توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

موبایل هوشمند به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و به همین دلیل بسیاری از شرکت های توسعه دهنده به دنبال راه های جدید و مبتکرانه طراحی اپلیکیشن موبایل و درآمدزایی بیشتر هستند.

با رونق ساخت اپ موبایل و محبوبیت روزافزون برنامه نویسی در بین تمامی اقشار جامعه، از توسعه دهندگان موبایل انتظار می رود با نگرش خلاقانه و استراتژی های جدید ایده های کارفرما را توسعه داده و در قالب اپلیکیشن حرفه ای به واقعیت تبدیل نمایند.

باید گفت که شما می توانید توسعه دهنده موبایل موفقی باشید و درآمد زیادی از توسعه اپلیکیشن بدست بیاورید اگر و تنها اگر به خواست و سلیقه کاربران که مخاطبان اصلی شما در پروسه ساخت اپ موبایل هستند، توجه کنید.

اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا یادگیری توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل به موضوع جذاب و پرطرفداری تبدیل شده با خواندن این مقاله به علت آن پی خواهید برد.

با توجه به آمار منتشر شده در سایت businessofapps حدود 12 میلیون توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل در جهان مشغول به فعالیت هستند که این تعداد تا سال 2020 به 14 میلیون خواهد رسید که نشان از رونق این رشته در آینده ای نزدیک دارد.

در سال 2014 بیشترین تعداد توسعه دهنده به قاره آسیا تعلق داشته که همین امر نشان می دهد که توسعه و طراحی اپلیکیشن در آسیا از رشته های محبوب به حساب می آید.

شما به عنوان یک توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل قادر خواهید بود طیف وسیعی از موضوعات مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، بازی و یا هوش مصنوعی را بر حسب علاقه انتخاب کنید.

این تنوع موضوعی باعث می شود در کار خود احساس خستگی و روزمرگی نداشته باشید زیرا هر پروژه در نوع خود خاص و هیجان انگیز خواهد بود.

از دیگر مزایای برنامه نویس بودن این است که تنها وسیله کار شما یک کامپیوتر یا لپ تاپ و دانش کدنویسی خواهد بود.

همچنین شما همیشه نیاز به یک جای ثابت نخواهید داشت بلکه در سفر یا خانه به عنوان یک فریلنسر هم می توانید پروژه های توسعه اپلیکیشن موبایل خود را انجام دهید.

این ویژگی برای بسیاری افراد که از کار ثابت گریزان هستند انگیزه خوبی برای وارد شدن به حوزه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد.

توسعه و طراحی اپلیکیشن را می توان رشته ای چند بعدی دانست که علاوه بر مهارت کدنویسی و دانش ریاضی به خلاقیت و نوآوری و برزورسانی مدوام دانش نیاز دارد.

بیشتر توانایی های لازم برای وارد شدن به دنیای طراحی اپلیکیشن با کسب تجربه در محیط کار بدست خواهد آمد.

اما پیش از تجربه کار حرفه ای شما میتوانید با چند راهکار ساده توانایی خود را در ساخت اپ موبایل تقویت نمایید.

بسیاری از توسعه دهندگان موبایل به صورت تجربی وارد حرفه طراحی اپلیکیشن شده اند و به مرور زمان تجربه کسب کرده اند.

اما امروزه در بازار طراحی اپلیکیشن به علت رقابت زیاد، داشتن تحصیلات آکادمیک می تواند یک امتیاز محسوب شود.

بنابراین اگر به این رشته با دانش کافی و آگاهی وارد شوید مسیر موفقیت شما کوتاهتر خواهد بود.

مرحله بعد پیدا کردن یک متخصص طراحی اپلیکیشن به عنوان راهنما و مربی می باشد.

این راهکار تاثیر زیادی در کسب مهارت و بالا رفتن سرعت کدنویسی شما خواهد داشت البته باید گفت که پیدا کردن یک برنامه نویس حرفه ای و دلسوز که وقت کافی برای آموزش به شما داشته باشد کار زیاد آسانی نخواهد بود.

انتخاب پلتفرمی که به طور اختصاصی به توسعه اپلیکیشن در آن بپردازید مرحله مهمی است که بر اساس علاقه شما به یکی از پلتفرم های اصلی صورت میگیرد.

با توجه به آمار سایت statista که در تصویر پایین مشاهده می کنید، Android OS و iOS از محبوب ترین پلتفرم هایی هستند که برنامه نویسان و توسعه دهندگان برای طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده می کنند.

با توجه به شکل زیر در حدود 83 درصد از توسعه دهندگان در سال 2019 با برنامه نویسی اندروید به طراحی اپ اندروید مشغول بوده اند که این یعنی ساخت اپ اندروید در رتبه اول جهان قرار دارد.

بعد از انتخاب پلتفرم مناسب (اندروید، iOS، ویندوز یا غیره)، شما باید زبان کدنویسی که با آن راحت هستید را برای ساخت اپ موبایل انتخاب کنید.

باز هم با توجه به آمار جهانی میتوان دید که محبوب ترین تکنولوژی cross platform در بین تمامی توسعه دهندگان کدام ها هستند که React Native با 42 درصد از دیگر پلتفرم ها با تفاوت زیادی بالاتر است.

برای افزایش اطلاعات و بروزرسانی دانش خود در زمینه طراحی اپلیکیشن شما می توانید در دوره های آنلاین آموزش کدنویسی که اکثر انها به صورت رایگان هستند، مانند udacity و khanacademy ثبت نام کنید و با تعریف پروژه های شخصی مهارت های خود را به صورت خودآموز ارتقا دهید.

با این روش با صرف هزینه اندک و بدون نیاز به کلاس های حضوری و تنها با داشتن پشتکار کافی، پیشرفت چشمگیری در برنامه نویسی اندروید یا iOS خواهید داشت.

به طور کل طراحی اپلیکیشن موبایل پروسه ای پیچیده از کدنویسی، خلاقیت و علم برنامه نویسی است که نیاز به صرف زمان، حوصله، تلاش و علاقه زیاد دارد.

اگر بتوانید مراحل اولیه تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای را به صورت اصولی و با دانش کافی شروع کنید مطمئن باشید در آینده ای نزدیک در دنیای طراحی اپلیکیشن به یک برنامه نویس و توسعه دهنده موفق با درآمد بالا تبدیل می شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map