تبلیغ گوگل پلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغ گوگل پلی شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل کاری پیچیده و هزینه‌بر است.

زمانی که اپلیکیشن خود را ساختید و در گوگل پلی و یا اپ استور (بزرگترین مارکت‌های اپلیکیشن‌های موبایل) قرار دادید، حالا وقت آن است که برای اپلیکیشن خود تبلیغ کنید تا کاربران موبایل بیشتری با اپلیکیشن شما آشنا شوند و اپلیکیشن شما را نصب کنند.

برای تبلیغ اپلیکیشن خود در گوگل پلی و اپ استور می‌توانید از Google Ads کمک بگیرید و شاهد افزایش سریع تعداد نصب‌های اپلیکیشن خود باشید.

گوگل ادز با کمک تکنولوژی یادگیری ماشین، تبلیغات اپلیکیشن شما را برای افرادی نمایش می‌دهد که اپلیکیشن‌های مشابه اپلیکیشن شما را نصب کرده باشند و یا موضوع اپلیکیشن شما برای آنها جذاب باشد و یا در حال جستجو یا مشاهده اپلیکیشنی مشابه با اپلیکیشن شما باشند.

تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن در گوگل پلی، موتور جستجوی گوگل، یوتیوب و سایت‌های همکار گوگل در شبکه display نمایش داده می‌شود.

هزینه تبلیغات اپلیکیشن به ازای هر نصب محاسبه می‌شود.

هزینه هر نصب اپلیکیشن در پلتفرم تبلیغاتی Google Ads از حدود 0.

1 درهم (کمتر از 500 تومان) شروع می‌شود که برای بیشتر اپلیکیشن های ایرانی چون که هنوز رقابت زیادی وجود ندارد با همین مینیمم هزینه و نهایتا تا ۰.

۵ درهم می تواند انجام شود.

این هزینه به ازای نصب می‌تواند واقعا ارزان باشد.

خبر خوب در گوگل ادز این است که شما تعیین می‌کنید هر روز می‌خواهید چقدر هزینه کنید و اینکه حداکثر تا چه مبلغی برای هر نصب می‌خواهید هزینه پرداخت کنید.

تعداد نمایش و کلیک‌ها بر روی آگهی‌تان و همچنین تعداد کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده‌اند، قابل مشاهده هستند.

هزینه تبلیغات اپلیکیشن در Google Ads بسیار کمتر از دیگر روش‌های متداول برای افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن است.

روش‌های بسیاری برای افزایش تعداد نصب وجود دارد، اما هیچ‌یک به اندازه تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل ادز سریع نیست.

یکی از پلن های پارس ادوردز را انتخاب کنید.

تمام پلن ها با خرید هر سرویس، اکانت شما به میزان گفته شده شارژ می شود و این اعتبار برای هزینه نصب اپلیکیشن مصرف می شود.

در کمپین‌های اپلیکیشن هزینه مدیریت از مشتری دریافت نمی‌شود و بهینه سازی کمپین‌ها، با درخواست مشتری به صورت رایگان انجام می‌شود.

هزینه تقریبی هر نصب اپلیکیشن بین ۱۰ صدم تا ۱۵ صدم درهم است.

هزینه واقعی هر نصب ممکن است بیشتر یا کمتر از مبلغ تقریبی باشد و این مورد را شما تنها با امتحان یک کمپین کوچک می توانید بدست آورید.

هزینه اعلامی مبلغ نهایی پرداختی شماست و شامل قیمت حواله ارزی و کارمزد شارژ می‌شود.

در این سرویس شما به صورت مستقیم در پنل گوگل ادز، تمامی گزارش های مالی، نصب های انجام شده و تمامی جزئیات را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که به هر دلیل از ادامه تبلیغ اپلیکیشن منصرف شدید یا مشکلی برای اکانت شما بوجود آید، پارس ادوردز مبلغ باقی مانده در اکانت را ریفاند کرده و معادل ریالی آن را به مشتری پس می دهد.

مجموعه پارس ادوردز (پارتنر رسمی گوگل) از جوانانی خلاق و با دانش روز تشکیل شده است که تمام تلاش خود را برای بهترین نتایج تبلیغات گوگل مشتریان به کار می‌گیرد.

آدرس: تهران - خیابان جمالزاده شمالی - پلاک 308 - واحد 4 021 - 09121442355 تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ©پارس ادوردز می باشد.

ارتباط با پارس ادوردز پشتیبانی پارس ادوردز برای تماس، کلیک کنید پاسخگویی از ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ چت آنلاین تلگرام واتساپ جهت مشاوره رایگان تلفن خود را وارد کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map