دیجیتال مارکتینگ و کرونا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ و کرونا حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این روز ها با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا بازار سنتی کمی رونق کمتری گرفته و افراد بیشتر خرید خود را از طریق سایت ها و اپلیکیشن ها انجام میدهند.

اما برای فعالیت در بازار دیجیتالی یا آنلاین نیاز است که به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه ای داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم دیجیتال مارکتینگ چیست و اگر فروشنده ای در بازار هستید، چطور میتوانید شما هم از بازار دیجیتالی استفاده نمایید.

پس با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ برای فعالیت در بازار دیجیتال شما باید بتوانید از ابزار های این حوزه و راه های ورودی آن استفاده نمایید.

چند نمونه از راه های ارتباطی در حوزه ی دیجیتال شامل سایت، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و .

.

.

)، اپلیکیشن ها (android و ios) و .

.

.

می شود.

در صورتی که شما میخواهید بصورت آنلاین فروش محصول و یا ارائه خدمات داشته باشید، باید با حداقل یکی از این درگاه های ورودی کسب و کار خودتان را شروع نمایید.

اما برای راه اندازی این موارد باید چه کاری کرد؟ برای راه اندازی کسب و کار خودتان در بازار آنلاین باید با شرکت دیجیتال مارکتینگ مشورت نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاری انجام میدهد؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ ابتدا در مورد کسب و کار شما در بازار سنتی سوال خواهد کرد تا با نوع کسب و کار شما و مشتریان شما آشنا شود.

بعد از بدست آوردن اطلاعات در مورد کسب و کار شما، این آژانس سعی بر این دارد که بازار سنتی شما را تبدیل به بازار آنلاین نماید، در این حالت کسب و کار شما طوری ساده سازی و شخصی سازی خواهد شد که در بازار دیجیتال هم بتوانید مشتریان خودتان را داشته باشید.

بعد از آنالیز دقیق و تعیین استراتژی به شما پیشنهاد میشود که از کدام یکی از ابزار هایی که در بالا گفتیم شامل سایت و .

.

.

شما میتوانید ااژستفاده نمایید و با توجه به کسب و کار شما حداقل یکی از این ابزار ها انتخاب خواهد شد.

بعد از اینکه مشخص شد که کدام ابزار دیجیتالی به کسب و کار شما نزدیک تر و مفید تر است حال نوبت به این می‌رسد که شرکت دیجیتال مارکتینگ شما را در نمایش دادن به مشتریان یاری نماید.

در این حالت بطور مثال اگر قرار است که شما سایت داشته باشید، شرکت دیجیتال مارکتینگ برای شما سایت طراحی خواهد کرد، اگر قرار است شما شبکه های اجتماعی داشته باشید، برای شما پست ها و تبلیغات و .

.

.

که مربوط به کار شما می باشد را راه اندازی خواهد کرد و.

.

.

شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب چه شرکتی است؟ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب از صفر تا صد کسب و کار سنتی شما را بر بستر آنلاین پیاده سازی خواهد کرد و شما را تا بدست آوردن مشتریان جدید و افزایش فروش همراهی خواهد کرد.

برای فعالیت بر بستر دیجیتال شما باید بتوانید با تمام ابزار ها کار کنید و این کار نیاز به متخصصان فعال در این حوزه را دارد، شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران رسان شما را تا راه اندازی و بزرگ شدن کسب و کار شما در فضای آنلاین همراهی خواهد کرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران رسان چیست؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران رسان از سال ۹۲ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات آنلاین، سئو ، طراحی سایت ، تولید محتوا و … شروع کرده است.

رمز موفقیت ایران رسان در طول این سال ها برخوردار بودن از تیم خلاق و دانش بروز در این صنعت است.

هدف در ایران رسان کمک به کسب و کارها و کارفرماها برای ورود هرچه بهتر به بازار آنلاین و استفاده از پتانسیل های این بازار می باشد، ایران رسان تنها یک شعار دارد، (GET MARKET !)  این شعار به این معنی است که شما میتوانید با ایران رسان بازار را بدست آورید و مال خود کنید.

ایران رسان چطور میتواند به کسب و کار من کمک نماید؟ آژانس ایران رسان از صفر تا صد کسب و کار شما را در بازار آنلاین راه اندازی خواهد کرد، شما را برای بدست آوردن مشتریان بیشتر همراهی خواهد کرد، رقبای شما را بطور کامل آنالیز و بررسی می کند و به شما کمک میکند تا بتوانید فروش محصولات و یا خدمات خودتان را در این بازار بطور چشمگیری افزایش دهید، ایران رسان با استفاده از تیم تخصصی خود توانسته در بیش از ۱۰۰ پروژه آنلاین تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد و باعث افزایش فروش این کسب و کار ها شود.

چطور میتوانم با آژانس دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار کنم؟ اگر تا به امروز پتانسیل های بازار دیجیتال را نمی دانستید و یا آگاهی داشتید اما برای پیاده سازی آن دچار مشکل بودید تنها کافیست با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران رسان ارتباط برقرار کنید تا مشاوران این شرکت بطور کامل شما را راهنمایی کنند.

برای برقراری ارتباط با ایران رسان تنها کافیست با شماره ی 021-09121442355 تماس بگیرید.

بطور خلاصه بازار های آنلاین هر روز با توجه به بصرفه بودن هزینه ها و با توجه به راحتی خرید، نزد مشتریان محبوب تر خواهند شد و در این میان افرادی که بتوانند با استفاده از متخصصان در این بازار وارد شوند میتوانند از طریق دیجیتال مارکتینگ فروش خودشان را چندین برابر نمایند، اگر شما هم بستر ارائه خدمات در بازار سنتی را دارید و نیاز دارید تا بازار خودتان را رونق بیشتری دهید و یا نیاز دارید که کارتان را در کل کشور و یا حتی در بازار های جهانی توسعه دهید، کافیست همین حالا با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران رسان تماس بگیرید تا کسب و کار شما را در بازار دیجیتال پیاده سازی و توسعه دهند.

** این محتوا تبلیغاتی است کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map