خرید وب سایت های آماده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با خرید وب سایت های آماده شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به معرفی خود بپردازید برند سازی کنید به آموزش مطالب بپردازید دانش خود را به اشتراک بگذارید در سایت‌های آماده و طراحی سایت شخصی در سایت ساز زرین ، ظاهر و امکانات مورد نیاز برای یک سایت شخصی در نظر گرفته شده است.

بنابراین شما می توانید به راحتی با انتخاب سایت مورد نظر، مطالب و تصاویر شخصی و مربوط به خودتان را در سایت قرار هید.

در این قسمت، وب سایت هایی که شما می توانید در زمینه وب سایت شخصی و خصوصی و… از آنها استفاده کنید ، نمایش داده می شود.

جهت مشاهده هر سایت ، بر روی تصویر آن و یا عبارت «مشاهده دمو و خرید آنلاین سایت» کلیک نمایید.

سایت تکتا یکی از سایت‌های چند منظوره در سایت زرین است و می‌تواند به عنوان یک سایت شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همراه با خرید این سایت دو هدیه از سمت سایت ساز زرین دریافت خواهید نمود.

این دو هدیه عبارتند از یک عدد دامنه ملی رایگان و دیگری یک هاست رایگان یکساله است.

این سایت امکان شخصی سازی دارد و با استفاده از کنترل پنل فارسی می‌توانید بخش‌های مختلف سایت را تغییر دهید.

در رابطه با نحوه‌ی ویرایش این سایت نگران نباشید زیرا آموزش نحوه‌ی استفاده و ویرایش سایت پس از راه‌اندازی سایت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

شما کاربران عزیز می‌توانید پس از مشاهده دموی آنلاین و بخش‌های مختلف سایت و همین طور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به صورت آنلاین با قیمت بسیار مناسب این سایت را خریداری نمایید.

سایت طلوع کاربردهای مختلفی دارد که یکی از کاربردهای آن استفاده به صورت سایت شخصی است.

با استفاده از کنترل پنل فارسی سایت این امکان وجود دارد که شما تمامی بخش‌های سایت را به صورت دلخواه شخصی سازی نمایید.

به این صورت که می‌توانید تصاویر و محتواهای دلخواه خود را جایگزین محتوای فعلی این سایت نمایید و در صورتی که مطالب و مقالات آموزشی دارید می‌توانید در این سایت قرار دهید و از این طریق رزومه سازی کنید.

این سایت از چیدمان زیبا و منحصر به فردی برخوردار است و با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به این نکته دقت نمایید که به همراه خرید این وب سایت ، یک عدد هاست و یک عدد دامنه ملی به صورت کاملا رایگان از سایت ساز به عنوان هدیه دریافت می‌کنید.

شما کاربران گرانقدر می توانید پس از کسب اطلاعات بیشتر درباره این سایت و همچنین مشاهده دموی آن ، به صورت آنلاین اقدام به خرید این سایت حرفه ای با نازلترین قیمت نمایید.

سایت شخصی شبنم ، با ظاهری حرفه ای و ساده امکان راه اندازی یک سایت شخصی زیبا را برای شما مهیا کرده است.

در این سایت از اسلایدر بزرگ که در پس زمینه سایت درج شده است، می توان برای نمایش تصاویر دلخواه استفاده نمود.

از مزایای این سایت می توان به امکان معرفی فرد و یا کارهای آن به عنوان سایت شخصی نام برد و می توانید مطالبی را درباره خود و بیوگرافی خود در سایت شخصی شبنم درج نمایید.

این سایت همانند سایت های دیگر موجود در سایت ساز زرین دارای کنترل پنل مدیریتی کاملا فارسی به همراه آموزش استفاده می باشد که می توانید محتوا و تصاویر مربوط به خود را به راحتی در داخل سایت درج نمایید.

متناسب با قابلیت‌ها و طراحی و گرافیک در نظر گرفته شده برای این سایت، استفاده از آن به عنوان یک سایت شخصی مناسب فراهم شده است.

سایت رویا برای راه اندازی انواع وب سایت های شخصی، شرکتی، سازمانی، تجاری، موسسه ای و.

.

.

مناسب می باشد.

این وب سایت با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.

به همراه خرید سایت یک عدد هاست حرفه ای و یک عدد دامنه ملی به کاربران عزیز هدیه داده می شود.

این وب سایت نیز مانند سایر سایت های آماده سایت ساز کنترل پنل فارسی داشته و امکان ویرایش و شخصی سازی تمامی قسمت های سایت ممکن بوده و می توانید به راحتی اطلاعات ، تصاویر و … مربوط به خود را در سایت جایگزین کنید.

همچنین جهت رفاه شما کاربران محترم ، آموزش نحوه استفاده و ویرایش از وب سایت رویا نیز تهیه شده است که پس از راه اندازی سایت در اختیار شما قرار میگیرد.

یکی از سایت‌های چند کاربردی موجود در سایت ساز زرین، سایت صحیفه است که با امکانات بالای خود می‌تواند به عنوان سایت شخصی، شرکتی، پزشکی، مذهبی، سازمانی و .

.

.

مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از ویژگی‌های بارز این سایت مدیریت فارسی آن است که به راحتی امکان ویرایش اطلاعات و بخش‌های مختلف سایت را به کاربران می‌دهد و شما می‌توانید سایت را شخصی سازی نمایید.

در واقع شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای به مدیریت سایت بپردازید.

این وب سایت با کد نویسی استاندارد و حرفه ای خود و همچنین بارگزاری سبک و سریع، به سرعت می تواند رتبه خوبی را در موتور های جستجوگر مانند گوگل کسب کند.

در این سایت مانند تمامی سایت‌های موجود در سایت ساز زرین نکات و اصول اولیه سئو رعایت شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دمو می‌توانید روی تصویر کلیک نمایید و یا از دکمه‌ی مربوطه استفاده نمایید.

وب سایت تکنو، وب سایتی با ظاهر و امکانات مناسب می باشد که برای راه اندازی انواع سایت های شخصی، شرکتی، سازمانی، خبری، ورزشی، علمی، آموزشی و.

.

.

مناسب می باشد.

این سایت با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

با خرید این سایت، دیگر نیازی به خرید هاست و دامنه نخواهید داشت و می توانید از هاست و دامنه‌ای که از سایت ساز هدیه می گیرید استفاده کنید.

این وب سایت دارای مدیریت فارسی و همچنین آموزش نحوه استفاده و مدیریت سایت می باشد که می توانید به وسیله این امکانات به راحتی اقدام به ویرایش و درج اطلاعات مربوط به خود نمایید.

شما می توانید درباره این وب سایت اطلاعات بیشتری کسب کرده و یا به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید.

داشتن سایت تنها برای کسب و کار و ارائه‌ی محصول نیست .

در صورتی که دانش و یا خدمتی برای ارائه به افراد جامعه دارید شما کاندید مناسبی برای داشتن یک سایت شخصی هستید.

مزایا سایت شخصی عبارتند از : عالییییییی سلام روزتون بخیر آیا هاست در اختیار خودمان قرار می‌گیرد؟ با سلام بله هاست و دامنه به مالکیت شما ثبت میشود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map