خدمات سئو سایت در هاشمی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با خدمات سئو سایت در هاشمی در تهران کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نه با سئو جادو می‌کنیم نه غول چراغ جادو داریم که رتبه یک را به شما بدهیم.

اما برنامه‌ای 7 مرحله‌ای را به شما ارائه می‌کنیم که 100% تضمین می‌کنیم اگر به درستی روی فروشگاه شما اجرا شود در مدت کمتر از 6 ماه سایت شما جایگاهی در بالاترین سطح استاندارد گوگل پیدا می‌کند و محصولات به صفحه اول راه پیدا می‌کنند.

اگر این فاکتورها و استانداردها به درستی اجرا شوند نتیجه آن در کمترین حالت افزایش 50درصدی ترافیک فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود.

ما کمک‌تان می‌کنیم رازهای نهفته در روش جستجوی کاربران را کشف کرده و برای رفع نیاز آن‌ها، فروشگاه‌تان را بهینه‌سازی کنید.

در طی این فرآیند شانس بالایی برای ردگیری و پیداکردن کاربران جدید و مشتریان بالقوه خواهید داشت که با شناسایی و هدف‌گیری دقیق نیاز آنها می‌توانید ترافیک هدف‌مندی را کسب کنید.

سپس با معرفی محصولات‌تان به آنها، به میزان فروش مد نظرتان برسید.

خیلی ساده دست روی کاربر می‌گذارید و او را تبدیل به مشتری می‌کنید.

رقیب‌هایتان هم نقاط قوت دارند که باید ازشان یاد بگیرید هم نقاط ضعف دارند که باید آنها را خیلی‌خوب پوشش دهید.

این وسط کارهایی هم هستند که فقط با آنالیز رقیب بدست می‌آید که باید پیدایشان کرده و خیلی‌بهتر انجام بدید.

تمام کارهایی که برای آنالیز رقیب لازم هست رو برای‌تان فهرست می‌کنیم و در تمام مسیر آنالیز و استفاده از نتایج بررسی رقیب کنارتان هستیم تا بتوانید هر رقیبی رو جا بذارید، بتوانید از شگردهای‌شان استفاده کنید تا کارهای‌تان بهترین نتیجه را داشته باشند.

ما آستین‌هایما را بالا می‌زنیم و کل وب‌سایت شمارا تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنیم.

کارمان رو با بررسی کامل سایت و همینطور نصب و کانفیگ افزونه‌های سئو شروع می‌کنیم، سپس مواردی که باید بهتر بشوند رو برای‌تان مشخص می‌کنیم.

همینطور ما تمام مشکلاتی که ضروری هستند رو براتون برطرف می‌کنیم، و مواردی که  نیاز هست رو در اختیار خودتان قرار می‌دهیم.

محتوا مهم‌ترین کاری هست که پس از رفع مشکلات سایت برای گرفتن رتبه و افزایش ترافیک سایت باید انجام بشود.

ما تمام تکنیک‌هایی که برای کسب رتبه با محتوا لازم هست را در اختیارتان قرار می‌دهیم و کاری می‌کنیم یاد بگیرید با طراحی استراتژی مختص کسب‌و‌کار خودتان محتوایی پربازده، درست و هدفمند تولید کنید.

بهتان کمک می‌کنیم بهترین فرصت‌های لینک بیلدینگ را شناسایی و از آنها برای ساختن لینک استفاده کنید.

برای‌تان برنامه صحیح و استراتژی درستی برای لینک سازی و خرید رپورتاژ و … در نظر می‌گیریم و روی کیفیت لینک‌ها تمرکز می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن رو از هزینه‌هاتون دریافت کنید.

همچنین تمام اون چیزی که شما برای ساختن لینک چه لینک سازی داخلی باشد چه بک لینک سازی خارجی، لازم دارید رو بهتان آموزش می‌دهیم و کنارتان هستیم تا باکیفیت‌ترین پروفایل لینک رو در مقایسه با رقبای‌تان هم داشته باشید.

تمام معیارهای مهمی که برای بررسی و نظارت روی سئوی فروشگاه و آنالیز سایت لازم دارید رو بهتان آموزش میدهیم تا بتوانید تمام مشکلات سئوی فروشگاه رو برطرف کرده و همیشه سایت رو سئو شده مدیریت کنید، تا بتونید در رقابت با رقبا همیشه یک سر و گردن بالاتر باشید.

ما از اول این مسیر تا آخر کنار شما هستیم تا بتوانید تمام کارهای سئوی سایت و فروشگاه‌تان را مدیریت کنید، بتوانید فروشگاه‌تان را به چندبرابر درآمد برسونید، کاربران جدید پیدا کنید، برای بازدیدهای بیشتر برنامه ریزی کرده و ترافیک سایت رو منفجر کنید، ما کمک‌تان می‌کنیم سئو رو بصورت تخصصی در سازمان و کسب‌وکارتون یاد بگیرید و ارتقا بدید.

فروشی که وب‌سایت‌های فروشگاهی صفحه اول گوگل دارند 50برابر بیشتر از وب‌سایت‌های فروشگاهی صفحه دوم به بعدِ گوگل است.

به همین دلیل اگر می‌خواهید میزان فروش و درآمد فروشگاه اینترنتی خودتان را تا 500% افزایش دهید بهترین راه؛ آمدن به صفحه اول گوگل است.

ما کمک‌تان می‌کنیم برای هر محصولی که دارید از شانس بالایی برای حضور در صفحه اول، افزایش بازدید، کلیک بیشتر و ترافیک مداوم برخوردار شوید و بتوانید کاربر را به سایت‌تان هدایت کنید تا هم رشد کنید، هم کسب درآمد کنید.

به شما کمک می‌کنیم شناخت درستی از مخاطب پیدا کنید و با هدفگیری صحیح و داشتن استراتژی متمرکز بر کلمات کلیدی تجاری، برنامه‌ای منظم و کاملا متمایز برای حضور در صفحه اول گوگل بسازید.

همچنین با کسب ترافیک درست و دقیق، کاربرانی که شانس بالایی برای تبدیل شدن به مشتری دارند را به سایت‌تان بیاورید، و به جای رتبه‌گرفتن در چند کلمه در تمام کلمات کلیدی محصولات خود صفحه اول گوگل باشید.

ما با داشتن 8 سال تجربه در زمینه سئو و مشاوره کسب‌و‌کار اینترنتی به عنوان مشاور و پشتیبان سئو کنار شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم به صورت کاملا حرفه‌ای سئو را روی وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی خود پیاده کنید و به طور اصولی و صحیح سئو را یاد بگیرید.

ما تا زمانی که بتوانید کلمات کلیدی و محصولات‌تان را به صفحه اول گوگل برسانید، کنارتان هستیم.

نیازی به هزینه‌های جداگانه ندارید! تمام ابزارهای سئویی که در طول یک سال نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

از جمله پک کامل ابزارهای Yoast (به ارزش 299 دلار) که به صورت حرفه‌ای روی فروشگاه اینترنتی شما کانفیگ می‌کنیم.

​ ما طرح و استراتژی مناسب با زمینه کاری شما را برای‌تان آماده می‌کنیم تا بهترین ساختار ممکن را روی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

نیازی به هزینه‌های میلیونی برای طراحی استراتژی تولید محتوا و بازاریابی فروشگاه‌تان ندارید.

ما تمام استراتژی‌های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می‌کنیم برای کسب و کارتان شخصا یک استراتژیست حرفه‌ای باشید​ ما در مرحله لینک بیلدینگ ابتدا سایت رو بررسی می‌کنیم سپس مناسب‌ترین برنامه خرید رپورتاژ، خرید بک لینک و لینک سازی دستی رو برای شما آماده می‌کنیم و به شما روش استفاده و ساخت آن رو هم یاد می‌دهیم.

برخی از نمونه کارهای افزایش رتبه صفحه اول گوگل و ترافیک طبیعی در 2ماه اول فعالیت SEO میموس به همراه نظرات مشتریان https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2020/03/seoservices.

mp3 آقای رضایی (مدیر برند آنلاینر و استورینا) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/06/hafez-rezaei.

mp3 Website: onliner.

irstorina.

com آقای خانی (مدیر وب سایت روانشناسی ویکی روان) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2020/03/702e30c3-f992-4490-85ee-b55ddd89926a.

mp3 Website: wikiravan.

com آقای محمد احمدطجری (مدیرفنی سایت ایران چاپگر) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/05/mimos-2.

mp3 Website: iranchapgareshop.

com آقای رفیعی (مدیرعامل مستر شبکه) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/03/rafiei-mrshabake.

mp3 Website: mrshabake.

com این سرویس و آموزش برای هر نوع سایتی قابل استفاده است.

در صورتی که کسب‌وکار بزرگی دارید و به دنبال خدمات اختصاصی سئو فروشگاهی با خدمات ویژه هستید، همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

نتایجی که مشتریان ما کسب می‌کنند جای هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد.

ما آماده بازگشت وجه شما هستیم اگر نتیجه نگیرید.

تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا محصولی آماده کنیم که هم ارزشمند باشد هم قابل خرید، ما بفکر شرایط اقتصادی‌تان هم هستیم ظرف مدت 6ماه اگر سایت شما هیچ نتیجه‌ای در صفحه اول گوگل کسب نکند می‌توانید تمام پولی که هزینه کرده‌اید را پس بگیرید آقای رفیعی (مدیرعامل مستر شبکه) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/03/rafiei-mrshabake.

mp3 Website: mrshabake.

com محمد عرفان شیخان (وب‌سایت سپهرنما) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/03/muhammaderfan-sheykhan-sepehrnama.

mp3 Website: sepehrnama.

com آقای حمید حمیدیان (وب‌سایت فالونیک) https://mimos.

ir/wp-content/uploads/2019/03/hamid-hamidian-follownic.

mp3 Website: follownic.

com برای استفاده از سرویس ما، شما باید کمی کار با وردپرس را بلد باشید.

تمام آموزش‌های ما در مدیریت سئوی درون سایت بر پایه وردپرس است و ابزارهایی که رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم همه روی وردپرس نصب می‌شوند.

بنابراین پیش‌نیاز این دوره داشتن یک سایت یا فروشگاه وردپرسی یا راه‌اندازی یک سایت جدید بر اساس وردپرس است.

مگر اینکه بخواهید از سیستم مدیریت محتوای دیگری استفاده کنید که در این صورت باید خودتان ابزارهای جایگزین را پیدا کنید.

بله، این خدمات و مشاوره‌های ما بصورت دورکاری روی فروشگاه شما انجام می‌شوند و ما تمام کارهایی که لازم است روی فروشگاه اینترنتی شما اجرا شود را در اختیارتان می‌گذاریم.

همچنین تمام آموزش‌هایی که برای انجام کارهای سئو روی وب‌سایت و فروشگاه‌تان نیاز است را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید نتیجه خوبی کسب کنید.

در واقع شما عملا سئوی فروشگاه خودتان را در دست می‌گیرید و نیازی به حضور در اینجا ندارید چون همه چیز روی سایت شما انجام می‌شود.

بله می‌توانید  متخصص سایت خودتان باشید، ما ابزارها، آموزش‌ها و تمام کارهایی که در طول 6 ماه برای رسیدن به صفحه اول گوگل لازم است را در اختیارتون قرار می‌دیم تا شما هم به سادگی در 7 قدم ساده تبدیل به یک متخصص سئو شوید ولی با این تفاوت که به مدت 1 سال تیم ما کنار شما خوهد بود تا بتونید سئو رو به صورت حرفه‌ای اجرا کنید و یاد بگیرید.

سایت‌های زیادی هستند که روی آموزش سئو درحال فعالیت‌اند و زحمت زیادی می کشند که قابل احترام هست، اما تجربیاتی که ما داریم بخش بزرگی از آن با آزمون و خطا بدست آمده که بیشتر از 4 سال در زمینه پشتیبانی مشتریان وردپرسی بوده و این سیستم رو به خوبی می‌شناسیم و تمام متدهایی که ما برای آموزش کاربران خودمان در نظر گرفته‌ایم همه معتبر و سنجیده شده هستند.

بهمین دلیل است که ما نتایج واقعی کار خود را می‌بینیم و با قدرت ادعا می‌کنیم که تا 6 ماه گارانتی بازگشت وجه داریم.

با توجه به رشدی که در انتظار شماست در طول همان 6 ماه می‌توانید چندین برابر هزینه‌ای که برای خدمات ما پرداخت می‌کنید را دوباره بدست بیاورید.

با یک ارزیابی ساده هم می‌توانید تشخیص دهید که هزینه‌ای که برای خدمات ما پرداخت می‌کنید یک فرصت سرمایه‌گذاری ویژه هم بحساب می‌آید خارج از اینکه قیمت‌های این سرویس کاملا رقابتی هست.

ما تمام خدماتی که ارائه می‌کنیم بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

اگر شما واقعا نمی‌خواهید از وردپرس استفاده کنید ولی همچنان می‌خواهید نتایج شگفت‌انگیزی که برای مشتریان وردپرسی ما رقم می‌خورد را تجربه کنید، می‌توانید قید ابزارهای رایگان ما را بزنید، از وردپرس استفاده نکنید ولی بخش بزرگی از آموزش‌ها و مشاوره ما را روی محتوا و استراتژی سئو و بک لینک و … همچنان داشته باشید.

اگر در تهران هستید می‌توانید برای مشاوره خصوصی و همینطور بهره‌بری بیشتر از خدمات ما در دفترمان حضور داشته باشید و 30 دقیقه مشاوره رایگان بگیرید.

اگر به سرویسی نیاز دارید که ابعاد آن بسیار بزرگ‌تر از خدماتی است که در پلن‌هایمان معرفی کرده‌ایم می‌توانید با هماهنگی برای مشاوره حضور پیدا کنید تا با هم روی برنامه‌های هیجان‌انگیز شما صحبت کنیم و به توافق برسیم.

تهران، صادقیه، ستارخان، خ خسرو شمالی، برج بهارن، ط 11 واحد 1 (مراجعه تنها با هماهنگی قبلی) 02122215399 – 02122215399 ما مشتریان زیادی داریم که هم اکنون از مشاوره و خدمات ما استفاده کرده و در حال تجربه نتایجی هستند که قبل از ما آنها را بسیار دور از دسترس تصور می‌کردند، اما الان آنها به شما اطمینان می‌دهند که خدمات ما توانسته بهترین نتایج را برای‌شان رقم بزند پس نوبت به شما هم می‌رسد تا یکبار برای همیشه شرکت سئویی را انتخاب کنید که نتایج را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هر مشتری یک افزونه نشانه‌گذاری پیشرفته به ارزش 249 دلار از ما دریافت می‌کند.

ما آن را کاملا پارسی کرده‌ایم و برای مشتریان‌مان در دسترس قرار می‌دهیم.

این افزونه وردپرس کمک می‌کند سایت از لحاظ نشانه‌گذاری آماده شود تا نتایج وب سایت در گوگل برق بزند.

برای هر فروشگاهی یک افزونه سئو هم لازم است.

این افزونه کمک می‌کند فروشگاه‌هایی که با ووکامرس و وردپرس ساخته شده‌اند از هر لحاظ بهینه‌سازی سازی شوند.

ما این افزونه را برای مشتری رایگان کانفیگ می‌کنیم.

سئوی محلی هم بسیار مهم است.

به کسب و کار کمک می‌کنیم روی سئوی محلی تمرکز کند و بتواند بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهد.

از اینها گذشته ما نسخه تجاری این افزونه را برای مشتری کانفیگ می‌کنیم.

از بهترین افزونه‌های سئوی وردپرس برای متصل‌کردن سایت به سرویس خبری گوگل و سئوی اخبار Press Release همین افزونه تجاری سئوی خبری Yoast SEO News است.

ما برای سایت‌های خبری این افزونه را کانفیگ میکنیم تا اخبار این سایت ها در اخبار گوگل (گوگل نیوز Google News) هم منتشر شود.

استفاده از ویدیو در محتوای وب سایت مهم است و با تاثیری که روی سئوی محتوا دارد باید از آن استفاده کرد.

ما این افزونه را برای مشتریان‌مان کانفیگ می‌کنیم تا از پتانسیل محتوای ویدیویی سایت‌شان بهترین استفاده را ببرند.

تجربه ما در دیجیتال مارکتینگ باعث شده ما با داشتن کادری از متخصص های حرفه ای و با تجربه بتوانیم تجربیات زیادی که طی 9 سال فعالیت در سطح اینترنت کسب کرده ایم را برای مشتریان به کار بگیریم و تحولی در کسب و کارشان رقم بزنیم.

ما به عنوان یک تیم قوی و با تجربه کنارتان هستیم تا از همان ابتدا کاربران درستی شناسایی کنید، آنها را به سایت خود بیاورید و محصولات و خدمات خودتان را به آنها بفروشید.

با عضویت در خبرنامه میموس از مهمترین آموزش‌های اختصاصی سئو وردپرس با خبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت مربوط به مجموعه میموس میباشد.

سکوی پرتاب به لینک اول! شما هم با برنامه گام به گام سئو مانگو سایتتون رو صفحه اول گوگل ببرید… رایگان سایتت رو سئو کن! دوره رایگان سئو در 7 قدم به صورت تسک محور (نسخه خرداد ماه) بهت قول میدیم اسپم نکنیم و ایمیلت رو هم به کسی ندیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map