تبلیغ کتاب خیلی سبز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغ کتاب خیلی سبز کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

28 آبان, 1399 این کتاب شامل درسنامه های تشریحی و موشکافه است که هر مطلبی از کتاب درسی که احتیاج به توضیح بیشتر داشته رو، کاملا تشریح و توضیح داده! تمام بخش های مقایسه ای و ترکیبی رو به صورت جدول و نمودار از هر سه پایه در کنار هم آورده! تا دانش آموز دوازدهمی به راحتی مطالب مقایسه ای و ترکیبی رو در کنار هم ببینه! ضمنن نکات کنکوری تمام شکل‌های کتاب درسی رو هم بسیار کامل و دقیق توضیح داده! این کتاب مناسب دوستانی هست که می خوان یه کتاب درسنامه داشته باشن که کل سه سال رو یک جا در حجم کم، بدون حاشیه و البته ٪۱۰۰ کنکوری درس بده 28 آبان, 1399 کتاب که در دست دارید، یک کتاب کاربردی در زیست کنکور و اولین کتاب گیاهی موضوعی در انتشارات خیلی سبز است.

در این کتاب سعی شده است که مطالب به صورت منسجم، متمرکز و ترکیبی آورده شود.

قرار دادن آیکون ها متنوع و جدول های تعمیمی و مقایسه مختلف، این کتاب رو نسبت سایر کتاب ها متمایز کرده و باعث آشتی شما با مطالب زیست گیاهی کنکور می­شود.

در بخش درس نامه به جهت سهولت یادگیری، درسنامه های هر گفتار از به صورت تفکیک شده از  1 تا n شاره گذاری شده است.

به جهت اهمیت شکل ها در کنکورهای سال های اخیر در این کتاب توجه ویژه ای به شکل های کتاب درسی شده است.

به طوری که سعی شده است در بخش هایی با قرار دادن شکل های مکمل با کتاب درسی، به فهم بیشتر دانش آموز و افزایش جذابیت مطلب مربوطه کمک شود.

در بخش هایی از کتاب با فونتی (رسم الخطی) متفاوت و خودمانی، ادبیات تالیف به گونه ای تغییر کرده است که دانش آموز معلم را در کنار خود تصور کرده و بتواند بازدهی بیشتر در هنگام مطالعه این کتاب داشته باشد.

انواعی از دیاگرام ها و چارت های آموزشی در قسمت درس نامه قرار داده شده است تا دانش آموز بتواند موقعیت خود را نسبت به فهم یک موضوع آموزشی رصد کند در فصل ششم این کتاب، فصلی به نام ژنتیک گیاهی به طور مجزا آورده شده است.

این فصل شامل همه مطالب پراکنده ی مرتبط با این زیر موضوع است.

در این فصل سعی شده است از تکنیک های یادگیری مرحله به مرحله استفاده شود و با قرار دادن تمرین ها و تست های از ساده و به سخت، یکی از بزرگترین چالش های دانش آموز کنکوری حل شود.

28 مهر, 1399 دهمی های عزیز لابد خبر دارید که کتاب درسی اقتصاد شما نسبت به سال های قبل تغییرات اساس داشتهیعنی تغییر که چه عرض کنم کلا کتاب دیگه ای نوشته شده! شما هایی که خیلی سبز رو دارید غم نداشته باشید براتون یه کتاب تست آماده کردیم که: 27 مهر, 1399   27 مهر, 1399 طراحی سایت مون چطوره؟ مجموع آرا : ۱۶,۸۵۹ تمامی حقوق وب سایت "انتشارات خیلی سبز " محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از کل یا جـز آن بدون ذکر منبع کار خيلي بديه تازه پیگرد قانونی هم داره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map