دیجیتال مارکتینگ هزار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ هزار شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: یک هزار و 63 نفر در سطح استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ آموزش می‌بینند و برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت و راه‌اندازی آن در شهرداری‌ها خواهیم داشت.

میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل سازمان همیاری‌ها، معاونین و شهرداران شهرهای شمالی استان که در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری شهرستان قوچان برگزار شد، عنوان کرد: به‌ طور قطع اولویت سازمان همیاری‌های شهرداری خراسان رضوی در سال ۹۹ توجه به شهرداری‌های استان است و بر این اساس سهم پروژه‌ها با شهرداری مشهد افزایش ۲.

۵ برابری و با سایر شهرداری‌ها افزایش 15 برابری داشته است.

وی با اشاره به فراخوان دوران پسا کرونا و انتخاب طرح‌ها و ایده‌های مناسب در این حوزه گفت: برترین ایده موضوع دیجیتال مارکتینگ است و بر همین اساس یک هزار و 63 نفر در سطح استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ آموزش می‌بینند و برای نخستین بار تمام کارشناسان تخصصی این حوزه دور هم جمع شده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت و راه‌اندازی آن در شهرداری‌ها تا پایان تیرماه خواهیم بود.

کرمانی بابیان این نکته که سرمایه بسیاری از مجموعه‌های اقتصادی کشور بلوکه‌ شده است، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ۲۴ شرکت دارد و ۷۸ شهرداری عضو آن هستند و فعالیت‌های مختلفی دارند و بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان دارایی این سازمان است که بخش عمده‌ای از آن بلوکه است و باید در راستای جهش تولید جاری و به منابع مولد تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: بدهی‌های شهرداری مشهد به این سازمان بیشتر از مجموع مطالبات سازمان همیاری شهرداری‌های استان از دیگر شهرداری‌هاست که این بدهی‌ها در حال حاضر به‌صورت اندک‌اندک در حال پرداخت هستند.

وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری شهرداری‌ها از سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی و شورای عالی سازمان، گفت: شهرداری‌ها باید بپرسند که چرا سود سهام طی ۳۰ سال گذشته به آنان داده نشده است؛ امسال برای اولین بار سود سهام میان شهرداری‌ها تقسیم خواهد شد.

کرمانی اظهار کرد: مشارکت عمومی مردم می‌تواند یکی از پایه‌های اصلی حضور مردم در بورس باشد، بورس محل جمع‌آوری سرمایه‌های خرد است و با توجه به اینکه شهرداران همه بیزینسمن هستند باید بورس را به سازمان وارد کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: استان خراسان رضوی به هشت زون تقسیم‌شده است و برای هر زون یک نماینده تعیین خواهد شد اما هیچ مطالبه‌ای از شهرداری‌های شمال خراسان در سازمان صورت نمی‌گیرد.

قوانین در حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند شفافیت و روان‌سازی است هادی رجائی‌نیا فرماندار شهرستان قوچان با بیان این نکته که یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها بحث منابع مالی و مباحث اجرایی است، گفت: بخش عمده درآمدهای شهرداری مربوط به متغیرهایی است که فراز و نشیب زیاد دارند و شهرداری‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند.

وی ادامه داد: هر روز شرح وظایف شهرداری‌ها متعدد می‌شود و شهرداری‌ها باید در زمینه‌های مختلف کار بکنند با وجود اینکه در طول چند ماه گذشته به دلیل بحران‌ها و مسائلی که در بحث سیلاب و کرونا ایجاد شد و این موضوعات باعث کاهش درآمدهای شهرداری می‌شود اما هزینه‌های شهرداری‌ها در مواقع بحرانی افزایش می‌یابد که این یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهرداری‌هاست که به‌صورت اساسی باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

وی با تأکید بر لزوم ورود شهرداری‌ها برای ایجاد منابع درآمدی پایدار، گفت: تحقق این مهم برای شهرداری مشهد با ظرفیت و زیرساخت‌های بزرگ شاید خیلی سخت نباشد اما برای سایر شهرداری‌ها این ظرفیت وجود ندارد و برای شهرداری‌ها باید ظرفیت‌سازی ایجاد شود که قطعاً نیازمند حمایت از طرف مجموعه‌های حمایتی به‌ویژه سازمان همیاری شهرداری‌هاست که می‌تواند حمایت بسیار خوبی به لحاظ کادر فنی، نیروی مشاوره‌ای، منابع مالی و ارتباطات سازمانی با سایر بخش‌ها داشته باشد.

فرماندار شهرستان قوچان تصریح کرد: مجموعه شهرداری‌ها از انعطاف‌پذیری خوبی در حوزه ایجاد منابع پایدار و سرمایه‌گذاری برخوردار هستند اما به دلیل محدودیت‌ها و وظایف متعددی که به دوش شهرداری‌هاست مجبور می‌شوند وقت خود، کارکنان و سهم منابع مالی را در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری کمتر درگیر کنند.

وی با بیان این جمله که این‌گونه نشست‌ها می‌تواند مباحث را به‌صورت کارشناسی مطرح و وارد فاز عملیاتی کند، گفت: شهرداری‌ها در استان تجارب موفق و ناموفقی دارند و یک سری توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و نیازمندی‌هایی مختص به خود دارند که اگر ارتباط بین همه 79 شهرداری استان به‌صورت منسجم و متصل باشد، به ظرفیت بسیار بالایی تبدیل می‌شود و می‌تواند کمبودهای شهرداری‌ها را برطرف کند.

رجائی‌نیا با انتقاد از قوانین و مقررات در حوزه شهرداری‌ها خواهان ورود سازمان همیاری شهرداری‌ها در این حوزه شد و افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها با پیشنهادهای سازنده به مجلس شورای اسلامی می‌توانند قوانینی در راستای رفع مشکلات شهرداری‌ها وضع نمایند.

وی با بیان این نکته که همه شهرها آثار تاریخی دارند که می‌تواند نقطه قوت و منبع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها، زیباسازی مبلمان شهری و حوزه گردشگری باشد، گفت: متأسفانه به دلیل اینکه توان شهرداری‌ها در بحث تملک ضعیف است و دولت هم در حوزه میراث فرهنگی توان ندارد عمدتاً این اماکن به یک معضل و مکانی که در حال تخریب و هزینه‌زاست تبدیل‌شده‌اند و با توجه به اینکه عمدتاً در مالکیت بخش خصوصی هستند امکان اصلاح و مرمت هم وجود ندارد که باید عزمی در حوزه تملک و احیا ایجاد شود تا بتوان از این اماکن به‌عنوان منابع درآمدی پایدار در حوزه گردشگری استفاده شود.

وی ضمن گلایه از درگیری کمیسیون‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها برای مسائل خدماتی و عمرانی عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید در حوزه سرمایه‌گذاری ورود جدی داشته باشد و به نظر می‌رسد قوانین، مقررات و دستورالعمل‌هایی که در حوزه سرمایه‌گذاری است، باید شفاف‌تر شود و روان‌سازی صورت بگیرد؛ چون در برخی مواقع شهرداری‌ها از ورود به حوزه سرمایه‌گذاری واهمه دارند که این موضوع باید تسهیل شود تا شهرداری‌ها در این زمینه مشکل نداشته و به‌راحتی در این حوزه وارد شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری فقط در شهرداری‌های بزرگ وجود دارد اما این قابلیت در همه شهرداری‌ها می‌تواند وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان قوچان افزود: شهرداری‌ها در بخش مدیریت منابع انسانی و منابع لجستیکی دچار مشکل هستند که در این موضوع باید تجدیدنظر جدی و اقدامات اساسی انجام بگیرد.

  وی با اشاره به توان بالقوه شهرداری مشهد، گفت: باید مسئولیت اجتماعی شهرداری مشهد نسبت به سایر شهرداری‌ها افزایش پیدا کند و در این زمینه ساز و کاری با همکاری سازمان همیاری‌ها و معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی ایجاد شود.

وی گفت: اگر شهرداری‌ها ضعیف باشند قطعاً مهاجرت به شهرهای بزرگ وجود خواهد داشت و آسیب‌های جدی از منظر حاشیه‌نشینی و ایجاد بار مضاعف به وجود می‌آید که اگر این کمک از سمت شهرداری مشهد وجود داشته باشد، باعث ارتقا و هم‌افزایی شهرداری‌های شهرهای استان خراسان رضوی به‌صورت همزمان خواهد بود.

 در این نشست که 31 اردیبهشت‌ماه برگزار شد؛ 11 شهردار از شهرهای شمال خراسان رضوی به میزبانی شهرداری قوچان حضور پیدا کردند و گزارشی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهری خود برای جذب سرمایه‌گذار ارائه کردند.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map