ثبت تبلیغات اینترنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با ثبت  تبلیغات اینترنتی شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

درج آگهی در سایت نیازمندی 1اشاره از ارزش بالایی برخوردار است؛ چرا که این سایت از بهینه سازی بالایی برای موتورهای جستجوگر گوگل برخوردار است که این امر باعث هر چه بهتر دیده شدن تبلیغات میشود.

1اشاره با توجه به الگوریتم های مختلف گوگل بروزرسانی میشود تا علاوه بر کسب رنکینگ بالاتر، افزایش حجم ترافیک را نیز منجر شود.

شما میتوانید فقط با چند کلیک ساده در این سایت معتبر و پربازدید به ثبت اَگهی بپردازید و از مزایای اَن برخوردار شوید.

تلاش ما در سایت 1اشاره هرچه بهتر دیده شدن اَگهی و تبلیغات شما و در نهایت رونق کسب و کارتان میباشد.

  • تنوع دسته بندی آگهی ها • درج آگهی رایگان • ثبت آگهی ویژه لینکدار • بهینه سازی عنوان و توضیحات آگهی • بهینه سازی کلمات کلیدی   • اکانت و آگهی های تکراری در این سایت تایید نخواهد شد! • از تایید هر گونه آگهی با عنوان و توضیحات تکراری و مشابه معذوریم.

• کاربرانی که با ایجاد حساب های کاربری مختلف، قصد درج آگهی های تکراری در سایت را دارند؛ حساب کاربری اَنها غیرفعال خواهد شد.

• تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تایید آنها، طبق الگوریتم های جدید گوگل، محتوای تکراری مورد جریمه موتورهای جستجو قرار می گیرد و رتبه خود را در نتایج جستجو از دست می دهد.

نکته مهم: آگهی های قدیمی و منقضی شده خود را تمدید، ویرایش و بروز رسانی کنید، زیرا این آگهی ها نزد جستجوگر گوگل محبوبتر بوده و بازدید کننده بیشتری را جذب می کنند؛ لذا از حذف این نوع آگهی ها و درج آگهی جدید مشابه خودداری نمایید.

درج آگهی در سایت 1اشاره رایگان است و م سئو لیت آن با آگهی دهنده می باشد.

با توجه به تعداد بالای آگهی در 1اشاره، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهندگان، دقت کافی مبذول دارید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه آگهی 1اشاره می باشد.

بهینه سازی سایت و طراحی سایت توسط وب 24

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map