دیجیتال مارکتینگ در صنعت بیمه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ در صنعت بیمه کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود/عضویت تلفن ویژه(1):    28222 417 ( 021 ) تلفن ویژه(2):    28282 417 ( 021 ) دیجتال مارکتینگ یا مارکتینگ دیجیتالی .

.

.

! نویسنده : میلاد ملارودی ( دیجیتال مارکتر و برنامه نویس وب ) دیجیتال مارکتینگ به طور کلی به معنای بازاریابی دیجیتالی می باشد که مفاهیم دیگری چون بازاریابی اینترنتی , بازاریابی محتوایی , بازاریابی ویدیویی و هر موضوع دیگری که به نوعی با ابزارهای دیجیتالی مرتبط می باشند را در بر می گیرد.

  در هیچ کجای دنیا تعریف مشخصی برای دیجیتال ‌مارکتینگ وجود ندارد که بتوان از آن به عنوان یک تعریف مرجع نام برد و بر اساس آن قوانین مشخصی را برای این موضوع در نظر گرفت بنابراین توصیفاتی که از دیجیتال مارکتینگ وجود دارد سلیقه ای می باشند و بر اساس دانش و نگرش فرد نویسنده نسبت به دنیای دیجیتال و ابزارهای بازاریابی ارائه شده است.

  به عقیده بنده شاید بهترین تعریف و توصیفی که می‌توان از دیجیتال مارکتینگ ارائه کرد که بیشترین استاندارد مفهومی را دارا باشد به این ترتیب است : (( دیجیتال مارکتینگ عبارت است از کلیه اقداماتی که در جهت بازاریابی و بازارسازی برای محصولات و خدمات شرکت ها انجام می شوند که برای انجام آنها از ابزارهای دیجیتالی و تکنولوژی‌های برتر همان دوره از زمان استفاده می شود.

 )) اگر تعریف ارائه شده را به عنوان یک چهارچوب کلی برای دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیریم در می یابیم که امروزه هر شخص و یا شرکت و سازمانی که محصول یا خدماتی را برای ارائه و فروش دارد , به نوعی در حال انجام دیجیتال مارکتینگ می‌باشد , در سطوح مختلف با بودجه های متفاوت ,  خود شما که در حال خواندن این مطلب می باشید به احتمال زیاد نماینده فروش بیمه هستید و یا در گذشته بوده اید و یقینا یک دیجیتال مارکتر می باشید حتی اگر فقط قیمت تعرفه خود را از طریق موبایل برای مشتری خود فرستاده باشید , یا برای مثال تصویر محصولات خود را از طریق (( واتس آپ )) برای مشتریان خود ارسال کرده باشید, یا حتی اگر فقط شماره کارت بانکی خود را برای سهولت پرداخت مشتری برای او پیامک کرده باشید ,  بدون شک شما دیجیتال مارکتینگ انجام داده اید زیرا از یک ابزار دیجیتالی برای رفاه مشتری خود استفاده کرده اید و با این کار به رشد کسب و کار خود کمک کرده‌اید.

بنا بر این توضیحات پرداختن به این موضوع که دیجیتال مارکتینگ چیست؟  و چگونه کار میکند؟  و اصول این کار چیست و دیگر موضوعاتی از این دست کار بیهوده ای می باشد و فقط حوصله خواننده را سر می برد , همه شما خوانندگان این مطلب خیلی قبل‌تر از اینکه این مقاله نوشته شود دیجیتال مارکتر بوده اید و این کار را بارها و بارها به طرق مختلف انجام داده اید ما در این مقاله ( ۲ قسمتی ) می خواهیم به معرفی بسترهایی بپردازیم که ظرفیت های بسیار خوبی برای دیجیتال مارکتینگ موثر و هدفمند دارند .

ابتدا این بستر ها را شناسایی میکنیم , سپس تاثیرات هر کدام از آنها را بررسی کرده و در نهایت بهترین ها را انتخاب و اجرا میکنیم.

با این کار مخاطب می‌تواند ابزارها و روش‌های مختلف دیجیتال‌مارکتینگ را بیشتر بشناسد و آنها را تجزیه و تحلیل کند و بر اساس نیاز خود و با توجه به بودجه موجود روش‌های مناسب را انتخاب کند , دیجیتال مارکتینگ یک مفهوم کلی می باشد که شامل ابزارها و روش‌های بسیار زیادی است که مطمئناً این روش ها در هر بیزینسی  لزوماً کارآمد نیستند و این به عهده صاحب کسب و کار و یا مشاور تبلیغاتی آن کسب و کار است که بهترین روش ها را برگزیند تا با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای بهبود و رشد آن کسب و کار رقم بزنند .

در فروش و ارايه خدمات بیمه ای چه نیازی به دیجیتال مارکتینگ وجود دارد ؟ صنعت بیمه یکی از مناسب ترین بستر ها برای انجام دیجیتال مارکتینگ موثر در تمام دنیا بشمار می رود که در ادامه به توضیح چرایی این موضوع خواهم پرداخت .

     اما بنظرم ابتدا میبایست ضرورت دیجیتال مارکتینک را در کسب و کار ها بصورت کلی توضیح داد سپس با زاویه دید وسیع تری نسبت به یک صنعت خاص دقیق شد .

نفوذ امروزه اینترنت در ایران و جهان , هیچ نیازی به توضیح ندارد و همه ما به خوبی می دانیم که تمام ابعاد زندگی بشر یا وابسته به اینترنت هست و یا در حال وابسته شدن به اینترنت می باشد.

  اما با این حال ارائه یک سری آمار خیره کننده در رابطه با استفاده کنندگان از اینترنت و تکنولوژی های مجازی در ایران خالی از لطف نیست.

به بیان ساده تر از هر ۸ نفر ایرانی فقط یک نفر از اینترنت استفاده نمی کند ,  و از هر هفت نفری که از اینترنت استفاده میکنند ۶ نفر آنها به وسیله موبایل وارد شبکه اینترنت می شود با کمی دقت در مطالعه این آمار به راحتی می توان دریافت که چرا کسب و کارهای بزرگ, میلیاردها تومان برای تبلیغات خود در اینترنت و فضای مجازی بودجه در نظر میگیرند.

  همچنین به راحتی می توان اهمیت داشتن یک کمپین قدرتمند در فضای مجازی را درک کرد,  کمپین قدرتمندی متشکل از افراد مختلف با گروه‌های سنی مختلف و با سلایق متفاوت که خواستار محصولات و خدمات متفاوت می باشند حال که می دانیم چه حجمی از کاربران در فضای اینترنت موجود هستند و از چه گروههای سنی میباشند  و با چه ابزارهایی وارد شبکه اینترنت می شوند,  بد نیست که رفتار این کاربران را در بستر جهانی اینترنت بررسی کنیم تا بدانیم که این کاربران در اینترنت چه کاری انجام میدهند - چقدر زمان صرف حضور و گشت و گذار در اینترنت می کنند و دیگر اطلاعاتی از این دست که به شما صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند که بیشتر و بیشتر به مخاطبان خود نزدیک شوید و با کمی هوشمندی براحتی بتوانید تشخیص دهید که مشتریانتان را در کجای اینترنت باید جستجو کنید.

(( به بیان ساده همه ما حدود 4/5 ساعت در روز از اینترنت استفاده میکنیم )) پدیده اینترنت در حال گسترش روزافزون است و به سبب آن تکنولوژی های جدید مانند موبایل - لپ تاپ - تبلت و رسانه‌های اینترنتی نظیر موتورهای جستجوگر صفحات اجتماعی و رسانه های ویدیویی و.

.

.

  بیش از پیش معنا پیدا کرده و در زندگی روزمره مردم جاری شده اند.

مردمی که در گذشته بازارهای سنتی را شروع می کردند امروز وارد دنیای اینترنت شده و کاربران اینترنت را می سازند از فروشگاه های اینترنتی خرید می‌کنند و در صفحات مجازی دید و بازدید می کند از موتورهای جستجوگر سوال می پرسند و در وب سایت های خبری اخبار را دنبال می کنند.

  از گوگل مپ و ویز و.

.

.

  آدرس می پرسند و با اپلیکیشن اسنپ تاکسی می‌گیرند و غذا سفارش می دهند.

  از اپلیکیشن علی بابا بلیط هواپیما و قطار می گیرند و با همان اپلیکیشن هتل هم رزرو می کنند و هزاران سایت و اپلیکیشن دیگر که تقریباً تمامی ابعاد زندگی افراد را پوشش داده اند با مطالعه مطالبی که در قسمت اول از مقاله دیجیتال مارکتینگ در صنعت بیمه ارائه شد در می یابیم که دیجیتال مارکتینگ , مجموعه‌ای از اقدامات برای رسیدن به مشتریان محصولات و خدمات شما از طریق ابزارهای دیجیتالی می باشد.

حال در این فضا ,شبکه اینترنت یکی از بسترهای اصلی دیجیتال مارکتینگ میباشد که از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تقریباً تمام نیروهای خرید جامعه ( افرادی که توان خرید محصولات شما را دارند و یا افرادی که انگیزه لازم برای دریافت خدمات شما رادارند ) در این آمار جای می گیرند.

همچنین با مطالعه این مقاله در می یابیم که کاربران اینترنت در ایران چگونه وارد اینترنت می شوند و بستر های معروف اینترنتی امروزه چه سهمی از کاربران اینترنت ایران را دارا می باشند.

  آمار هایی که در این مطلب ارائه شده همگی به روز می باشند و یا آخرین آمار منتشر شده  حوزه مربوطه توسط یک نهاد معتبر می باشند.

به انتهای قسمت اول رسیدیم امیدوارم مطالب گفته شده مفید واقع شود , بزودی با ادامه مباحث در قسمت دوم همراهتون خواهم بود .

با آرزوی موفقیت میلاد ملارودی                   ما 33 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map