دیجیتال مارکتینگ تلگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ تلگرام شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پارسا کاکویی هستم، تو زندگیم دو چیز رو خیلی دوست داشتم، اولی انشاء بود و دومی بازاریابی ، شاید واسه همین بود که شدم یه بازاریاب محتوایی.

http://parsakakooi.

ir بی‌مقدمه بریم سر اصل مطلب؛ چند نفری از دوستان از من پرسیدن که توی تلگرام برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ چه کانال‌هایی رو دنبال کنن بهتره! منم گفتم این لیست رو منتشر کنم شاید به‌دست افراد بیشتری برسه و بتونه بهشون کمک کنه! https://t.

me/kar_kasb یکی از کانال‌‌هایِ تلگرامی خیلی مفید برای شروع یادگیری در حوزه دیجیتال مارکتینگ همین کاناله، کانالی که توسط جناب عادل طالبی مدیریت میشه و محتوای خیلی خوبی رو برای مخاطبین خودش آماده می‌کنه.

عادل طالبی یکی از افرادیه که تابویِ استفاده از صوتِ در لحظه رو شکسته و خیلی از مفاهیمِ آموزشیِ دیجیتال مارکتینگ رو به‌صورت ضبط شده با گوشی در گوشه کنار همین شهر و در جریان زندگی قرار می‌ده.

تصور کنید شما مفاهیم اساسی سئو برای مدیران رو در حالی می‌شنوید که عادل طالبی خودش توی ترافیک داره این نکات رو ضبط می‌کنه و وقتی به خودتون میاید می‌بینید که خودتونم در حال رانندگی دارید به این نکات گوش می‌دید و شاید حس کنید شخصی که داره این ویس رو ضبط می‌کنه کنارتونه! در ضمن آقای عادل طالبی یکی از بهترین اشتراک‌گذارنده‌های محتوای مفیده، شما با دنبال کردن کانال کار و کسب می‌تونید محتوای مفیدِ سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار رو هم دنبال کنید.

https://t.

me/shahinkalantari کافیه به نویسندگی و محتوا علاقه داشته باشید تا شاهین کلانتری و کانالش حسابی جذبتون کنه.

شاهین کلانتری یکی از افرادیه که دنبال کردنش می‌تونه شما رو با ارزشِ نوشتن آشنا کنه و لذت نوشتن رو به زندگی شما بیاره.

در کانال مدرسه نویسندگی شما می‌تونید استراتژی محتوا رو بشناسید، منابع مفید مطالعاتی رو دریافت کنید و بریده‌های کتاب فوق‌العاده‌ای با سلیقه‌ شاهین کلانتری رو مطالعه کنید.

در ضمن علاوه بر کانال، ویدیوهای اینستاگرام شاهین کلانتری رو هم از دست ندید.

https://t.

me/studio5ir یکی دیگه از کانال‌های تلگرام خیلی مفید برای دیجیتال مارکترها کانال استدیو ۵ هست، حقیقت نمی‌دونم چرا این اسم برای این کانال انتخاب شده و چه فلسفه‌ای براش وجود داشته ولی مطمئنم یکی از کانال‌های تلگرامیه که به شدت عطر تجربه میده.

همون‌طور که گفتم این کانال توسط آقای سامان فائق مدیریت میشه و با توجه به مشغله‌ای که دارن خیلی خوب برای محتواشون وقت می‌ذارن و واقعا یکی از پیشنهادهای ویژه‌ی منه.

محتوایی که شما توی این کانال می‌بینید بیشتر متمرکز روی بخش دیجیتال مارکتینگ و کسب و کاره و مهم‌ترین ویژگیش بیانِ ساده‌ایه که داره! https://t.

me/blog_dm این کانال رو باید دنبال کنید، علیرضا ابراهیمیان رو نمی‌شناسم ولی می‌دونم یکی از بهترین خالقینِ محتوای آموزشیه.

(نمی‌شناختم چون وقتی داشتم این مطلب رو می‌نوشتم یهو دیدمش و فرصت شد بیشتر آشنا بشیم با هم) از طریق این کانال شما می‌تونید محتوای آموزشیِ به شدت کاربردی رو دریافت کنید.

تمرکز بیشتر آموزش‌های کانال دیجیتال مارکتینگ روی حوزه سوشال مدیا مارکتینگه، برای همین مطمئنم که حتما به شما کمک می‌کنه.

https://t.

me/binamschool کانال مدرسه بینام نسبت به سایر کانال‌هایی که معرفی شد نوپاتره و کارش رو تازه شروع کرده ولی میشه گفت یکی از کانال‌هاییه که به‌صورت صد در صد تمرکزش رو روی آموزش گذاشته و این آموزش‌ها رو به‌صورت ویدیویی برای شما قرار میده! https://t.

me/safaremohtava سفر محتوا هم از بهترین منابع مربوط به حوزه‌ی محتوا و بازاریابی محتواییه که شما می‌تونید خیلی ازش یاد بگیرید.

یکی از انواع موضوعات محتوا که به تازگی در سفر محتوا داره روشون کار میشه مصاحبه با فعالینِ حوزه محتواست که واقعا محتوای فوق‌العاده‌ایه پس حتما این کانال رو دنبال کنید.

https://t.

me/brandupp یک کانال خیلی فعال و مفیدِ دیگه کانال دیجیتال برندینگ هست که می‌تونید ازش استفاده کنید لذت ببرید.

مدیر این کانال آیدین داریان هست و ایشون هم در محتوای خودشون از تجربه‌ خودشون خیلی مایه می‌ذارن و همین باعث شده که محتوای ایشون هم خیلی خاص و منحصربه‌فرد باشه.

https://t.

me/DMboard میشه گفت هادی مرادی همیشه رسانه‌های خوبی رو در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده و این‌بار هم با DMBoard خیلی خوب تونسته ارتباط موثری رو با محتوای Up to date ایجاد کنه، ترجیح میدم اینو بگم که اگر می‌خواید خودتون رو در رابطه با اخبار دیجیتال مارکتینگ به‌روز نگه دارید باید کانال و پیجِ اینستاگرام مربوط به DMBoard رو دنبال کنید.

https://t.

me/behnamkeshani یک کانال با رنگ و بویِ تجربه‌ی شخصیِ یک دیجیتال مارکتر؛ بهنام کشانی از فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگه که از دوستانِ خیلی خوب منم هست و اینم بگم که کانالش هم یک کانال کاملا دوستانه و خودمونیه و مسائل و نکات خیلی مهم و چالشی رو در کانالش بیان می‌کنه! یکی از مزیت‌های کانال بهنام کشانی تنوع محتواییه که رعایت می‌کنه و محتواش رو به‌صورت عکس، متن، ویدیو و پادکست منتشر می‌کنه! https://t.

me/NimaToday اگر اهل محتوا و بازاریابی محتوایی باشید نباید کانال نیما رو از دست بدید، نیما شفیع‌زاده از خلاق‌ترین بلاگرهاییه که می‌شناسم و البته یکی از بلاگرهای به شدت پیشرویی که افتخار آشنایی باهاش رو داشتم.

همیشه از تجربیاتش میگه و شما می‌تونید تجربه‌نگاری رو از مطالعه مطالب نیما یاد بگیرید.

نیما روی توییتر هم فعالیت خیلی قوی داره و به‌نظر من نباید بلاگش هم از دست بدید.

اینجوری بگم بهتره، کلا نیما رو از دست ندید! برداشت‌خوانی‌های نیما رو هم حتما دنبال کنید! https://t.

me/ContentTime اینم یک کانال دیگه‌اس که توسط نیما شفیع‌زاده مدیریت میشه و نسبت به کانال شخصیش خیلی قدیمی‌تره.

نیما یکی از موسسینِ گروه تخصصی بازاریابان محتواییه که همراه با سجاد بهجتی عزیز شروع به‌کار کرد و نمیشه ازش تشکر نکنیم که یکی از بزرگترین جامعه‌های فضای دیجیتال رو به‌صورت کاملا منظم مدیریت کرده و می‌کنه.

محتوایی که در کانال کانتنت تایم می‌خونید کاملا تخصصی و مرتبط با حوزه‌ی محتواست، من بخشی از ذهنیت محتواییِ خودم رو از نیما یاد گرفتم و برای همین ارادت خاصی هم نسبت به فعالیت‌هاش دارم.

https://t.

me/Ghotbi_Channel یکی دیگه از کانال‌هایی که می‌تونید دنبالش کنید همین کاناله.

این کانال به پشتوانه تجربه فربد رویکرد استارتاپی خودش رو حفظ کرده و اگر شما علاقه به دونستن تجربه‌های یک فعال این حوزه دارید این کانال انتخاب خوبی برای شماست.

محتوای آموزشی کانال فربد هم بیشتر تمرکزش روی سوشال مدیاست و می‌تونه براتون مفید باشه.

https://t.

me/content_philosophy یک کانالِ به‌شدت تخصصی برای اهالی محتوا، فعالیت‌های این کانال به‌صورت متمرکز روی حوزه استراتژی محتواست و نگاه عمیقی به این موضوع داره و میشه گفت اسم کانال واقعا برازنده‌ی محتواشه.

امیدوارم این کانال رو دنبال کنید و ازش لذت ببرید.

یه کانالِ خیلی خوب دیگه که در جریانِ انتشار همین پست باهاش آشنا شدم این کاناله.

یکی از خوبی‌های این کانال اینه که محتواش رو در قالب بلاگ منتشر می‌کنه و اگه اهل مطالعه بلاگ باشید مطالب فوق‌العاده‌ای رو می‌تونید داخل این کانال پیدا کنید.

جدا از تمام این اوصاف این کانال تجربه شراگیم مرادی رو همراه خودش داره و برای خیلی از دوستان می‌تونه خیلی جذاب باشه.

این کانال توسط محمد شهپری عزیز بهم معرفی شد، برای دوستانی که ممکنه به سئو و وردپرس علاقه‌مند هستن می‌تونه مفید باشه ون اطلاعات خوبی رو در خودش جای داده.

به محتوای این کانال نگاه کردم و چیزی که به‌نظر خودم جالب اومد اخبار سئویی بود که توی این کانال منتشر میشه.

اگر فعال این حوزه هستید دنبال کردن این کانال براتون خالی از لطف نیست.

ممنونم از آقای اسماعیل نورمحمدی برای این یادآوریِ مهم و باارزش.

کانال سئو 24 به مدیریت جناب شیرازی، از بهترین ناشرینِ محتوای تخصصیه.

این کانال تمرکزش رو روی حوزه سئو گذاشته ولی مسلما تجربه جناب شیرازی و تیمشون تونسته اتفاقات محتواییِ باارزشی رو در این کانال رقم بزنه.

بازم ممنون از جناب نورمحمدی که دوتا کانال خیلی مهم و باارزش رو معرفی کردن و وای بر من که این دو کانال رو از قلم انداخته بودم.

درباره افشین زندی و دانشش من کمتر از اونی هستم که بخوام چیزی بگم، فقط اینو می‌گم که دنبال کردن این محتوا برای شما و کسب و کارتون حیاتیه! محتوا منظم، تخصصی و دغدغه‌مندی که افشین عزیز زحمتش رو میکشه رو نباید از دست بدید به‌خصوص اگر علاقه‌مند به یادگیری ابزارهای اصلی جمع‌آوری و تحلیل دیتا هستید.

لیستی که مطالعه کردید در طیِ ششمین رویداد DMTalk نوشته شد و امیدوارم براتون مفید باشه.

این لیست به مرور زمان کامل‌تر میشه.

اگر شما هم کانالی رو می‌شناسید که می‌تونه برای سایرین مفید باشه توی کامنت‌ها بنویسید تا حتما به این لیست اضافه بشه.

مقالات مهم آموزش بازاریابی (آفلاین یا… پارسا کاکویی هستم، تو زندگیم دو چیز رو خیلی دوست داشتم، اولی انشاء بود و دومی بازاریابی، شاید واسه همین بود که شدم یه بازاریاب محتوایی.

http://parsakakooi.

ir مقالات مهم آموزش بازاریابی (آفلاین یا آنلاین) را در اینجا قرار میدهیم که با این مقالات میتوانید نکات بسیار مهمی را راجب بازاریابی یاد بگیرید و کسبوکار خود را متحول کنید.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map