توقف تبلیغات گوگل پلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با توقف تبلیغات گوگل شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

حذف تبلیغات از گوشی اندروید ، چالش کاربران زیادی است .

اما هر تبلیغی که در دستگاه اندروید خود مشاهده می کنید آزاردهنده نیست، ممکن است یک یا چند تبلیغ از موارد مورد علاقه شما باشند اما بسیاری از آنها شما را با محتوایی که به آنها حتی کمی علاقه ندارید بمباران می کنند , و کلافه تان میکند .

در این مورد چه کارهایی باید انجام دهید و چگونه می توانید برای حذف تبلیغات مزاحم از دستگاه اندروید خود اقدام کنید؟ برنامه های زیادی برای اندروید وجود دارد که با حذف تبلیغات روی صفحه گوشی خیالتان را آسوده می کنند.

به این ترتیب می توانید وقت خود را صرف جستجوی آنچه در واقعا به آن نیاز دارد و علاقه مند هستید کنید.

در این مقاله از سیماگر، به معرفی برخی از این برنامه ها که شما را از شر تبلیغات آزار دهنده اینترنتی روی گوشی ، رها می کند ، می پردازیم : یکی از بهترین ابزارهای مسدود کننده تبلیغات در اندروید برنامه Adguard می باشد که به دلیل کارائی آن در مسدود کردن تبلیغات در فروشگاه گوگل پلی موجود نیست.

زیرا همانطور که احتمالا می دانید گوگل نرم افزارهایی که تبلیغات آن را مسدود می کند دوست ندارد.

شما می توانید یک نسخه بدون کرک این نرم افزار را در فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید ، اما برای دریافت نسخه کامل مورد نیاز باید به وبسایت Adguard رفته و آن را دانلود کنید پس از تهیه نسخه کامل می توانید تبلیغات را در تلفن هوشمند خود مسدود کنید ، میزان تبلیغات مسدود شده هر برنامه را مدیریت کنید و فیلترهایی را تنظیم کنید که کنترل کامل روی adblocking در دستگاه شما داشته باشد.

دانلود از گوگل پلی برنامه Adguard این برنامه همانطور که از اسمش پیداست ، یک مرورگر بدون تبلیغات مزاحم است.

ادبلاکر ، یک مسدود کننده تبلیغات کاملا رایگان و موثر می باشد که استفاده از آن بسیار آسان است.

زیرا به محض شروع استفاده از آن تبلیغات را مسدود می کند.

اگر می خواهید ببینید که چه تعداد تبلیغاتی مسدود شده است ، کافیست روی Shield ضربه بزنید تا در گوشه پایین سمت چپ بتوانید ببینید که چه تعداد از تبلیغات برنامه مسدود شده است.

این مرورگر می تواند بنرها ، تبلیغات ویدیویی و پنجره های باز شده (پاپ آپ) را نیز مسدود کند .

علاوه بر دور نگه داشتن تبلیغات ، شما را همچنین از خطراتی مانند فیشینگ ، بد افزار ها ، ویروس ها و غیره نیز محافظت می کند.

این برنامه همچنین از نظر باتری نیز مناسب است و باتری را تخلیه نمی کند .

بنابراین لازم نیست نگران تخلیه باتری باشید.

دانلود از گوگل پلی Free Adblocker Browser تبلیغات پاپ آپ از منفورترین و کثیف ترین روش های تبلیغاتی است که می توانند در بدترین لحظه ممکن ظاهر شوند.

اگر از مرورگر پیش فرض کروم در تلفن اندرویدی خود استفاده می کنید، می توانید به راحتی آن را غیر فعال کنید تا تبلیغات پاپ آپ را نشان ندهد.

مرورگر را راه‌اندازی کرده و روی نقطه ضربه بزنید سپس به تنظیمات بروید.

تمام پنجره های بازشو قابل مشاهده را انتخاب کرده و آن را روشن کنید.

گزینه ads نیز نزدیک گزینه پاپ آپ است می توانید آن را نیز تغییر دهید .

برای غیر فعال کردن شخصی سازی تبلیغات در دستگاه خود به : تنظیمات > گوگل > تبلیغات بروید و گزینه را تغییر دهید.

اگر قبلاً آن را خاموش نکرده باشید به صورت پیش فرض روشن خواهد بود.

این برنامه یک ویژگی محافظت از ردیابی شما توسط سایتها را دارد.

اگر به دلایلی می‌خواهید ردیابی نشوید می‌توانید با ضربه زدن روی نماد شیر نارنجی در بالا این ویژگی را به راحتی فعال کنید و تحت کنترل های فردی نیز می توانید ویژگی Block Ads and Tracking را فعال یا غیرفعال کنید .

تا زمانی که در آنجا هستید می توانید تنظیمات HTTPS Everywhere ، بلاک کوکی های شخص ثالث ، بلاک اسکریپت ها و محافظت از اثر انگشت را تغییر دهید.

دانلود از گوگل پلی Browser Brave نرم افزار Webguard باعث می شود تبلیغات در مرورگری که در حال حاضر از آن استفاده می کنید مسدود شود.

لازم نیست برای اینکه از شر آگهی های اینترنتی روی صفحه گوشی ، خلاص شوید به مرورگرهای دیگری بروید ، زیرا این برنامه این در مرورگر اینترنت سامسونگ ، کروم ، فایر فاکس و غیره بسیار خوب عمل می کند.

این برنامه همچنین ویژگی های مفید دیگری مانند فایر وال ، انتقال اطلاعات بصورت رمز گذاری داده ها و محافظت از ویروس را در اختیار شما قرار می دهد .

دانلود از گوگل پلی نرم افزار Webguard کروم ، پرکاربردترین مرورگر است اما این بدان معنی نیست که کاربران از مرورگر اینترنت سامسونگ استفاده نمی کنند .

برای خلاص شدن از تبلیغات در مرورگر اینترنت سامسونگ ، می توانید برنامه Adblock plus را نصب کنید.

برنامه به طور خودکار شما را به تنظیمات دستگاه، که در آن نیاز به فعال کردن مسدود کننده تبلیغات دارید منتقل می‌کند.

اگر به گزینه‌های “مسدود کننده های بیشتر” بروید می توانید گزینه هایی مانند ردیابی دکمه های رسانه های اجتماعی و غیره را فعال یا فعال کنید.

در پایین نیز گزینه های دیگری را برای اضافه کردن لیست فیلتر های دیگر نیز مشاهده خواهید کرد.

دانلود از گوگل پلی این برنامه محیطی شبیه به vpn دارد.

کافیست قبل از شروع به وبگردی و کار با اپلیکیشن هایی که تبلیغات آزار دهنده دارند این اپ را روشن کنید و تمام ! از شر همه تبلیغات مزاحم خلاص می شوید.

دانلود کنید برنامهluna منبع یکی از کاملترین مطالب درباره حذف تبلیغات اندروید بود .

مممنونم یعنی اگه جواب بده از این مصیبت خلاص بشم هرروز به سایت سر میزنم.

Luna را نصب و امتحان کن .

وای وقتی نتم روشن میکنم کلی چیزای بی حجابی و غیراسلامی میاد واقعا بدم میاد نمیدونم چجوری حذفشون کنم منم داغونم کرده خیلی چیزای زشتی میاد چیکار کنم بگید یکی از برنامه ها مثلا Luna را روی گوشی نصب کنید.

واییی دارم دیوونه میشم توروخدا کمک کنید این چیز میزا بالای صفحه میاد نمیدونم هروخ اینترنت رو روشن میکنم اینجوری میشه کمکم کنید چی کار کنم باسلام لطفاتبلیغات روی گوشی من میادغیرفعال کنیدتاداده راروشن میکنم تبلیغات میادبعضی صفحه هاش بدآموزی داردبرای بچه هام خوب نیست حالاکه گوشی دستشان هست برای شادمدرسه لطفا سلام .

تبلیغات مربوط به اپلیکیشن ها و یا سایتهای آلوده ای است که سهوا باز شده و ارتباطی به ما ندارد که توانایی حذف آن را داشته باشیم .

برای حذف تبلیغات مزاحم به یکی از روش هایی که در متن آمده عمل کنید .

انشا.

.

حذف می شوند.

راهکار اخر اینکه اپ های اضافی را از گوشی حذف کنید و اگر باز مشکل حل نشد گوشی را ریست کنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه نام ایمیل وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سیماگر ، پایگاهی برای انتشار مطالب کاربردی و مفیدی است که کاربران بطور معمول با آن برخو.

رد می کنند.

محور اصلی مطالب سیماگر ، موبایل ، تبلت و گوشی های هوشمند است لیکن مطالب عمومی دنیای دیجیتال و تکنولوژی را نیز منعکس می کند.

سیماگر ، تنها با حضور و همراهی کاربران سایت ، قادر به ادامه راه خواهد بود.

  مطالب سیماگر در حوزه های مختلف فناوری ، با صرف هزینه و زمان از منابع معتبر خارجی ترجمه و منتشر می شوند.

بازنشر مطالب سیماگر صرفا با ذکر نام و لینک فعال به صفحه مطلب مجاز است.

در غیر اینصورت کپی کننده به گوگل گزارش می شود .

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map