خرید وب سایت شرکتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با خرید وب سایت شرکتی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با خرید وب سایت شرکتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جمع هزینه خرید : 0 تومان جمع هزینه خرید : 0 تومان این نسخه مناسب سایت های شرکتی ، سایت های شخصی، سایت های آموزشی، سایت های صنعتی، سایت های پزشکی، سایت های بازرگانی ، سایت های نمایشگاهی و .

.

.

می باشد.

وب سایت به صورت پکیج کامل و سؤ شده همراه با هاست اختصاصی بسیار قوی و بر روی دامنه انتخابی توسط شما می باشد.

این نسخه مناسب سایت های فروشگاه اینترنتی می باشد.

تمام شرکت ها و کسانی که می خواهند در محیط اینترنت محصولی را به صورت آنلاین به فروش برسانند ، می توانند این بسته را خریداری کنند.

وب سایت به صورت پکیج کامل و سؤ شده همراه با هاست اختصاصی بسیار قوی و بر روی دامنه انتخابی توسط شما می باشد.

سالها تجربه در زمینه طراحی وب سایت ، تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص، مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد، بوده است.

دپارتمان طراحی سایت وب وان با طراحی بیش از 4000 وب سایت موفق و 14 سال سابقه درخشان مورد اعتماد برندهای بزرگ است.

سایت های پیش ساخته وب وان چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ کدنویسی با سایت های آماده  مانند وردپرس(wordpress) و .

.

.

.

متفاوت هستند.

سایت ها و قالب گرافیکی آن ها به صورت 0 تا 100 توسط تیم وب وان طراحی و کدنویسی شده اند و به صورت فول پکیج ارائه می شوند که از پشتیبانی و آموزش کامل و همچنین قابلیت ارتقا نامحدود برخوردار هستند.

تمامی پارامترهای سئو توسط دپارتمان سئوی وب وان در این وب سایت ها لحاظ شده اند.

همچنین هاست ها از نوع اختصاصی بوده و همواره با جدیدترین تجهیزات سخت افزاری به روز می شوند،مانیتورینگ و امنیت این هاست ها توسط وب وان انجام می شود.

از جلمه ویژگی های مهم این سایت ها عبارت اند از :   آدرس: خیابان بخارست، کوچه پژوهشگاه دوم، پلاک 8، واحد 10 تلفن: 0912-8238263 ایمیل: سیماگرسیماگر.

ws

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map