حذف تبلیغات اینترنتی تلگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با حذف  تبلیغات اینترنتی تلگرام کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برخی از تبلیغات تلگرام، مربوط به دعوت ناخواسته کاربران به گروه و کانال های مختلف است.

برنامه و اپ تلگرام به گونه ای طراحی شده که اگر کاربری شماره تماس شما را داشته باشد و از طریق تلگرام با شما در ارتباط است، می تواند بدون نیاز به اجازه از جانب شما و بدون موافقت و اطلاع دادن به شما، اکانت تان را به گروه خاصی اضافه نماید.

هر روز شما وقتی گوشی خود را روشن می کنید و به محض باز کردن تلگرام تان، متوجه می شوید در گروه یا کانال جدیدی به طور ناخواسته عضو شده اید.

متاسفانه این موضوع در خیلی از شرایط می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

اما خبر خوب اینجاست که شما با اعمال تنظیمات خاصی می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از دعوت ناخواسته به گروه های تلگرام باید مراحل زیر را انجام دهید: 1) برنامه تلگرام خود را اجرا کنید و بعد از آن، وارد بخش Settings شوید.

2) گزینه Privacy and Security را لمس کنید.

3) گزینه Groups را انتخاب کرده و گزینه My Contacts را در بالای صفحه انتخاب کنید تا دیگر کسی نتواند بدون اجازه شما را در گروهی عضو کند.

با تنظیمات بالا، شما کاری می کنید که افرادی که جزء لیست مخاطبین شما ذخیره نیستند، نتوانند شما را در گروه های تلگرام دعوت کنند ولی همچنان تمام افرادی که در لیست مخاطبین شما ذخیره هستند، می توانند این کار را انجام دهند! اگر می خواهید کاری کنید که مخاطبین تان هم نتوانند شما را در گروه ها عضو کنند، باید مراحل زیر را پیاده کنید: 1) برنامه تلگرام خود را اجرا و وارد بخش Settings شوید.

2) گزینه Privacy and Security را لمس کنید.

3) گزینه Groups را انتخاب نمایید و بعد از انتخاب گزینه My Contacts ، گزینه Never Allow را از زیر صفحه انتخاب نمایید.

4) در اینجا تمام مخاطبین خود را انتخاب کنید و آیکون تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

با این کار هیچ کسی نمی تواند بدون اجازه شما را به گروه یا کانالی دعوت کند.

برخی کاربرانی بیان می کنند که شرایط دیگری اتفاق افتاده است و اعلام می کنند که گوشی آن ها ویروسی شده و به صورت خودکار تلگرام را اجرا کرده و یک لینک عضویت به کانال یا گروه خاصی را نمایش می دهد! و برخی دیگر از کاربران می گویند هر بار با آنلاک کردن صفحه نمایش گوشی، به صورت خودکار شاهد اجرای برنامه تلگرام و نمایش لینک دعوت به گروه یا کانال های ناشناس هستند! حالا واقعا دلیل این موارد چه چیزی می تواند باشد؟ دلیل ایجاد این مشکل هم تبلیغ در تلگرام می باشد که این بار از طریق یک برنامه مخرب دیگر صورت می گیرد.

در این مورد ممکن است شما یک برنامه مخرب در گوشی خود نصب کرده اید که احتمالا آن را از یک منبع غیر معتبر دانلود نموده اید.

این برنامه طوری طراحی شده است که به محض آنلاک گوشی یا هر چند دقیقه یک بار به صورت خودکار برنامه تلگرام را اجرا می کند و شما را به یک کانال یا گروه خاص دعوت می کند.

روش کار این برنامه بدین صورت است که در قبال عضو کردن افراد در کانال یا گروه های تلگرام مقصد پول دریافت می کند و به نوعی برای آنها تبلیغ انجام می دهد.

پس اگر می خواهید از این مورد هم راحت شوید باید این برنامه مخرب را پیدا کرده و آن را پاک کنید و با این کار مشکل را حل و حذف تبلیغات تلگرام را با موفقیت انجام دهید.

از دیگر روش های تبلیغ در تلگرام که آن هم بسیار ناراحت کننده است، مربوط به روش نمایش نوتیفیکیشن می باشد.

این نوع تبلیغ یکی از راه های افزایش member تلگرام محسوب می شود که سرویس آن توسط شرکت های مختلف ارائه می شود.

در این روش کاربران به صورت ناگهانی نوتیفیکیشن یا اعلانی دریافت خواهند کرد که با لمس آن شاهد باز شدن اپلیکیشن تلگرام و جوین شدن به گروه یا کانال خاصی می شوند.

در اینجا نیز، از اپلیکیشن ها و کدهای دستوری مخرب خاصی استفاده می شود که به احتمال زیاد در برنامه هایی جایگذاری شده اند که شما آن ها را از منابع غیر معتبر دانلود و در گوشی خود نصب نموده اید.

برای برطرف کردن این مشکل هم مثل حالت قبل باید برنامه مخرب نصب شده در گوشی را پیدا و آن را پاک کنید.

فقط در این حالت است که می توانید تبلیغات تلگرام خود را حذف کنید.

از دیگر روش های تبلیغاتی که تلگرام استفاده می شود، مربوط به پخش پست یا پیام های تبلیغاتی در کانال ها می باشد.

گاهی اوقات، اگر کانال اعضایی زیادی داشته باشد، برخی شرکت ها و سازمان ها به ادمین آن کانال مبلغی را پرداخت می کنند تا ادمین کانال در کانال خود از محصولات یا خدمات آنها تبلیغ کند و به معرفی محصولات آنها بپردازد.

پس همانطور که می دانید، پست های تبلیغاتی داخل کانال ها هم از دیگر روش های تبلیغ در تلگرام هستند که شما به عنوان کاربر راهی برای حذف تبلیغات تلگرام در این حالت نخواهید داشت! اگر پست های تبلیغاتی یک کانال تلگرام بیش از اندازه زیاد است و این عامل باعث آزار و اذیت شما شده است، تنها کاری که می توانید انجام دهید، این است که از آن کانال خارج شده یا اصطلاحا لفت (Left) دهید.

اگر دقت کرده باشید، علاوه بر اپلیکیشن رسمی تلگرام، ده ها اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام هم وجود دارند که به شما اجازه می دهند تا بوسیله آن ها، روی بستر تلگرام پیام های خودتان را ارسال کنید.

اما چرا؟ چه دلیلی دارد که یک اپلیکیشن غیر رسمی برای استفاده از تلگرام وجود داشته باشد، در حالی که خود تلگرام خدماتش را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد؟ پاسخ آن روشن است؛ پول! اما چطور؟ بسیاری از این اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام (برای مثال تلگرام فارسی) رایگان هستند و هیچ پولی بابت استفاده از کاربر دریافت نمی کنند.

دقیقاً نکته همینجاست: بیشتر اپلیکیشن های غیر رسمی موجود، از ترفند تبلیغات تلگرام و افزایش ممبر برای کسب درآمد استفاده می کنند.

زمانی که شما از اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام استفاده می کنید، مدیریت محترم این اپلیکیشن ها امکان مدیریت حساب شما را دارند.

در واقع، کاربران آن ها پایگاه تبلیغاتی خوبی به شمار می آیند.

به این ترتیب، بسیاری از کانال ها که قصد افزایش ممبر و تبلیغات در تلگرام را دارند، با صاحبان این اپلیکیشن ها وارد مذاکره می شوند و در ازای پرداخت مبلغی از آن ها می خواهند که تعداد اعضای کانالشان را زیاد کنند.

به این ترتیب، صاحبان این اپلیکیشن ها به صورت انبوه کاربرانشان را (بدون اجازه!) به عضویت کانال مورد نظر در می آورند.

به این روش افزایش ممبر اجباری گفته می شود.

البته افزایش ممبر دو نوع دیگر نیز دارد که به افزایش ممبر اختیاری (که برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال می کند) و افزایش ممبر فیک شهرت دارند؛ بنابراین، اگر هربار که اپلیکیشن تلگرام تان را باز می کنید و با تعداد زیادی کانال روبرو می شوید (که نمی دانید از کجا آمده اند)، بهتر است بدانید که شما به افزایش ممبر اجباری مبتلا شده اید! اولین پیشنهاد ما این است که برای رفع این مشکل، در اولین قدم اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام را از تلفن همراه خودتان پاک کنید و فقط از اپلیکیشن رسمی تلگرام استفاده کنید.

با این حال، اگر این کار را انجام دادید و باز هم تبلیغات تلگرام کلافه تان کرد، بهتر است علت را در یک اپلیکیشن فارسی دیگر جست وجو کنید؛ زیرا ممکن است یک بازی یا یک اپلیکیشن دیگر مسبب بروز چنین مشکلی شده باشد.

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن ها معمولاً رایگان هستند و کار چندان خاصی را هم انجام نمی دهند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map