دیجیتال مارکتینگ شرکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ شرکت حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

10شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ در ایران (ده دیجیتال مارکتینگ ایجنسی برتر ایران) در دنیای دیجیتال شده‌ی امروز، دیگر اتکای صرف به تکنیک‌های سنتی بازاریابی، گلیم کسب و کارها را از آب بیرون نمی‌کشد.

بلکه نیاز است در فضای دیجیتال حضور فعال داشت و خود را به قضاوت مخاطب گذاشت.

این موهم، برای برندهای مختلف توسط شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ یا به اصطلاح همان دیجیتال مارکتینگ ایجنیسی انجام می‌شود.

آن‌ها پس از مطالعه محصول/خدمات برندی مشخص، بازار را زیر ذره بین قرار می‌دهند، رقبا را تحلیل کرده و استراتژی بهینه‌ی تبلیغات را ابداع می‌کنند.

این نکته را مد نظر داشته باشید که شرکت های فعال در این حوزه هر کدام در بخشی از حوزه دیجیتال مارکتینگ متمرکز شده اند پس برای پیدا کردن شرکت مورد نظر خود به تمامی فعالیت های این شرکت ها دقت کنید.

سخن را کوتاه کرده و مقدمه را طولانی نمی‌کنیم، اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای پیشبرد اهداف خود می‌گردید، در سطرهای زیر ده شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ ایران را معرفی کرده‌ایم.

با ما همراه باشید.

1- آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران‌وب‌لایف مجموعه دلایلی ما را بر این داشته که ایران وب لایف را برترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی کنیم.

این آژانس به مدیر عاملی مهندس امین رزاق خواه در کمتر از یک دهه مسیر پیشرفت را به سمت قله پیموده و شانه به شانه بزرگان ساییده است.

شاهد این مدعا اعتماد بانک‌های دولتی و خصوص به آن‌ها در کنار همکاری با انبوه استارتاپ‌های موفق ایرانی در سراسر دنیا است که در صدر آن بی شک راه اندازی اولین سیستم فروش با امکان ایجاد پارامتر از سوی کاربر (کاستومایز) در ایران است.

سابقه همکاری ایران وب لایف با برند های همچون بانک پاسارگاد، کهن، مدرن، سامسونگ و بسیاری از کارخانجات ایران اعتماد ما را به همراه آورده است.

اگر بخواهیم در چند بند تشریح کنیم که چه عواملی آن‌ها را در صدر جدول بهترین شرکت‌های دیجتیال مارکتینگ قرار داده، کار به شکل زیر پیش می‌رود، البته تمرکز این شرکت بر طراحی سایت های اختصاصی با کیفیت نیز بسیار مهم بوده است چرا که بسیاری از شرکت های دیجیتال مارکتینگ دیگر اهمیت چندانی به طراحی سایت که بی شک مهمترین گام دیجیتال مارکتینگ است نمیدهند: _ قابلیت طراحی انواع سایت‌های خبری، فروشگاهی و شرکتی با امکانات کامل که معمولا شرکت های دیگر بحث طراحی سایت که اولین گام در دیجیتال مارکتینگ است را زیاد جدی نمیگیرند.

_ ارائه کامل خدمات تولید محتوای متنی به همراه سئو اصولی؛ _ مارکتینگ برند در شبکه‌های اجتماعی از طریق تولید موشن گرافیک و بنرهای دیجیتال؛ _ نگارش رپورتاژ آگهی‌های تاثیرگذار و ساخت بک لینک در سایت‌های معتبر؛ _ تدوین استراتژی کامل برندینگ ؛ _قابلیت بالای ایده پردازی و برندینگ؛ _ امکان پیشبرد تبلیغات سنتی (چاپی) همراه با مارکتینگ مدرن؛ _ و از همه مهم‌تر، ارائه قیمت‌های رقابتی برای خدمات تخصصی؛ 2- کانون ایران نوین شاید بتوان آژانس تبلیغاتی ایران نوین را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در کل ایران نامید.

چیزی در حدود سی سال تجربه، دو دفتر در کیش و یک دفتر در تهران، قابلیت بالای ایده پردازی و برندینگ از آن ها یک غول عظیم در وادی مارکتینگ ساخته است.

سابقه همکاری با برندهای بزرگی همچون سامسونگ، هوآوی، ایرانسل و غیره، بزرگترین نکته‌ای است که باید در معرفی آن‌ها مد نظر قرار داده شود.

علاوه بر این، اگر بخواهیم خصوصیات ویژه‌ی آن‌ها را لیست کنیم کار به شکل زیر پیش می‌رود: _ خلاقیت بالا در یافتن راه اختصاصی تبلیغات یک برند؛ _ توانایی بالا در جاری ساختن تبلیغ بر بستر داستان؛ _ خلق جلوه های گرافیکی و بصری فوق العاده؛ _ فعالیت قوی در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی؛ _ امکان پیشبرد تبلیغات سنتی (چاپی) همراه با مارکتینگ مدرن.

3- مجموعه تبلیغاتی بادکوبه مجموعه بادکوبه در کلاس جهانی فعالیت می‌کند.

آن‌ها مانند بالاسری‌های خود در این لیست سابقه‌ای طولانی (ده ساله) در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ دارند و حالا اسم و رسمی درخور برای خود دست و پا کرده‌اند.

شهرت اصلی آن‌ها با تکیه به خلاقیت بالای اعضا حاصل شده نه تنوع ارائه خدمات.

کمپین‌های صبح عالی پرتقالی برای آبمیوه تک و باشگاه فیروزه‌ای ایرانسل مهم‌ترین نمونه کارهای آن‌ها به شمار می‌آید.

در زیر، دلایل قراردهی آن‌ها در لیست برترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ایران را تشریح کرده‌ایم: _ نگاه نو، خاص و حرفه‌ای به دیجیتال مارکتینگ؛ _ اجرای کپی رایتینگ در ایران به شکل حرفه‌ای؛ _ سابقه درخشان در ارائه خدمات (همکاری با بانک‌های مختلف دولتی و خصوصی)؛ _ توانایی بالا در برندسازی و ایجاد هویت اختصاصی برای کسب و کارها.

4_ آژانس تبلیغاتی مات آژانس مات مجموعه‌ای است که تبلیغات و مارکتینگ را طبق اصول و استانداردهای بین المللی پیش می‌برد.

آن‌ها ISO 9001:2008 دارند و به دلیل تبلیغات موفق برای بانک سپه، نام و نشانی معروف در حوزه مارکتینگ به شمار می‌آیند.

جالب است بدانید که این آژانس چیزی بالغ بر صد نفر پرسنل دارد و به معنای واقعی کلمه، یک سازمان کامل و آماده به کار است.

در زیر، برخی دیگر از ویژگی‌هایی که مات را به لیست ده شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ اضافه کرده، ارائه می‌شود: _ کار اصولی، طبق یافته‌های علمی؛ _ در اختیار داشتن پرسنل خلاق؛ _ تدوین چارت سازمانی دقیق برای سرویس‌دهی مناسب؛ _ سابقه روشن در همکاری با بانک سپه، رایتل، سامسونگ و غیره.

5- آژانس تبلیغاتی فلش آژانس تبلیغاتی فلش ساختاری مشابه بادکوبه (شرکت شماره 3) دارد.

آن‌ها نیز شهرت خود را با تکیه بر نیروهای خلاق خود به دست آورده‌اند و با اتکا به تجارب موفق کمپین سازی، جای پای محکمی برای خود دست و پا کرده‌اند.

تبلیغات شرکت لنوو و چالش رندترین‌های همراه اول مهمترین آثار کارنامه این مجموعه به شمار می‌آید.

در بندهای زیر مجموعه دلایلی که فلش را به جمع بهترین‌ها رسانده فهرست وار ارائه می‌شود: _ خرج خلاقیت کم‌نظیر در کپی رایتینگ؛ _ ایده‌پردازی فوق العاده بالا؛ _ نگاه مدرن به پروژه‌های مارکتینگ؛ _ سابقه طولانی موفق (تقریبا بیست ساله)؛ _ و در آخر، متعهد به بودن به کسب رضایت کارفرما.

6- آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین هنر و قدرت مجموعه راتین در نگارش رپورتاژ، آشنایی به میانبرهای گوگل و اموری از این دست ریشه دارد.

آن‌ها ایمیل مارکتینگ را چاشنی تبلیغات موبایلی می‌کنند و با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغاتی گوگل موسوم به AdWords در بازه‌های زمانی کوتاه، بیشترین آورده را نصیب کارفرما می‌سازند.

بندهای زیر سبب شده تا آن‌ها نیز نام خود را به ده مجموعه برتر دیجیتال مارکتینگ کشور بیافزایند: _ تسلط کامل به گوگل و ساختار امتیاز دهی آن؛ _ قدرت بالا در نگارش رپورتاژ؛ _ دسترسی به سایت‌های معتبر برای گرفتن بک لینک؛ _ آزادسازی ظرفیت ایمیل مارکتینگ، تبلیغات موبایلی و ویدئویی.

7- آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیران سایت مدیران سایت در جایگاه هفتم برترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ایران قرار دارد.

تمرکز آن‌ها سئو محور است و می‌کوشند در کمترین زمان ممکن، از طریق معتبر و محبوب‌ترین راه‌های موجود، جایگاه یک سایت را ارتقا دهند.

اگرچه خدمات آن‌ها جامعیت لازم را ندارد، اما نگاه تخصصی به یک حوزه سبب شده لایق قرارگیری در این رده‌بندی باشند.

سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه به شکل زیر ارائه می‌شود: _ توانایی ایجاد کمپین تبلیغاتی پیرامون نام یک سایت؛ _ ارائه آموزش سئو در کنار انجام فعالیت‌های عملی (شما به عنوان صاحب کسب و کار خود می‌توانید از آنها آموزش سئو نیز دریافت کنید)؛ _ آشنایی با ساختار گوگل و شبکه‌های اجتماعی؛ _ در آخر، قدرت بالا در زمینه تبدیل بازدید به کلیک و از آنجا، کلیک به خرید.

8_ آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین مجموعه جورچین به دلیل اشراف بالایی که روی شبکه‌های اجتماعی دارد راه خود را به لیست سیماگری ایران باز کرده.

آن‌ها به طور حرفه‌ای اینفلوئنسر مارکتینگ را پیش گرفته و در فضاهای محبوب ایرانیان نظیر اینستاگرام و تلگرام، اهداف برندینگ را پیش می‌برند.

اگر به دنبال یک مجموعه کارکشته در فضای شبکه‌های اجتماعی هستید، جورچین انتخاب مناسبی خواهد بود.

در بندهای زیر، بعضی از خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد این آژانس دیجیتال مارکتینگ بیان شده است: _ تسلط کامل به پروموت شبکه اجتماعی اینستاگرام؛ _ توانایی جذب مخاطب در توییتر (این کار در فضای توییتر فارسی واقعا سخت و تخخصی است)؛ _ قدرت بالا در حوزه تدوین استراتژی بازاریابی؛ _ سابقه مناسب در زمینه تبلیغات موبایلی؛ _ و در آخر، قدرت بالا در تولید محتوا، مختصِ شبکه‌های اجتماعی مختلف.

9- آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک مجموعه آپراک به دلیل ارائه خدمات جامع مارکتینگ و بازاریابی در لیست ما قرار گرفته.

کار کردن با آن‌ها این مزیت را دارد که شما می‌توانید سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را به طور کامل در اختیار آن‌ها قرار دهید و سپس برنامه تدوین شده را به صورت اجرایی تحویل بگیرید.

در زیر، گوشه‌ای از خدمات آنها را لیست کرده‌ایم: _ آشنایی به تبلیغات گوگل؛ _ ارائه مشاوره کامل برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛ _ بازاریابی محتوایی؛ _ آنالیز و ارتقای سئو؛ _ ایمن سازی و مدیریت سایت.

10- کانون تبلیغاتی کروشه کروشه از آن شرکت‌هایی است که کلاس کار را در سطح بالا و حرفه‌ای نگاه می‌دارد.

آن‌ها گروهی جوان هستند که از طراحی لوگو، تعیین شعار سازمانی، کپی رایتینگ، عکاسی صنعتی و هرچه در این وادی قرار می‌گیرد را ارائه می‌دهند.

ما دربندهای زیر به مهم‌ترین ویژگی‌های این کانون تبلیغاتی اشاره می‌کنیم: _ کار در فضایی متفاوت؛ _ نوآوری قابل مشاهده؛ _ ارائه خدمات صفرتاصدی مارکتینگ؛ _ به روز بودن؛ _ امکان ارائه مشاوره تخصصی (بدون/به همراه اجرا).

جمع‌بندی و کلام آخر در این نوشته کوشیدیم تا حد امکان، فهرستی جامع از مهم‌ترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کشور تهیه کنیم.

معیارهای ما برای انتخاب به ترتیب عبارتند بودند از: 1.

وسعت ارائه خدمات (سایت، شبکه های اجتماعی و غیره)؛ 2.

کیفیت و تخصصی بودن سرویس‌ها؛ 3.

وجود خلاقیت در نیروهای مجموعه؛ 4.

ارائه قیمت اقتصادی؛ 5.

سابقه درخشان؛ 6.

میزان شهرت در بازار.

چکیده کار پژوهشی این مقاله در تصویر زیر قابل مشاهده است.

در آپدیت بعدی این مقاله بخش هایی از مقایسه قیمت هار را نیز اضافه خواهیم کرد.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر در همین موضوع مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map