دیجیتال مارکتینگ خدمات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ خدمات کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در حال حاضر بازاریابی دیجیتال از موفق ترین راه ها برای برندها و معرفی خدمات و محصولات آنها بوده و به یکی از مهم ترین و به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی برای هر کسب و کاری تبدیل شده است .

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه با تسلط کامل بر دنیای دیجیتال مارکتینگ و دانش و تجربه کافی با ارائه بهترین و خلاقانه ترین راه ها، موفقیت شما را در دنیای دیجیتال مارکتینگ تضمین می کنیم .

مشاوران حرفه‌ای و متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ ما قبل از شروع پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ تا انتهای پروژه همواره در کنار شما خواهند بود.

این افراد با تجربه با بررسی دقیق وضعیت کمپین‌های تبلیغاتی و سایر موارد بازاریابی آنلاین نظیر اینستاگرام مارکتینگ، نکات مهم را با شما درمیان خواهند گذاشت.

ما با بررسی شرایط کسب و کار شما، استراتژی دیجتیال مارکتینگ را از صفر تا صد بر اساس نیازهای شما تنظیم خواهیم کرد و با بازاریابی روی جذب مشتریان بالقوه شما و افزایش تعداد مشتریان وفادارتان، فرآیند خرید و تکرار آن را دائمی خواهیم کرد .

به جرات ادعا میکنیم که قیمت خدمات دیجیتال مارکتینگ را با بهترین و به صرفه ترین تعرفه ارائه می‎دهیم و بالاترین سطح کیفی را برای فروش بیشتر شما اجرا خواهیم کرد.

به این ترتیب ما در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نقشه گنجی برای شما طراحی می‎کنیم که می‌تواند کسب و کار شما را به سودآوری برساند.

در طراحی یک کمپین تبلیغاتی ابتدا با شناخت نیاز و ویژگی‌های کسب و کار های مختلف، هدف گذاری صورت می‌گیرد و با تعیین کردن یک پیام تاثیر گذار برای کمپین بهترین رسانه ها برای انتقال این پیام بررسی می‌شود.

در گیومه، کارشناسان حرفه‌ای و خلاق ما همواره با ایده‎های جدید و جذاب، با استفاده از متد های تبلیغاتی روز به طراحی کمپین‎های تبلیغاتی می‎پردازند که بیشترین بازدهی و تاثیرگذاری را برای شما داشته باشند.

در نهایت موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی در گیومه سنجش خواهد شد تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان آورد.

قطعا شبکه‎ های اجتماعی امروز یکی از مهمترین بخش‎های تبلیغات آنلاین هستند.

هیچ استراتژی و کمپین تبلیغاتی بدون تبلیغ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق نخواهد بود.

تخصص ما تبلیغات در شبکه های اجتماعی و موثرسازی تبلیغات است.

ما با استفاده از بهترین و به روز ترین منابع و بهره بردن از استراتژی های موفق تبلیغات در شبکه های اجتماعی که در سراسر جهان عملکرد موفقی داشته اند، در کنار شما هستیم.

ما در گیومه علاوه بر تدوین استراتژی و طراحی کمپین، مناسب ترین صفحات و کانال ها را بر اساس ارتباط با کسب و کار شما، برای تبلیغات موثر در اینستاگرام و تلگرام انتخاب می کنیم و بهترین راهکارهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما ارائه خواهیم کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از آن روش هایی در دیجیتال مارکتینگ بوده که این روزها بازار بسیار خوبی دارد.

قدرت تاثیرگذاری افراد اینفلوئنسر بر دنبال کنندگان خود یک ابزار فوق‎العاده برای معرفی برند، محصولات و خدمات شما است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه با مجموعه‎ای از تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای ایرانی همکاری می‎کند و می‎تواند با جریان سازی هدفمند در راستای اهداف تبلیغاتی شما گام بردارد.

گیومه با در دست داشتن دسته بندی بی نظیر از اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها در موضوعات مختلف با توجه به اهداف شما  آماده همکاری است.

سئو مهمترین عامل در جذب مخاطبین هدف است و می تواند با بالا بردن بازدید سایت شما، سود سرشاری را نصیبتان کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه با آشنایی کامل نسبت به اصول سئو و جدیدترین راه‎های بهینه‎سازی سایت، به شما کمک خواهد کرد وبسایت قوی‎تری داشته باشید و مخاطبان هدف خود را از طریق گوگل به سایت خود هدایت کنید و رتبه بالایی را در گوگل به خود اختصاص دهید.

تیم ما با درنظر گرفتن استراتژی دقیق باتوجه به موضوع کسب‌وکار شما فرایند بهتری برای بهینه سازی و سئو سایت شما رقم خواهد زد.

فلسفه گیومه دقیقاً مثل خود گیومه است ! تو ادبیات میگن هر چیزی رو که میخوای به طور مستقیم بگی رو بذار داخل گیومه ! ما هم در آژانس دیجیتال مارکتینگ گیومه معتقدیم پیام های شما رو به مخاطبتون بطور مستقیم و دقیق انتقال میدیم.

این دقیقاٌ همون چیزی هستش که از تولید محتوا تا توزیع محتوا برش واقفیم و رعایتش میکنیم.

شنبه تا چهارشنبه : 9:00 صبح – 6:00 غروب پنج شنبه : 9:00 صبح – 13:00 ظهر  42 889 89 0912 [email protected] تهران، شهرآرا ، نبش خیابان سیزدهم ، پلاک 145 مشاهده در نقشه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map