دیجیتال مارکتینگ عباسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ عباسی کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایمیل: behzadabbasi08@gmail.

com      بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت و کسب و کار با  ۱۸ سال سابقه تدریس و مدیریت آموزشی در تهران شیراز اصفهان مشهد تبریز و موسسات و مراکز آموزش مدیریت دانشگاههای تهران و شهید بهشتی و علمی کاربردی با عنوانهای مدرس دیجیتال مارکتینگ, مدرس فروش, مدرس بازاریابی رسالت آموزشی خود که همانا معلمی با انتقال تجربه است را انجام می دهد.

 بهزادحسین عباسی هم اکنون موسس دو استارتاپ مطرح در کشور بوده که به همراه سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کارهای مختلف اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی و مشاوره مدیریت ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست روش منحصر به فرد تدریس به همراه مطالب بروز مدیریت، مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای کسب و کارها از مزیتهای تدریس ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و تدریس ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است.

رویکرد برنامه ریزی آموزشهای مدیریتی و بازاربابی و رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است.

در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت آموزش سازمانی پی برده اند.

تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار آموزش سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری آموزش سازمانی است.

شبکه های اجتماعی : اینستاگرام  |  توییتر |  فیس بوک | تلگرام | لینکدین |  مشتریان راضی| افتخارات کسب شده |  مصاحبه  در رسانه ها     مشاوره بازاریابی دیجیتال چیست؟ خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال شامل به کارگیری و استفاده از انواع کانال‌ها و ابزار دیجیتالی در جهت ترفیع و ترویج فروش محصولات و خدمات صاحبان کسب کار بوده و تلاش ما تولید محتوای ارزشمند جهت ارتقا فروش و افزایش درآمد می باشد بازاریابی دیجیتال ابزاری برای فروش و برندینگ است که با برنامه ریزی دقیق می توان در بین رقبا جایگاه مناسبی را کسب کرد.

  نقش مشاوره دیجیتال مارکتینگ در موفقیت شما چیست؟ اگر به دنبال یک تعریف دقیق در مورد مشاوره دیجیتال مارکتینگ هستید باید بگویم به کسی که دارای تخصص حرفه ای در زمینه بازاریابی آنلاین است و می داند که چکونه یک کاربر را به مشتری تبدیل کند تا موجب افزایش فروش کمپانی شود.

شما نمی توانید از یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ انتظار داشته باشید که با تمام جنبه های تبلیغات آشنایی داشته باشد بلکه باید انتظار داشته باشید که از بهترین روش و متد برای کسب وکار شما استفاده کنید.

در واقع شما با استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما می توانید یک چشم انداز کلی نسبت به آینده داشته باشید تا بهترین روش برخورد با مشتری را پیدا کنید.

با استفاده بررسی هایی که انجام می شود پتانسیل های شرکت شما شناخته شده و از آنها برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده می شود.

در مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه مواردی تعیین می شود؟ شناسایی فرصت های جدید برای کسب و کار و ایجاد ارتباط با مشتری ها به بهترین روش.

ارزیابی و بررسی شرایط موجود در شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجوگر و … برای تعیین روش های موثر بازاریابی.

بهبود شرایط نام تجاری شرکت.

  تماس و دریافت رزومه بانک سپه ،بانک خاورمیانه ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک ملی ، بانک مسکن ، بانک اقتصادنوین قوه قضاییه ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان انرژی اتمی ایران ، سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور ، وزارت صنعت معدن وتجارت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صندوق کارآفرینی امید ، استارتاپ ویکند ، گروه مپنا ، شرکت ماموت دیزل ، رایتل ، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ، محور نوآور خلاق ، آکادمی کسب و کار نیکان جهاد دانشگاهی تهران ، دانشگاه صنعتی اصفهان ، دانشگاه صنعتی بیرجند ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران ، دانشکده فنی دانشگاه تهران خودرو سازی کارمانیا ، مجتمع کشت و صنعت شمال ، غنچه ، SSANGYANG ، TIYAN ، اعتماد صنعت گستر هرمزگان ، گروه صنعتی سدید ماشین افلاک اتحادیه صنف آرایشگران استان کرمان ، اتاق اصناف ایران ، اتاق بارگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان ، استاندارس مرکزی مشاوره مدیریت سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی در جهت موفقیت کسب و کار آموزش دوره های فروش بازاریابی مذاکره و دیجیتال مارکتینگ جهت پرسنل سازمان ها و موسسات شناسایی عارضه های سازمان و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها مشاوره ایجاد برندینگ شخصی جهت معرفی در فضای کسب و کار   شبکه های اجتماعی : اینستاگرام   |   توییتر  |   فیس بوک  |  تلگرام   | لینکدین 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map