ثبت نام بازاریابی شبکه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با ثبت نام  بازاریابی شبکه ای در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. بازاریابی محیطی بخشی از بازاریابی است که شخص به صورت حضوری در محل مشخص شده حضور پیدا میکند و با یکسری توضیحات سعی در جذب مشتری دارد. حال اگر این شخص بازاریاب از طریق یک تبلت محصول و خدمات شرکت را عرضه کند برای مشتری جذاب تر خواهد بود وبیشتر تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت. بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی هر دو در کنار هم در جهت برندینگ برای یک شرکت درآمد آفرینی میکند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب درآمد از طریق شبکه بازاریابی قانونی و مجاز پنبه ریز! همه با هم موفقیت را تجربه کنیم .

فرصت کسب و کاری نوین در پنبه ریز فراهم است ! لطفا در زمان ثبت نام نام و نام خانوادگی خود را (فارسی) و طبق مدرک شناسایی خود وارد نمایید .

درصورت اشتباه در تکمیل فرم میتوانید پس از ورود به حساب کاربری خود، اسکن کارت ملی خود را به بخش آی تی از طریق تیکت ارسال نمایید تا ویرایش لازم انجام شود.

میزکاری شما و فعالیت های بازاریابی خود را مدیریت کنید و لذت ببرید! بهره گیری از گزارشات هوشمند سیستم به شما فعالیت خود را رصد کنید سوالات و یا درخواستهای خود را در سریعترین زمان پیگیری نمایید دسترسی به منابع و آموزش های اختصاصی ، همکاری و ارتباط با هزاران بازاریاب مطابق با قوانین سایت حداقل سن عضویت و فعالیت در پنبه ریز 18 سال می باشد.

شما باید ایمیل اختصاصی خودتان را در فرم ثبت نام وارد نمایید .

هرگونه اشتباه در ایمیل ورودی ممکن است مانع از ورود شما به سایت شود.

شما باید برای ثبت نام دارای کارت شناسایی یا پاسپورت باشید .

در صورتی که کد کارت شما کمتر از 16 رقم باشد باید به انتهای آن عدد 0 اضافه کنید .

افرادی که پاسپورت دارند باید شماره سوزنی سمت راست پاسپورت خود را به همین صورت وارد کنند برای ثبت نام در پنبه ریز باید کد ملی معرف را داشته باشید .

با پشتیبان 24 ساعته ما در ارتباط باشید و سوال یا مشکل خود را مطرح نمایید تا شما را یاری کنیم.

شما قبلا ثبت نام کردیده اید؟ ورود به حساب کاربری پنبه ریزی من! در صورت ثبت نام به عنوان مشتری ترجیحی، شما می توانید از سایت خرید کنید.

اما شما نمی توانید در این سمت زیرمجموعه بگیرید و همچنین پورسانتی به شما تعلق نمی گیرد.

در این حالت شما ابتدا به عنوان مشتری در سیستم ثبت می شوید .

پس از ثبت نام باید وارد حساب کاربری خود شده و از میز کار خود گزینه درخواست نمایندگی را کلیک نمایید و اطلاعات درخواست نمایندگی خود را ارسال کنید .

درخواست نمایندگی شما در صف بررسی قرار خواهد گرفت و پس از تایید توسط کارشناس مربوطه می توانید با توجه به فعالیت خود پورسانت دریافت کنید.

 *  کاربرانی که در سمت مشتری قرار داشته باشند، می توانند برای خرید اقدام کنند اما تخفیفی به آنها ارائه نمی شود و پورسانت نیز به آنان تعلق نمی گیرد.

فعالیت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد.

و این شرکت هیچگونه وابستگی به ارگانها و نهادهای دولتی ، غیر دولتی و امنیتی ندارد.

1388 - 1399 © تمامی حقوق سایت برای شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز محفوظ می باشد.

صفحه اصلی | سیاست ها و حریم خصوصی | تماس با ما | پیوندها

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map