دیجیتال مارکتینگ اینستا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ اینستا کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

2 سالی هست که با دیجیتال مارکتینگ دارم عشق بازی میکنم :) و نتیجش شد: http://jazbmarketing.

ir و هر آنچه رو که یاد میگیرم در جذب مارکتینگ به اشتراک میذارم آموزش اینستاگرام مارکتینگ زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!! جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاریابی رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم ؟ بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میکنند و بهتون میگن که بازاریابی با ربات ها میتونه موفق آمیز باشه من چندین سال تو این حوزه فعالیت داشتم با ادمین های موفق زیادی مشورت کردم و بالای ۱۰ پیج اینستاگرام رو مدیریت کردم و همه ی راهکار هارو تست کردم ، همشون ! آنچه در این آموزش یاد میگیرید کاملا تست شده و موفق بوده ! در این آموزش در مورد ربات های اینستاگرام (فالو آنفالو) صحبت نمیکنیم بدلیل اینکه تمامی ربات های موجود در ایران درست طراحی نشده اند به همین دلیل باعث شادوبنمیشوند .

از سمتی هم ربات ها خطاهای جبران ناپذیری رو به همراه دارند ، مثلا زیر یک پست که چند نفر در یک تصادف فوت کردن و هشتگ #زندگی هست ربات کامنت میذاره خیلی عالی بود! شاید بگید میشه هشتگ های مرتبط انتخاب کرد و سرعت رو طوری تنظیم کرد که از شادو شدن جلوگیری کرد ولی باید بگم که به هیچ عنوان نمیشه ربات هارو طوری تنظیم کرد که اشتباه نکنند (احتمالش خیلی زیاده فردی که پست رو میذاره و هشتگ انتخاب میکنه هشتگ غیرمرتبطی بذاره.

و دوما باید بگم که حساسیت اینستاگرام هر روز و هر روز به ربات ها داره بیشتر و بیشتر میشه (چند سال پیش میتونستیم به راحتی روی سرعت ۳۰ فالوور تنظیم کرد ولی امروزه خیلی پایین تر هست و در صورت ادامه آی پی بلاک میشود و باید آی پی عوض کنید) و اینستاگرام با هیچکدوم از ربات های ایرانی بصورت رسمی همکاری ندارند! یک سری ابزار ها و ربات ها که با اینستاگرام همکاری دارند هزینه های بالایی دارند که ارزشش رو ندارند .

قدرتی که بخش اکسپلور و سرچ به شما میده (زمانی که محتوای با کیفیت درست کنید) هزاران برابر از ربات ها موفق تر و هدفمند تر خواهد بود و این فالوور ها برای شما پولساز هستند ! یکبار یکی از پست هایی که منتشر کردم وارد اکسپلور شد و بالای ۱۰۰ فالوور بسیار عالی به پیجم اضافه شد خیلی واضحه هست که شبکه اجتماعی اینستاگرام بر پایه ی متحوا (عکس و تصویر ) هست و بدون شک اولین موضوعی که بسیار اهمیت دارد داشتن محتوای عالی هست و این کتاب به شما کمک میکند به کمک روش هایی که گفته میشود محتواهای مناسبی رو درست کنید و افزایش فروش داشته باشین همچنین بتونین با فالوور های خود رابطه ی بهتری برقرار (همانطور در بخش بازاریابی جاذبه ای گفتیم یه بخشی از بازاریابی ارتقاء رابطه بهتر با مخاطبان خود هست تا آنها تبلیغ کننده ما شوند) پس حتی با ربات هم بدون محتوای خوب نمیتونید فروشی داشته باشین و صرفا تعداد فالوور های شما بالا میرود.

در صورتی که محتوای ارزشمندی داشته باشین استفاده از ربات بسیار به کسب و کار شما ضربه میزنه ! چراکه شادوبن میشید و بخش بزرگی از بازار رو به راحتی از دست میدین.

باید بگم که من چند سال پیش کارم تبلیغات (مخصوصا شبکه های اجتماعی) بوده و همه ی روش های ممکن رو استفاده کردم ! هر نوع فالووری !!! ولی هیچکدوم جوابی رو که از بازاریابی بدون ربات داشتم نگرفتم.

چگونه پست ها در بخش اکسپلور اینستاگرام میروند! (2 اشتباه بزرگ در بازاریابی اینستاگرام) امروزه استفاده از ربات های اینستاگرام فراگیر شده و حتی خیلی ها برای پیج های خود فالوور آماده تهیه میکنند این 2 راهکار برای پیج شما مشکلاتی رو به همراه دارد : · شادوبن · کاهش نرخ تعامل در مرحله اول در مورد شادوبن صحبت میکنیم شادوبن در اینستاگرام برای جلوگیری از انتشار محتوایی که قوانین اینستاگرام رو به بازی گرفته.

در بخش اکسپلور(سرچ اینستاگرام) پست های شما منتشر نمیشود،پست هایی شمارو در بخش هشتگ هایی که ازشون استفاده کردین نشون داده نمیشه البته توجه کنید که الگوریتم های جدید اینستاگرام باعث شده که engagement(نرخ تعامل کاربران:لایک،کامنت) تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند حالا اینکه در حالت شادوبن هستین یا در الگوریتم های اینستا موفق نبودین ببینین کدوم از موارد زیر رو انجام میدین.

میدونستین حداقل ۴۰ درصد از نظرات در پیج های بیزنسی جعلی هست ؟! در واقع اینستاگرام علاقه ندارد شما نرخ تعامل خود را جعلی بالا ببرید و زمانی که در مدت زمان کوتاهی لایک یا کامنت پست های شما افزایش پیدا میکنه باعث میشه اینستاگرام شمارو در حالت شادوبن قرار بده در واقع اینستاگرام به دنبال محتوا با کیفیت هست برای همین پارامتر هایی مثل engagement(نرخ تعامل) و impression(بازدید کلی پست ها) تعریف کرده در نتیجه استفاده کردن از ابزارها برای ارسال پست اتوماتیک بدون شک باعث قرار گرفتن شما در حالت شادوبن میشود اما استفاده از ابزار iconosquare هیچ مشکلی برای شما نداره یکی دیگه از اشتباهاتی که خیلی از عزیزان،غیرعمد انجام میدن استفاده از هشتگ های نزدیک به هم و تعداد بالا هست که باعث شادوبن میشود.

تعداد هشتگ ها در پست های اینستاگرامی بر میزان لایک موثر است.

پست با ۷ هشتگ بطور متوسط بیشترین لایک را بهمراه آورده و از ۷ هشتگ بیشتر، پست بگونه ای اسپم(زیر پا گذاشتن قوانین اینستا) محسوب میگردد در کل از هشتگ گذاری برای دسته بندی مطالب استفاده میشود اینستاگرام به طور جدی با محتوای نامناسب،پورنوگرافی و توهین آمیز مقابله میکند استفاده از هشتگ های نامناسب و همچنین هشتگ هایی که ممنوع شده اند برای مثال تصور کنید هشتگ #زندگی_زیبا مورد سوء استفاده قراربگیرد و محتوا نامناسب با این هشتگ تعداد زیاد منتشر شود این عمل باعث میشه که این هشتگ ممنوع شود در صورتی حساب کاربری شما به هر دلیلی Report شود اینستاگرام میتواند حساب کاربری شما ببندد یا اینکه حساب شمارو شادوبن میکند .

متاسفانه شما همیشه نمیتوانید متوجه شوید به چه دلیلی حساب کاربری شما Report شده در صورتی حساب کاربری شما غیرفعال شد میتونید درخواست بدین که حساب کاربریتون فعال شه،در صورت یه سری شرایط،امکان فعال شدن حساب کاربری شما هست.

۱)پیج رو از ابزار ها و اتوماسیون هارو خارج کنید: برای انجام اینکار با استفاده از کامپیوتر وارد سایت www.

instagram.

com شوید طبق توضیحات پیش برین روی آیکن انسان کلیک کنید بعد رو گزینه Edit your profile کلیک کنید بعد وارد بخش Authorized Applications شوید در این بخش هر ابزاری به جز iconosquare رو که نمیشناختین با کلیک بر روی کلید بزرگ آبی رنگ Revoke Access دسترسی اش را لغو کنید ۲)حذف هشتگ های تکراری و ممنوع شده در پست ها ۳)عموما زمان شادوبن ۱۴ روز هست نکات بالا رو رعایت کنین تا از شادوبن خلاص شین ضرر بعدی کاهش نرخ تعامل یا انگیجمنت هست نرخ تعامل و انگیجمنت (engagement) چیست ؟! معادل سازی این کلمه به زبان فارسی یه ذره سخت هست و تنها چیزی که به ذهنم اومد : به درگیری و تعاملی که افراد با پیج شما دارند نرخ تعامل محاسبه میشود یعنی اینکه لایک میکنند ، کامنت میذارن (که در محاسبه از این دو محاسبه میشود ) ولی نرخ تعامل به عواملی مثل : دایرکت کردن و به اشتراک گذاشتن محتوای شما و همچنین تعداد بازدید یک پست شما (مثلا شاید 1 پست شمارو 5 بار نگاه کند) همه ی این عوامل موثر هستند ! نکته مهم : فالوور فیک باعث میشه نرخ تعامل پیج به شدت کاهش پیدا کنه و یعنی نابودی!!! لایک فیک هم جبران این نرخ تعامل نمیشه ! الکی دنبال دور زدن نباشید ! ولی مواردی رو که قبل تر هم گفتم خیلی در نرخ تعامل موثر هستند که در این تصویر نیست و برای هر پست و هر پیجی که نرخ تعامل بیشتر باشد پست ها در بخش اکسپلور قرار خواهند گرفت چه پست هایی در اکسپلور اینستاگرام قرار خواهد گرفت ؟! خب پیج اینستاگرام خودتون رو باز کنید و وارد بخش اکسپلور شوید پست هارو یه نگاه بندازین و بعد یه پیج دیگه رو نگاه کنید که فالوور های مشترکش با شما کاملا فرق میکند میبینید که در بخش سرچ کاملا پست های متفاوتی برای شما قرار داده شده است ! چه پست هایی در اکسپلور پیج من قرار میگیرند !؟! برای مثال شما با علی در ارتباطین ، در یک گروه عضو هستین پست هایی رو برای هم فوروارد میکنید ،دایرکت میدین ، پروفایل پیجش رو نگاه میکنید و در کل نرخ تعامل باهاش دارین ، حالا علی با هر پیج ، یا پستی نرخ تعامل بالایی داشته باشد و شما اون پیج رو نداشته باشین ، احتمال اومدن اون پست داخل اکسپلور شما خیلی بالا میرود در نهایت شما با هر پیجی که تعامل بالایی دارین (شاید اصلا یک پیج سرگرمی باشه) ، اون پست هایی رو که فرد مورد نظر باهاشون نرخ تعامل داره (لایک ، کامنت یا .

.

.

) وارد اکسپلور و سرچ شما میشود این موضوع رو ده بار با پیج های مختلف تست کردم و دیگه مطمئن شدم که این یکی از مهمترین بخش هایی هست برای قرار گرفتن پست ها در بخش سرچ هست ۱)تعیین استراتژی در اینستاگرام ۲)هشتگ گذاری در اینستاگرام مارکتینگ ۳)مثال هایی از بازاریابی محتوا ۴) ۵ اصل نوشتن بیوگرافی ۵) قواعد پست گذاری ۶) گیمیفیکیشن در اینستاگرام ۷) تاکتیک های افزایش فالوور ۸) بهترین روش افزایش فالوور از صفر ۹) سئو اینستاگرام (اکسپلور) ۱۰) بررسی انواع محتوا در اینستاگرام این آموزش بر اساس محتوا و بازاریابی محتوا هست و اولین آموزش مرتبط به بازاریابی از بخش اکسپلور اینستاگرام میباشد همه ی تکنیک های گفته شده قبلا بر روی ۵ پیج اینستاگرامی کاملا تست شده است .

مثال های زیادی برای درک بهتر مباحث جمع آوری شده و آموزش کامل با ابزار ها قرار داده شده است.

هیچ پیش نیازی به جز تعهد به آموزش وجود ندارد فقط کافیست طبق آموزش ها محتوا تولید کنید و با نکته های گفته شده با برنامه ریزی منتشر کنید هر فرایند بازاریابی میتواند یک اصول اولیه ای داشته باشد مهمترین اصل بازاریابی در اینستاگرام ارائه محتوای با کیفیت هست که در این آموزش ۳ هدف تولید محتوا را با عنوان های مورد بررسی قرار گرفته و با مثال های برای شما توضیح داده شده تا تولید محتوا را بر اساس مخاطب بازار هدفتون تولید کنید و در این آموزش تاکتیک ها و نکنیک هایی رو جهت افزایش بازدید محتواها و تاثیر گذاری بیشتر توضیح داده ایم همچنین ابزار های بازاریابی در اینستاگرام رو کاملا بررسی کردیم و مهمترین نکات برای اثرگذاری بیشتر رو بیان کردیم همانطور که در بالا گفتیم بعد از تولید محتوا طبق نیاز مخاطب ، نیاز داریم تا این محتوا را به مخاطبان خود به نمایش بذاریم اصولا امروزه استفاده از ربات اینستاگرام را پیشنهاد میدهند ولی من به دلیل استفاده و موفقیت در بازاریابی از بخش اکسپلور اینستاگرام تلاش کردم این آموزش رو جمع آوری کنم تا بتونید به بهترین نحو از سرچ اینستاگرام که منبعی برای افزایش فالوور و بازدید رایگان هست استفاده کنید این بخش از اینستاگرام به گونه ای مشابه گوگل میباشد و با هوش مصنوعی طبق علایق افراد این بخش رو برنامه ریزی کرده و زمانی که بتونید از این بخش استفاده کنید هدفمند ترین فالوور های ممکن را جذب میکنید در اینستاگرام مهمترین موضوعی که الان برای پیج ها اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست نرخ تعامل فالوور ها با پیج شما هست راهکار هایی مثل خرید فالوور و استفاده از اپلیکیشن ها و ربات های افزایش فالوور بدلیل کاهش شدید نرخ تعامل به پیجتون صدمه جبران ناپذیری میزند و شما بخش بزرگی از فالوور ها (اکسپلور) را از دست خواهید داد ! چرا که پست ها و پیج هایی در اینستاگرام وارد اکسپلور میشوند که نرخ تعامل بسیار بالایی داشته باشند در آمورش بصورت کامل و با مثال های زیادی نرخ تعامل رو آموزش میدیم و راهکار های ساده ای رو برای افزایش نرخ تعامل در اختیارتون قرار میدیم.

برای افزایش فروش در شبکه های اجتماعی اصولا از تخفیف های ویژه و برگزاری جشنواره ها استفاده میشود ولی ما سعی کردین در موضوع رو کامل بررسی کنیم و دلیل این رو آوردیم که استفاده همیشه از تخفیف ها و برگزاری جشنواره های زیاد برای افزایش فروش در طولانی مدت صدمه میرند ! و راهکاری رو برای افزایش فروش و موفقیت در طولانی مدت معرفی کردیم و همچنین روش های متنوع مقطعی رو آموزش دادیم .

محصولی جدید از جذب مارکتینگ: فعالیت ما در جذب مارکتینگ به… 2 سالی هست که با دیجیتال مارکتینگ دارم عشق بازی میکنم :) و نتیجش شد: http://jazbmarketing.

ir و هر آنچه رو که یاد میگیرم در جذب مارکتینگ به اشتراک میذارم فعالیت ما در جذب مارکتینگ به آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ خلاصه میشود بیشتر تمرکز ما بر روی بازاریابی جاذبه ای هست و اسم وبسایت هم از همین موضوع الهام گرفته است همچنین سعی داریم برای افزایش بهبود کاربری(UX) و افزایش فروش از بازاریابی عصبی استفاده کنیم با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map