دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دوره  دیجیتال مارکتینگ گوگل شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک دوره آموزش کاربردی صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ گوگل برگزار می‌شود.

در این صفحه سرفصل‌ها، ویژگی‌ها، رزومه مدرس و توضیحات نحوه برگزاری دوره ارائه شده است.

اطلاعات بیشتر: ۶ ۴ ۵ ۳ ۲ ۰ ۱ ۹ – ۰۲۱ دوره آموزشی کاربردی Google Digital Marketing (دیجیتال مارکتینگ گوگل)، راهی به بازاریابی سریع‌تر و هوشمندتر با دانش کاربردی و تحلیل داده یکپارچه برای رسیدن به نتایج بهتر برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به همراه دریافت مدارک مربوطه از گوگل! در دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل، شما طبق سرفصل‌های رسمی گوگل، با کاربرد عملی ابزارهای: Google Analytics, Google Search Console (Google Webmaster), Google Tag Manager, Google Data Studio آشنا می‌شوید.

در پایان این دوره، شما مهارت‌های اساسی برای کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ را به دست آورده و می‌توانید براساس داده‌ها و با استفاده از ابزارهای قدرتمند گوگل، رفتار مشتریان در فضای آنلاین را تحلیل کنید، استراتژی دیجیتال ارائه نمایید و مبتنی بر داده‌ها تصمیم بگیرید.

با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل، شما ضمن دریافت مدارک بین‌المللی موردنیاز خود، می‌توانید کمک بزرگی به سازمان‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ کنید.

در این دوره، به تناسب هر مبحث مدرک مربوطه را از گوگل می‌گیرید (Google Certificate) و به غیر از این، به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک معتبر بین‌المللی MPT اتریش با با مهر و هولوگرام و با امکان استعلام آنلاین نیز تقدیم خواهد شد.

نمونه مدرک MPT: اطلاعات بیشتر: ۶ ۴ ۵ ۳ ۲ ۰ ۱ ۹ – ۰۲۱ Google Analytics, Google Search Console (Google Webmaster), Google Tag Manager, Google Data Studio گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول (وبمستر)، گوگل تگ منیجر، گوگل دیتا استودیو Google Analytics for Beginners در این قسمت، ویژگیهای اولیه گوگل آنالیتیکس همانند چگونگی ساخت اکانت Google Analytics، اجرای Tracking Code، تحلیل گزارشات اولیه و ایجاد اهداف (Goals) و رصد کمپین (Campaign Tracking) را می‌آموزیم و مدرک مربوطه را از گوگل دریافت می‌کنیم.

Advanced Google Analytics در دوره گوگل آنالیتیکس پیشرفته، ویژگیهای پیشرفته‌تر این ابزار گوگل شامل جمع‌آوری داده‌ها (Data Collect)، پردازش و پیکربندی (Processing and Configuration) و انواع تحلیل‌های پیچیده‌تر و ابزارهای بازاریابی مربوطه را می‌آموزیم و مدرک مربوطه از گوگل را دریافت می‌کنیم.

Google Analytics for Power Users در این قسمت، به یادگیری و تمرین تحلیل‌های کاربردی برای رصد عملکرد کسبوکار و مشخص کردن نواحی بهبود خواهیم پرداخت و سپس مدرک مربوطه را از گوگل دریافت خواهیم کرد.

Google Tag Manager در دوره مدیریت برچسب گوگل خواهیم آموخت که این ابزار چگونه اجرا و مدیریت فرآیند Tags را برای بازاریابها (Marketers)، تحلیلگرها (Analysts) و توسعه‌دهندگان (Developers) آسان خواهد کرد.

Introduction to Data Studio در دوره Data Studio گام‌های اولیه در اتصال داده‌ها به این ابزار و ساخت گزارشات مربوطه را خواهیم آموخت و تمرین خواهیم کرد.

Google Web Master در این دوره خواهیم آموخت که نخستین گام در دنیای دیجیتال مارکتینگ را با وبمستر گوگل یا همان سرچ کنسول آغاز کنیم، این ابزار یکی از مهمترین ابزار SEO  است که توانایی کار کردن با آن جزو مهم‌ترین مهارتهای دیجیتال مارکترها (Digital Marketers) می‌باشد.

براساس آمار Indeed، شغل «کارشناس دیجیتال مارکتینگ» یا «دیجیتال مارکتر» جزو مشاغل پرتقاضا و پردرآمد در سازمان‌های اروپایی و امریکایی به حساب می‌آید.

توجه به این امر در سازمان‌های ایرانی نیز روز به روز بیشتر می‌شود و مهارت دیجیتال مارکتینگ به یک مهارت کلیدی تبدیل شده است.

حال با این دوره و دریافت مدرک از گوگل شما می‌توانید در سمت‌های مربوطه به دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌ها مشغول شوید و یا اگر در حال کار هستید ارزش‌های بسیار بهتر و بیشتری را برای سازمانتان ایجاد کنید.

هدف اصلی ما یادگیری در کنار هم است؛ پس مهم نیست در چه سطحی از اطلاعات در این زمینه‌ها (ابزار اصلی دیجیتال مارکتینگ گوگل) قرار دارید؛ ما از نقطه آغازین شروع خواهیم کرد.

ندانستن این موارد در دنیای دیجیتال مارکتینگ ایراد محسوب می‌شود! پس فرصت را از دست ندهید.

سلام ببخشید برای دریافت مدارک دیجیتال مارکتینگ گوگل باید هزینه جدا بدهیم؟ با سلام و احترام، خیر، هزینه جدا نیاز نیست.

شما با شرکت در این دوره، مدارک مرتبط را از گوگل در زمان دوره دریافت کرده و همچنین گواهی معتبر حضور در دوره به زبان انگلیسی نیز دریافت می‌کنید و هزینه دیگری بابت مدارک دریافت نمی‌شود.

ببخشید من دانشجوی کارشناسی هستم رشته مدیریت، آیا این دوره برای من که دانشجو هستم و مشغول به کار نیستم هم مفیده؟ با سلام و احترام؛ بله در این دوره با ابزارهای گوگل که برای دیجیتال مارکتینگ ضروری‌اند آشنا می‌شوید و به وسیله آن می‌توانید کمک بزرگی به سازمان‌ها کنید.

برای دوره دیجیتال مارکتینگ نیازی به نصب برنامه یا کانفیگ خاصی از لبتاب هست؟ با سلام و احترام؛ خیر نیاز به کانفیگ خاصی نیست اما همراه داشتن لپ تاپ الزامی است.

قسمت آموزش تگ منیجر گوگل آیا مثال هم داره؟ با سلام و احترام، به طور کلی آموزش این دوره کاربردی و بر مبنای مثال می‌باشد.

سلام من متاسفانه به این دوره نمیرسم دوره بعدی هم وجود داره و اگر داره کی شروع میشه با سلام و احترام، دوره بعدی در سال آتی خواهد بود و از طریق همین صفحه اطلاع رسانی می‌گردد.

سلام وقت بخیر آیا امکان شرکت در این دوره بصورت مجازی وجود دارد؟ شهرستان هستم و زمان شرکت در این رویداد رو ندارم.

با تشکر با سلام و احترام، این دوره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سلام آیا برای حضور در دوره لازمه که سابقه کاری یا پیش نیاز تحصیلی و آموزشی خاصی (مثلا آشنایی یا تسلط به نرم افزار/برنامه خاصی) داشته باشم؟ با سلام و احترام، خیر این دوره پیش‌نیاز ضروری ندارد.

سلام روز بخیر اطلاعات کلی در مورد دیجیتال مارکتینگ میشه بدید ارشد مدیریت دولتی هستم اگه این دوره رو شرکت کنم آیا شانس برای ورود به شرکت ها دارم ؟ کاری هست که موفق بشم دوره بعدی چه زمانی هست میشه اطلاع بدید؟ این دوره کجا برگزار میشه و مدرک ها معتبره برای استخدام؟ با سلام و احترام این دوره پیش‌نیاز ضروری ندارد.

دوره‌های بعدی از طریق همین صفحه اطلاع‌رسانی می‌گردد.

محل برگزاری دوره‌ها ذکر شده است و مدرک معتبر بین‌المللی مطابق تصویر موجود در صفحه تقدیم می‌گردد.

با تشکر با احترام، آیا برای دریافت مدرک MPT اتریش که مهر و هولوگرام دارد نیاز به هزینه‌ی جداگانه است؟ و اینکه آیا برای مدرک گوگل با مهر و هولگرام ارائه می‌گردد یا صرفاً لینک معنبر از سایت گوگل و پرینت آن است؟ با سلام و احترام بابت مدرک MPT اتریش هزینه جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود.

برای مدرک گوگل، صرفا لینک معتبر از سایت گوگل می‌باشد.

با تشکر از توجه شما سلام حیف نیست وفتی در این دوره کلا قراره روی گوگل و ابزارهای گوگل در دیجیتال مارکتینگ فوکس بشه جای Google Trends و Google Ads خالی باشه؟ برای این ۲ تا برنامه ای نیست در این دوره؟ با سلام و احترام به علت گستردگی مباحث Google Ads، برنامه‌ریزی برای دوره جداگانه‌ای برای آن انجام می‌شود.

با تشکر از توجه شما سلام مجدد، آیا این دوره به صورت ۰ تا ۱۰۰ هست؟ مثلاً گوگل آنالیتیکس، گزینه ها و آپشن های بسیاری داره.

آیا فقط موارد ضروری توضیح داده میشه یا تمام امکانات آن به طور کامل تدریس میشه؟ با سلام و احترام بیشتر تمرکز روی قسمت‌های پرکاربرد است که برای اکثر کارها و سایت‌ها ضروری است.

سایر موارد هم بحث می‌شود و منابع لازم برای یادگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با تشکر سلام مگر قرار نبود این دوره در خرداد برگزار بشه؟؟ با سلام و احترام به علت شرایط بهداشتی در تاریخ جدید که اعلام شده است برگزار می‌شود.

سلام وقت بخیر برای دریافت مدرک MPT آزمون باید بدیم؟ هزینه جداگانه داره؟ ممنون از شما با سلام و احترام در همان طول دوره آزمون‌های لازم برای دریافت مدارک برگزار می‌گردد.

دریافت مدرک هزینه جداگانه ندارد.

با تشکر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وبسایت عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map