دیجیتال مارکتینگ فیلم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ فیلم کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

با توجه به نیاز شدید جامعه به نیروی دیجیتال مارکتر و آینده فوق العاده برای بازار کار در این رشته، تیم آغازینو تصمیم به طراحی یک دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ گرفت.

که به وسیله آن، افراد علاقه مند به این حوزه را آموزش دهد.

فیلم آفلاین دوره ارسال به ایمیل ۵ جلسه رایگان با توجه به نیاز شدید جامعه به نیروی دیجیتال مارکتر و آینده فوق العاده برای بازار کار در این رشته، تیم آغازینو تصمیم به طراحی یک دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ گرفت.

که به وسیله آن، افراد علاقه مند به این حوزه را آموزش دهد.

در این آموزش شما یاد می‌گیرید که چگونه یک سایت طراحی کرده و آن را سئو کنید.

ویدئوهای آموزشی به صورت کاملا قدم به قدم است و مانع از هر گونه عدم یادگیری در شما می‌شود.

قطعا شما بهتر میدانید.

تمام آموزش به همین مقدار ختم نمی‌شود.

آموزش دیجیتال مارکتینگ خود به تنهایی مثل دریای بیکران است که هرچه جلوتر بروی عمق آن بیشتر می‌شود.

بنابراین، در صورتی که محتوای دوره رایگان برای شما جذاب بود و علاقه مند شدید تا وارد بازار های بکر اینترنتی شوید پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه دوره جامع دیجیتال مارکتینگ سر بزنید.

این دوره آموزشی در ۱۲جلسه و به صورت کاملا کاربردی و عملی برگزار می‌شود یعنی شما پس از این دوره مشکلی در راه‌اندازی سایت نخواهید داشت چون که تمامی آموزش‌های طراحی سایت ، به صورت عملی انجام می‌شود و به هیچ وجه تئوری نیست.

در جلسات نخست، شما با برخی از اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ به خصوص «بوم دیجیتال مارکتینگ» آشنا می‌شوید.

قطعا هرکسی برای شروع کسب و کارش و اینکه بتواند در ان موفق شود باید یک بوم دیجیتال مارکتینگ داشته باشد تا با کمک آن مسیر حرکت را مشخص کند و دقیقتر به هدف پیش برود.

همچنین با شناخت تفاوت‌های بازاریابی مدرن و قدیمی می‌توانید دید بازتری نسبت به کسب و کارهای آنلاین داشته باشید.

زمانی که می‌خواهید وارد فضای بازاریابی آنلاین شوید، قطعا نیازه که با مفاهیم آن آشنایی داشته باشید و علاوه بر آن باید نسبت به تفاوت‌های بازاریابی آنلاین و سنتی شناخت کامل پیدا کنید تا بتوانید بهتر در چنین فضایی رقابت کنید.

مسیر کسب درامد شما با تولید یک محصول ساده با جذب مشتریان اولیه شروع می‌شود و پس از آن روز به روز محصول بهینه‌سازی می‌شود.

بجز این موارد شما با سطوح مخاطبین و همچنین نوع رفتارشان در فضای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد تا موفق‌تر باشید.

در جلسه سوم از این دوره شما محصول اولیه (MVP) آشنا می‌شوید و اینکه چطور باید یک محصول اولیه طراحی کنید.

زمانی که با مفاهیم و اصول بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید، متوجه خواهید شد که محصول هسته اصولی عناصر آمیخته بازاریابی (۴P) است.

دقیق همان چیزی که ما را به فروش و نهایتا سودآوری می‌رساند.

بنابراین باید بدانید چطور باید یک محصول ابتدایی اما در عین حال برطرف‌کننده نیاز مخاطب طراحی و آماده‌سازیم و از آن مهم‌تر چطور باید بستری برای ارائه آن فراهم کنید، که این بستر می‌تونه اینستاگرام و یا سایت باشد.

زمانی که شما برای خود با استفاده از وردپرس سایتتان را راه‌اندازی کردین، وقت این است که با محیط وردپرسی سایت آشنا شوید تا بتوانید نوشته‌ها و برگه‌هایتان را بسازید، دسته‌بندی‌هایتان را انجام دهید و بتوانید تمام محتواهای سایتتان را مدیریت نمایید.

در این بخش از آموزش شما با افزونه یواست سئو و تنظیمات آن برای بهبود سئوی سایت آشنا می‌شوید تا بتوانید ایندکس شدن بخش‌های مختلف سایت و … را کنترل کنید.

محتوای بهتری برای گوگل بنویسید تا در صفحه اول گوگل نمایش داده شود و علاوه‌برآن ایندکس شدن عکس‌های هر صفحه را کنترل کنید.

انتخاب کلمه کلیدی یکی از مهمترین بخش‌های تولید محتوا همینطور سئوی سایت است.

برای اینکه محتوای شما بیشتر نمایش داده شود و رتبه بهتری در گوگل بدست آورد باید حتما از کلمه کلیدی مناسب و کم رقابت و در عین حال مورد نیاز کاربران استفاده کنید متمایزتر شود و در میان رقبای گوگل رتبه بهتری بدست بیاورد.

بعد از اینکه کلمات کلیدی مناسبی برای محتوای خود انتخاب کردین و محتوا را نوشتید یاد می‌گیرید که چطور محتوای خود را بهینه کنید و به یک محتوای سئو شده تبدیل می‌کنید.

یاید می‌گیرید چطور عکس‌ها و فیلم‌هایتان را بهینه کنیدیاد می‌گیرید چطور متون خود را بهینه سازی کنید،و یاد می‌گیرید چطور یک محتوای مناسب و مورد علاقه گوگل منتشر کنید.

قطعا زمانی که شما مطالب خود را منتشر می‌کنید نیاز به آمار و داده دارید بنابراین باید آن را به سرچ کنسول متصل کنید تا گوگل راحتتر سایت شما را بررسی کند و بتواند اطلاعت مورد نیاز را برایتان مشخص کند.

در بخش هشتم آموزش، شما یاد می‌گیرید چطور سایت خود را به سرچ کنسول متصل کنید و علاوه برآن با بخش‌های مختلف آن آشنا می‌شوید.

پس از اتصال سایت به سرچ کنسول وقتشه با نحوه لینک‌سازی آشنا شوید.

قطعا هرطور که دلتان بخواهد نمیتونید داخل محتوا لینک بزارید.

مثل بقیه موارد، لینک‌سازی هم اصول خودشو دارد، مثلا اینکه چقدر باید از لینک‌های داخلی استفاده کرد؟ چقدر لینک‌های خارجی قرار بدهیم؟ از چه کلمات و عباراتی استفاده کنید بهتره؟ کدام بخش‌ها تاثیر بیشتری دارند؟ تمام این موارد را در بخش لینک‌سازی آموزش خواهید دید تا بتوانید تمام مطالب مورد نظرتون را مثل یک زنجیره محکم به هم پیوند دهید.

وقتی در مسیر طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرید، تازه متوجه می‌شوید که اینستاگرام تمام دیجیتال مارکتینگ نیست و علاوه برآن تنها بستر تبلیغات و برندینگ هم نیست.

چرا که روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد.

از جمله پلتفرم‌های ایرانی که با سایت‌های بسیار خوب و پر مخاطب ایرانی ارتباط دارند.

شما یاد می‌گیرید چطور در این پلتفرم‌ها کمپین‌های تبلیغاتی راه‌اندازی کنید.

در این آموزش‌ها شما یاد می‌گیرید در کنار کمپین‌های ایرانی و در پلتفرم‌های ایرانی، در گوگل ادز هم کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید.

بنابراین با نحوه ساخت اکانت و همچنین با نحوه راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز آشنا میشوید و برای خود کمپین اجرا می‌کنید.

تمام مراحل و قدم‌های دیجیتال مارکتینگ رو پیش بردین، اما مهم‌ترین قدم یعنی تحلیل داده‌ها و اطلاعات سایتتون با کمک ابزار گوگل آنالیتیکس انجام  میشود، بنابراین در آخرین بخش با ابزار گوگل آنالیتیکس، پنل آن و همچنین نحوه تحلیل داده‌های سایت با استفاده از آن آشنا خواهید شد.

اگه دوست دارین توی یه دوره حرفه ای شرکت کنین و با اساتید با تجربه و صاحبین کسب و کار ارتباط داشته باشین یه سر به بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ ما بزنید.

ایمیلتو وارد کن دوره رایگان واست ارسال میشه راستی اگه ایمیل واست نیومد فراموش نکنی پوشه اسپم رو چک کنی😊💖 راحت باشید و دیدگاه خودتان را باما به اشتراک بگذارید 🙂✌ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عنوان نقد و بررسی امتیاز نقد و بررسی* عالی بود تمام هدف ما، در رسیدن شما به موفقیت خلاصه میشه ! قراره کلی خبر خوب براتون بفرستیم .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map