دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

: 0 تومان ادامه خرید امروزه نقش اینترنت و ابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست.

کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد.

اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت­ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم.

استاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می­کنند.

از این رو از شما دعوت می شود تا در این مرکز به صورت حرفه ای دوره آموزش صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را سپری کنید.

  در پایان دوره آموزش صفر تا صد دیجیتال مارکتینگبه تمام شاخص های بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ مسلط خواهید بود و میتوانید فعالیت خود را در ابعاد برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا و بررسی نتایج کسب و کار آنلاین خود پیش ببرید.

پس شما با تسلط بر تمامی مباحث digital marketing قادر به مدیریت یک تیم دیجیتال مارکتینگ خواهید بود.

  ملاک مفید بودن و رضایت شما از دوره فقط اعلام نظر شماست و چنانچه به هر دلیلی از کیفیت این دوره راضی نبودید موسسه زبدگان گارانتی میکند تمام مبلغ دریافت شده از دانش پژوه را بدون قید و شرط پرداخت نماید.

بله قطعا بله بله گواهینامه های دوره ارائه گواهینامه معتبر دانشگاه صنعتی شریف ارائه گواهینامه معنبر موسسه زبدگان ارائه گواهینامه MPT اتریش این دوره هیچ گونه پیش نیازی ندارد.

بله خیر، اما میتوانید به صورت مجزا دوره غیر حضوری ما را تهیه کنید.

بله امکان معرفی افراد زبده به بازارکار وجود دارد ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ میخواهید به یک مدرس تبدیل شوید ؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map