تعرفه طراحی سایت گردشگری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با تعرفه طراحی سایت گردشگری کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت گردشگری که با نام طراحی سایت آژانس مسافرتی نیز شناخته می شود، با توجه به گسترش صنعت توریسم و افزایش تقاضا به جهت مسافرت ها تفریحی با تقاضای بالایی مواجه شده است.

در واقع یکی از مهم ترین صنعت هایی که می تواند در اقتصاد یک کشور تاثیرگذار باشد، صنعت گردشگری است به همین جهت طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای دارد.

به واسطه ایجاد وب سایت گردشگری شما می توانید به بازار غنی و منحصر به فردی دسترسی داشته باشید که این بازار و مخاطبین هدف می تواند شما را به رویاهایتان برساند.

با توجه به پتانسیل صنعت گردشگری، ساخت سایت گردشگری گردشگری نیز با افزایش تقاضا مواجه شده است.

در شرایط کنونی طراحی وب سایت گردشگری به صورت معمولی پاسخگو نخواهد بود.

اگر شما می خواهید در صنعت توریسم موفق شوید باید به طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی منحصر به فرد و خلاقانه ای فکر کنید.

سرمایه گذاری به جهت راه اندازی سایت گردشگری می تواند زندگی شما را دگرگون کند، شاید دور از تصور شما باشد از مخاطبین صنعت گردشگری از جمله مخاطبانی هستند که به جهت انتخاب مقاصد و سفرهای خود از اینترنت به مراتب بیشتر از سایر افراد در جستجو خدمات استفاده می کنند.

ایجاد وب سایت گردشگری برای افراد مشخصی قابل استفاده است.

شرکت ها و افراد زیر می توانند از خدمات طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی استفاده کنند.

هر سایتی با توجه به ماهیت خود نیازمند امکاناتی است.

به عنوان مثال طراحی سایت پزشکی نیازمند امکان نوبت دهی آنلاین است یا یک طراحی سایت معماری نیاز دارد تا نمونه کارهای غنی را در خود گنجانده باشد.

در نتیجه ایجاد وب سایت گردشگری نیز امکانات مشخصی را مورد نیاز دارد.

امکاناتی که در ادامه به عنوان امکانات مورد نیاز طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی بررسی می کنیم، بخشی از امکانات پیشنهادی سیماگر به جهت طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی هستند.

شما می توانید هر امکانی را که به جهت ساخت سایت گردشگری مد نظر دارید به مشاورین ارائه دهید تا بهترین راه به جهت اجرای امکانات مورد نظر شما در طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی پیشنهاد شود.

با توجه به گستره فعالیت سایت های گردشگری، مباحث و امکانات بسیاری در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی قابل در نظر گرفتن است.

شما به واسطه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی با امکانات خلاقانه و کاربردی می توانید قدرت رقابت بیشتری در میان رقبا خود به دست آورید.

شرکت سیماگر در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی با ارائه خدماتی نوین کنار شما خواهد بود.

استفاده از مشاوره های طراحان سایت سیماگر در رابطه با چگونگی افزودن و ضرورت امکانات راه اندازی سایت گردشگری سبب می شود تا شما بتوانید کار و تخصص خود را به صورت حرفه ای شروع کنید.

لطفا جهت مشاوره و برآورد هزینه طراحی سایت و سئو سایت، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

0912-8238263 – 0912-8238263 (021) با توجه به گسترش اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی، زمانی که مردم به قصد تفریح و گردش می خواهند به مکانی بروند، اولین جایی که به آن سر می زنند اینترنت است.

در واقع طراحی سایت گردشگری سبب شده است تا مردم به جای پرس و جو کردن به جهت یافتن مکان هایی به جهت تفریح و گردش، به سایت های گردشگری سرزده و مکان مورد نظر خود را پیدا کنند.

به همین جهت اگر که زمینه شغلی شما گردشگری است و میخواهید به بازار نوین و پرطرفدار اینترنت دسترسی داشته باشید، باید در سریع ترین زمان ممکن طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی خود را شروع کنید.

باید بگوییم اگر بخواهید حتی چند روز به جهت ایجاد وب سایت گردشگری صبر کنید، از تعداد افراد بسیار زیادی عقب مانده اید.

پیش از آنکه شما تصمیم به ساخت سایت گردشگری بگیرید، افراد بسیاری در این زمینه به فعالیت پرداخته و طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی را انجام داده اند.

ایجاد وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی برای شما مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.

در واقع مزایای بی نظیر راه اندازی سایت گردشگری سبب شده است که با این تعداد سایت گردشگری به عنوان رقیب رو به رو باشید.

برخی از مزایای طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی به شرح زیر است: شرکت سیماگر به شما در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی کمک خواهد کرد.

شما به واسطه کمک های مشاورین و طراحان سایت سیماگر می توانید در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی موفق عمل کنید.

شرکت سیماگر در زمینه ساخت سایت گردشگری به صورت حرفه ای عمل کرده و برای شما سایتی را طراحی خواهد کرد که از طریق سایت طراحی شده بتوانید مشتریان بسیاری را از ایران و سراسر جهان داشته باشید.

اگر که می خواهید از مزایای طراحی وب سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی بهره مند شوید و کسب و کار خود را به کاربران متفاوتی در سراسر دنیا معرفی کنید، کافیست با مشاورین راه اندازی سایت گردشگری سیماگر تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید: امکانات و ویژگیهای پلن ها قیمت طراحی سایت گردشگری بر اساس معیارهای متفاوت توسط شرکت های مختلف دارای تفاوت قابل توجهی است.

قیمت های متنوع در طراحی سایت گردشگری سبب می شود که شما در تصمیم گیری کمی با مشکل مواجه شوید.

برای آنکه در رابطه با قیمت ساخت سایت گردشگری تصمیم نهایی بگیرید کافی است که با مشاورین سیماگر در تماس باشید، آنها به شما بهترین قیمت در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی با ویژگی های مد نظر شما ارائه می دهند.

قیمت ها بر اساس خدمات مدنظر شما دارای تفاوت خواهند بود اما به صورت کلی با استفاده از خدمات طراحی سایت گردشگری سیماگر شما بهترین قیمت در کنار بهترین کیفیت را مشاهده خواهید کرد.

شما به واسطه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی آینده کسب و کار خود را در این زمینه تامین خواهید کرد.

در واقع طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی یکی از مهم ترین برنامه ریزی ها به جهت موفقیت آینده کسب و کار شما در زمینه گردشگری خواهد بود.

ساخت سایت گردشگری باید به گونه ای انجام شود که برخی از ویژگی ها را دارا باشد.

ویژگی های سایت گردشگری بر اساس نوع فعالیت شما قابل تغییر است اما به صورت کلی برخی از ویژگی ها در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی همانند سایر سایت ها یکسان می باشند.

به جهت مشاهده نمونه های طراحی سایت گردشگری شرکت سیماگر می توانید به بخش نمونه کارها مراجعه کرده و کارهای طراحی شده توسط شرکت سیماگر را با دقت مشاهده کنید.

اگر که شما کمی آشنایی با ایجاد وب سایت گردشگری داشته باشید، قطعا به اهمیت سئو سایت آگاه هستید.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از مهم ترین بخش های طراحی وب سایت گردشگری به شمار می رود.

اگر که در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی اصول سئو به درستی رعایت نشود، امکان رقابت شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

در واقع سئو به طراحی سایت گردشگری شما کمک می کند تا دیده شوید.

زمانی که کاربران عبارات خاصی را در موتورهای جستجو، سرچ می کنند، نتایجی نمایش داده می شود.

اگر که در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی شما اصول سئو رعایت شده باشد، سایت شما در صدر نتایج قرار گرفته و در نتیجه شما دیده می شوید.

به عنوان مثال بسیاری از اوقات کاربران به قصد مشاهده سایت خاصی جستجو نمی کنند، آن ها تنها به دنبال عبارت یا خدمات خاصی هستند؛ مثلا اگر کاربری کلمه خدمات گردشگری را در موتور جستجو گوگل جستجو کند و شما در نتایج 1 تا 10 گوگل نمایش داده شوید، امکان ورود کاربر به سایت شما و در نتیجه استفاده از خدمات به مراتب بیشتر از زمانی است که کاربر سرچ کند و سایت شما در رتبه 100 قرار گرفته باشید.

طراحی سایت گردشگری بر پایه سئو به سایت شما کمک می کند تا در رتبه های برتر قرار بگیرد.

هر اندازه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی شما اصولی تر انجام شود احتمال بهبود رتبه شما بیشتر خواهد بود.

شرکت سیماگر به واسطه کارشناسان فوق حرفه ای در زمینه بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی وب سایت در زمان طراحی سایت گردشگری به شما کمک می کند تا بتوانید در نتایج برتر حضور داشته باشید.

به جهت اطلاع دقیق از چگونگی روند شرکت سیماگر در ساخت سایت گردشگری بر پایه سئو کافیست که با مشاورین این شرکت تماس گرفته و در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی درخواست مشاوره کنید.

یک سایت گردشگری بر اساس ماهیت خود ترافیک و بازدیدکنندگان نسبتا بالایی را در خود جای خواهد داد.

در واقع این مسئله یکی از مهم ترین مسائلی است که در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی باید در نظر گرفته شود.

هر اندازه که هاست انتخابی به جهت ساخت سایت گردشگری قدرتمند تر و پرسرعت تر باشد، امکان پرسرعت بودن سایت بیشتر خواهد بود.

طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی از ابتدا باید به گونه ای باشد که امکان خارج شدن از دسترس سایت به حداقل میزان خود برسد.

در واقع در طراحی سایت گردشگری نباید از سروری استفاده شود که قطعی های مکرری داشته باشد.

شرکت سیماگر به واسطه خدمات بی نظیر خود در طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی مشکلات سرور را حل کرده و شما با استفاده از خدمات هاست شرکت سیماگر که از سرورهای SSD و NVME است می توانید سایتی همیشه در دسترس داشته باشید.

همچنین در نظر داشته باشید آپتایم سرور سایت شما باید بالای 99% باشد.

اگر که در زمینه طراحی سایت گردشگری و هاست سوالی برای شما ایجاد شده است، کافیست که با متخصصان و مشاورین طراحی سایت سیماگر تماس گرفته و سوالات خود را در زمینه طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی مطرح کنید.

نیاز سنجی و شناخت مشتری تم گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی و توسعه فنی ورود اطلاعات و صفحه آرایی تست های فنی و کنترل کیفی آموزش و تحویل نهایی از جمله زمینه های شغلی که ما به صورت حرفه ای توانایی طراحی و پیاده سازی سایت ها را داریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در امکانات طراحی سایت گردشگری ، امکان رزرو آنلاین هتل هم میتوان اضافه کرد؟ سلام وقت بخیر.

بله به صورت حرفه ای میتوان اجرا کرد.

طراحی سایت هتل چند زبانه هم انجام میدهید؟ قیمتها با افزایش زبان اضافه میشود؟ سلام وقت بخیر.

بله انجام میدیم.

لطفا تماس بگیرید.

سایت توریسم سلامت چقدر زمان میبره و هزینه؟ سلام وقت بخیر.

لطفا rfp را برای ما ارسال کنید که بررسی کنیم.

روز خوش نمونه کار طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی دارید؟ لطفا لینک سایت را برای بذارید سلام وقت بخیر.

بله لطفا قسمت نمونه کارها را ملاحظه کنید.

طراحی سایت هتل لیلیوم، گردشگری ۱۰۰۱ شب، ایران میستری و … سلام ممنون از اینکه به طراحی سایت گردشگری به صورت ویژه پرداختید! ایران در زمینه توریسم بسیار جای پیشرفت دارد.

سلام وقت بخیر.

خواهش میکنم.

بله واقعا سلام من خود به شخصه از افرادی هستم که برای رزرو بلیط و هتل و … استفاده از اینترنت را به مراجعه حضوری ترجیح می دهم.

سلام.

بله امروزه اکثر مردم ایننترنتی خرید تور و بلیط رو انجام میدن.

کاش به اقامت گاه‌های بوم گردی هم مفصلاً پرداخته بودید آخه تو ایران زیاده و اغلبشون به یه پیج اینستا اکتفا کردن در صورتی که یه سایت توریستی داشتن اونها رو به دنیا هم معرفی میکنه.

سلام وقت بخیر.

تقریبا مطالبی که در این مقاله ارائه شد به اماکن گردشگری و توریستی و آژانسهای مسافرتی پرداخته است و سعی کردیم تمام آیتمهای مورد نیاز را اشاره کنیم و پوشش دهیم.

باز اگر هر سوال و راهنمایی میخواهید لطفا تماس بگیرید.

سلام، تصاویری که برای تولید محتوا برای شما ارسال میکنیم در چه ابعادی باشند؟ سلام.

وقت بخیر.

تصاویر وضوح و کیفیت بالا داشته باشند.

حداقل سایز تصاویر برای طراحی سایت گردشگری و یا طراحی سایت آژانس مسافرتی ۱۱۰۰*۱۱۰۰ پیکسل باشد.

وقت به خیر، برای تور تهران گردی توریست های خارجی سال ۱۳۹۹ سایتی به زبان انگلیسی و چینی میخواستیم.

سلام وقت بخیر.

لطفا جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سلام، این مقدار هاستی که نوشته اید برای آپلود عکس و فیلم هم کافی است؟ سلام.

بله برای شروع کار کافیست بازم بستگی به میزان تصاویر و فیلم ها و فایل های سایت شما دارد.

امکان نمایش نرخ به روز هتل ها و خدمات ترانسفر در طراحی سایت هتل و گردشگری در ایران وجود دارد؟ بله معمولا به واسطه api امکان پذیر هست تا هر لحظه نخواهید قیمت ها را دستی بروز کنید.

باید از طریق تامین کننده مانند booking یا expedia کد api تهیه کنید و ما برای شما طراحی و برنامه نویسی کنیم.

خسته نباشید به تیم شرکت سیماگر و تشکر بایت پشتیبانی همیشگی خوب مشاوران و کدنویسان گروه.

سلام وقت شما بخیر.

خواهش میکنم.

لطف دارید آقای نوذری عزیز.

درخدمتیم نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ارسال دیدگاه جهت اطلاعات بیشتر از هزینه طراحی سایت، سئو سایت و … لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام نام خانوادگی (الزامی) نام شرکت زمینه فعالیت تلفن همراه(الزامی) تلفن ثابت آدرس ایمیل آدرس وب سایت توضیحات (الزامی) کد امنیتی تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج گلدیس ، طبقه 11 ، واحد15 0912-8238263 – 0912-8238263 (021) سیماگر.

com تمامی حقوق برای وب سایت سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map