرم افزار "سامانه جامع مدرسه هوشمند سروش" نموده است.

مدیریت یکپارچه مدرسه در یک نرم افزار خاص، همواره امری مشکل و در مواردی ناشدنی بوده است و مسلما برای انجام امور مختلف در مدرسه، گاهی به چند نرم افزار مختلف با کارایی های متفاوت نیاز است.

قطعا بروز مشکل در این نرم افزارها و عدم پشتیبانی مناسب از سوی اشخاص و شرکت های نامعتبر، مدارس را با مشکلات جدی روبرو می کند.

استفاده از نرم افزار سروش، تمامی امور جاری در مدرسه و حتی فراتر از آن در دستان شماست.

امور مربوط به هوشمندسازی مدرسه شما در هر زمان و مکانی در دسترس است و حتی در منزل می توانید به فعالیت های خود رسیدگی نمایید.

استفاده از نرم افزارهای جانبی صدور کارنامه، در اکثر موارد منجر به نتیجه مطلوب نمی گردد.

پیچیدگی استفاده از این نرم افزارها، طراحی نامناسب و عدم امکان استفاده هم زمان از نرم افزار در چند رایانه مدرسه مشکلاتی است که مدیران مدارس با آنها مواجه هستند و گاها مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای استفاده از این گونه نرم افزارها می گردند.

نرم افزار مدرسه هوشمند سروش، با استفاده از پنل قدرتمند خود، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برای تمامی دانش آموزان و به هر تعداد نوبت تحصیلی (اعم از آزمون های ماهانه، میان نوبت، پایان نوبت و .

.

.

) به سادگی و به دور از پیچیدگی، کارنامه حرفه ای صادر کنید.

ثبت وضعیت دانش آموز در هر درس، نمایش نام دبیر مربوطه، نمایش نمودار پیشرفت تحصیلی، نمایش تصویر دانش آموز در کارنامه و درج پیام از سوی مدیریت در کارنامه، نمونه ای از امکانات سیستم هوشمند صدور کارنامه سروش است.

در زمان حاضر، حضور فعال مدارس در شبکه اینترنت، نه تنها یک ویژگی، بلکه یه ضرورت محسوب می گردد.

اطلاع رسانی سریع به دانش آموزان و اولیا نخستین نکته مثبت سایت مدرسه است.

تهیه آلبوم تصاویر از مدرسه جهت رویت اولیا و افراد مختلف از فعالیت های مختلف، انتشار مقالات آموزشی و جزوات درسی کلاسی در سایت و کاهش هزینه های ناشی از چاپ و تکثیر جزوه و زحمت فراوان توزیع جزوات میان دانش آموزان از دیگر مزایای سایت هوشمند مدرسه است و از همه مهم تر، معرفی مدرسه در فضای مجازی، تبلیغات بدون هزینه ای برای مدرسه شما می باشد.

از طرفی، بسیاری از شرکت ها و موسساتی که اقدام به طراحی سایت برای مدرسه می نمایند، از روش های طراحی قدیمی استفاده می نمایند و این امر نه تنها به نفع مدرسه نیست، بلکه باعث کمتر دیده شدن مدرسه در موتورهای جستجو، به دلیل امتیاز منفی موتورهای جستجو به این سبک از طراحی سایت می شوند.

طراحی مدرن و ریسپانسیو وب سایت مدرسه شما (سازگار با موبایل، تبلت و رایانه به صورت بهینه سازی شده) موجب دیده شدن شما در فضای مجازی و همچنین تعامل مناسب دانش آموزان و اولیا با وب سایت شما می گردد.

قابل ذکر است که تمامی اطلاعات موجود در وب سایت از طریق پنل اختصاصی مدیریت وب سایت قابل ویرایش و تغییرات هستند و امکان مدیریت کامل وب سایت به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد.

در نرم افزار تحت وب یکپارچه سروش، دانش آموز رکن اساسی است و تمامی فعالیت ها در جهت ساده سازی فرایند آموزش، یادگیری و تعامل بیشتر با مدرسه انجام شده است.

در طراحی پنل دانش آموزان تلاش شده است تا بهترین و جدیدترین روش های طراحی رابط کاربری با توجه به بازه سنی استفاده کنندگان از این نرم افزار در نظر گرفته شود.

تمامی دانش آموزان دارای پنل هوشمند اختصاصی خود به همراه تصویر و مشخصات خود هستند.

برخی ویژگی های پنل کاربری به شرح ذیل است: تمامی دبیران مدرسه می توانند پنل اختصاصی خود را در سامانه سروش داشته باشند.

برخی از امکانات پنل ویژه دبیران: به راحتی و به دور از هر گونه پیچیدگی، دبیر مربوطه می تواند آزمون چهارگزینه ای آنلاین برای دانش آموزان طرح نماید.

دانش آموزان می توانند با ورود به پنل خود، آزمون آ«لاین مربوط به پایه خود را مشاهده کرده و اقدام به پاسخگویی در زمان مقرر نمایند.

بلافاصله پس از اتمام آزمون، کارنامه آزمون آنلاین نمایش داده شده و برای دبیر مربوطه نیز ارسال می گردد.

تمامی فرآیند تصحیح پاسخنامه به صورت اتوماتیک و بلافاصله انجام می شود و موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مدرسه می گردد.

ضمن اینکه دانش آموزان در هر زمان و مکانی می توانند از آزمون های آنلاین برای محک زدن خود استفاده نمایند.

سیستم صدور رضایت نامه مخصوص اردو و بازدیدهای دوره ای مدرسه از دیگر امکانات ویژه ای است که از طریق پرتال هوشمند سروش دراختیاز شما قرار می گیرد.

شما می توانید با انتخاب متن مورد نظر و ورود اطلاعات مربوط به رویداد، به سادگی و در کمترین زمان رضایت نامه هوشمند مورد نظر خود را صادر نمایید.

رضایت نامه صادر شده در پنل دانش آموزان نمایش داده می شود و از این طریق بدون صرف هزینه برای چاپ و تکثیر به سادگی اطلاع رسانی های لازم انجام می گیرد.

بسته ویژه مدرسه هوشمند سروش، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا نرم افزار موبایل تحت سیستم عامل اندروید مدیریت مدرسه را داشته باشید! شما می توانید تمامی امور ذکر شده برای مدیریت مدرسه را به صورت نرم افزار همراه همیشه در دسترس داشته باشید.

دانش آموزان نیز می توانند اپلیکیشن مخصوص مدرسه هوشمند شما را نصب کرده و از امکانات متنوع آن نظیر آزمون آنلاین، دریافت کارنامه و قابلیت های سفارشی دیگر که در نرم افزار برای شما فراهم می آید استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که با سفارش بسته ویژه، یک دستگاه تبلت به همراه نرم افزار ویژه مدرسه هوشمند را از ما هدیه بگیرید! این امکان برای شما فراهم گردیده است تا به صورت آنلاین امکانات و بخش های مختلف مدرسه هوشمند سروش رامشاهده نموده و از بخش های مختلف آن بدون محدودیت استفاده نمایید.

برای این منظور از نام کاربری و رمز عبور های زیر برای ورود به صورت های زیر استفاده نمایید درخواست خود را از طریق فرم زیر و یا با شماره تماس 09121442355-021 شرکت سروش پرداز مطرح نمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map