توسعه اپلیکیشن و نرم افزار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با توسعه اپلیکیشن و نرم افزار در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 سیستم های اطلاعاتی یکپارچه سما نرم افزار های ارتباطی تلفن همراه ویژگی ها و قابلیت هایی دارند که استفاده از آن ها چابکی و جذابیت و به دنبال آن مطلوبیت را برای مخاطبین سازمان به وجود می آورد: تیم توسعه موبایل سامیکس، کسب و کار شما را آنالیز می­کند و از ایده تا خلق محصول با شما خواهد بود سامیکس یک تجربه کاربری کاملا مناسب با نیاز شما ارئه خواهد داد که متناسب با سازمان شما، مشتریان تان و ذینفعانتان باشد.

خدمات سامیکس شامل مشاوره استراتژی های موبایل برای تبدیل ایده به MVP، طراحی UI/UX برای ایجاد یک تجربه کاربری منحصر به فرد، مهندسی نرم افزار برای ارائه محصولی با معماری صحیح و عملکرد بهینه است.

سامیکس با استفاده از ابزارهای تحلیلی همچون google analytics آنالیز کاملی از نرم افزار به شما ارائه خواهد کرد.

این اطلاعات شامل توزیع جغرافیایی، جنسیتی، بررسیA/B Testing و بهبود UX خواهد بود.

در همین زمینه سامیکس خدمات ممیزی داده های تحلیلی نرم افزار شما، ارائه نقشه راه و تحلیل و بهبود ترافیک و دسترسی به مخاطبان هدف را ارائه می­دهد.

در حال حاضر تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل سامیکس پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان و کسب و کارها در این حوزه به منظور تولید اپلیکیشن موبایل سفارشی سازمانی در هر سه پلتفرم اندروید، iOS و ویندوز می باشد.

مجموع اپلیکیشن های تولیدی توسط واحد توسعه اپلیکیشن موبایل سامیکس تا به این لحظه به بیش از 1000 اپ می رسد، که می توان به برخی از آن ها به عنوان شاخص ترین نمونه کارها اشاره نمود؛ برای آشنایی بیشتر با این محصول دموی رایگان آن را دریافت کنید تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان زینالی غربی، پلاک 124، واحد 3 bdm@samix.

ir info@samix.

ir 09121442355 (021) 09121442355 (021) سامیکس، رتبه 1 انفورماتیک و اولین و تنها ارائه دهنده ERP Dynamics NAV مایکروسافت در ایران، با 14 سال سابقه فعالیت و بیش از 200 مشتری در حوزه راهکارهای سازمانی MIS برای دانلود مطلب ایمیل خود را وارد کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map