دیجیتال مارکتینگ پزشکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با دیجیتال مارکتینگ پزشکی در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طبق آمارهای جهانی بیش از ۸ میلیارد گوشی هوشمند در دست انسان‌ها وجود دارد، و طبق آمار ضریب نفوذ اینترنت، در کشور ما حتی افراد در روستاهای کوچک هم دارای اینترنت هستند.

با توجه به اینکه بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام و به همین مقدار هم در شبکه‌های پیام‌رسان حضور دارند می‌توان نتیجه گرفت حضور پزشکان در فضای اینترنت یک الزام به حساب می‌آید.

بنابراین به تمامی عزیزان فعال و خدمتگذار جامعه پزشکی پیشنهاد می‌کنیم راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی را عمیقاً مورد مطالعه قرار دهند و از مزایای چشمگیر آن بهره ببرند.

دلیل اصلی تعداد بسیار زیاد افرادی است که نه تنها به صورت آنلاین فعال هستند بلکه به دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات‌شان در فضای آنلاین می‌گردند.

به همین دلیل صنعت پزشکی نمی‌تواند و در واقع نباید دیجیتال مارکتینگ را نادیده بگیرد.

این دیدگاه بسیار عاقلانه است که ترکیب دیجیتال مارکتینگ و پزشکی را دریایی از فرصت‌ها تصور کنیم.

دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل بازاریابی با موبایل، بازاریابی محتوایی، بازاریابی با موتورهای جستجوگر، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و غیره می‌باشد.

از آن‌جایی که دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با روش‌های بازاریابی سنتی نه تنها روشی ارزان بلکه بسیار اثرگذار است، صنعت پزشکی نباید از آن غافل شود.

بازاریابی با موتورهای جستجوگر: مشاغلی که بازاریابی موتورهای جستجوگر را همراه بهینه‌سازی آن‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی به خدمت گرفته‌اند نسبت به آن دسته از مشاغلی که این ویژگی را ندارند بسیار بیشتر دیده می‌شوند.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: افراد در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و شبکه‌های اجتماعی در حقیقت معادل بازاریابی کلامی است.

این نوع بازاریابی نقش بسیار بزرگی در صنعت پزشکی دارد.

اگر افراد زیادی در اطراف شما، پزشکی خاصی را به شما توصیه کنند شما به احتمال زیاد به آن دکتر مراجعه می‌کنید.

1.

بیش از ۴۰ درصد از بیماران می‌گویند که اطلاعاتی که از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اند، روی نحوه رسیدگی به درمان و سلامت آن‌ها تأثیر گذاشته است.

متخصصان در صنعت پزشکی تعهدی دارند مبنی بر به‌وجود آوردن محتوای آموزشی که به بیماران در موارد مرتبط به سلامت‌شان کمک خواهد کرد و قابلیت به‌اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را دارد.

نظرات دیگران با وجود این که مورد اعتماد هستند اما منبع دقیقی به حساب نمی‌آیند، خصوصاً زمانی‌که پای مسئله بسیار مهمی مانند سلامت در میان باشد.

2.

افراد در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال معمولاً بیش از دو برابر افراد ۴۰ تا ۵۵ سال شبکه‌های اجتماعی در مورد سلامت بحث می‌کند.

این آمار بیانگر این است که افراد ۱۸ تا ۲۴ سال می‌توانند با شبکه‌های اجتماعی و روش‌های جدید ارتباطی، به‌راحتی خود را تطبیق دهند که این، پیوستن متخصصان پزشکی به چنین مباحثی را ضروری می‌کند.

3.

۹۰ درصد افراد پاسخگو که رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال دارند معتقدند که به اطلاعات به اشتراک‌گذاشته شده در شبکه های اجتماعی توسط افراد، می‌توان اعتماد کرد.

۴.

۱۹ درصد از مالکان گوشی‌های هوشمند، حداقل یک اپلیکیشن مربوط به سلامت را روی‌ گوشی‌های خود دارند.

۵.

مطابق با تحقیق انجام شده توسط موسسه Mediabistro،از۵۴٪ از بیماران احساس راحتی بیشتری می‌کنند زمانی‌که پزشکان به دنبال توصیه‌های پزشکی از طریق جوامع آنلاین برای درمان بهتر مشکلات آن‌ها باشند.

۶.

طبق تحقیقات موسسه MedTechMedia،ز۳۱٪ از پزشکان حرفه‌ای برای شبکه‌سازی‌ حرفه‌ای، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

۷.

طبق آمارهای جهانی ۴۱٪ از افراد گزارش دادند که شبکه‌های اجتماعی در انتخاب تجهیزات پزشکی خاص، پزشک یا بیمارستان خود تاثیر گذاشته است.

۸.

حدود ۶۰ درصد از پزشکان اذعان دارند که شبکه‌های اجتماعی در ارائه خدمات پزشکی آن‌ها به بیماران‌شان تاثیر مثبت گذاشته است.

یک دگرگونی چشمگیر در صنعت پزشکی قابل مشاهده است که هم نمایانگر فرصت‌ها و هم فضای رقابتی برای بازاریابان است.

۲ متغیر اصلی این تحول را به پیش می‌برد.

اولاً افزایش تعداد مخاطبان صنعت پزشکی که از ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کنند و دیگری تغییر از سرویس‌های هزینه‌بر صنعت پزشکی به مدل‌هایی است که بر اساس رضایت بیمار و کیفیت ارائه می‌شوند.

بستر اصلی دیجیتال مارکتینگ در سراسر جهان وب‌سایت به حساب می‌آید.

برنامه‌هایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و … ابزارهای جانبی برای دیجیتال مارکتینگ هستند.

شروع دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای با امکانات کامل و در عین‌حال ساده برای استفاده بیماران است.

امکاناتی از قبیل ارائه مقالات آموزشی رایگان، سرویس نوبت‌دهی، اطلاعات تماس، شبکه‌های اجتماعی متصل به وب‌سایت، اطلاعات کامل در مورد پزشک و رزومه ایشان و … آغاز می‌شود.

تا ۵ سال گذشته تقریبا با یک وب‌سایت معمولی هم امکان حضور در اینترنت وجود داشت اما در پاراگراف قبلی تاکید بر داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای داشتم چرا که وجه تمایز پزشکان معمولی از پزشکان حرفه‌ای که می‌خواهند در فضای اینترنت بازاریابی و برندسازی انجام دهند، یک وب‌سایت حرفه‌ای است.

یک وب‌سایت حرفه‌ای شامل گرافیک بسیار عالی، مقالات کامل و راهنماهای مناسب برای بیماران است تا بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

محتوای این وب‌سایت باید مناسب با الگوریتم‌های گوگل طراحی شده باشد تا در نتایج جستجو در موتور جستجوگر گوگل (بیشتر از ٪ ۹۰ جستجوها در گوگل انجام می‌شود)، نام وب‌سایت به عنوان ارائه‌دهنده آن خدمت خاص یا درمان، در صفحه اول نمایش داده شود.

در مورد اهمیت در صفحه اول گوگل صرفا به یک آمار جهانی که شرکت گوگل آن را ارائه داده است اشاره می‌کنم: ۹۴ ٪ افراد که در گوگل جستجو می‌کنند فقط صفحه اول آن را می‌بینند و حتی حدود ۸۰ درصد افراد فقط لینک اول یا دوم را می‌بینند.

بنابراین همانطور که ملاحظه کردید می‌توان به اهمیت حضور در صفحه اول پی‌برد.

با توجه به آمارهای داده شده در مورد شبکه‌های اجتماعی، پزشکان باید حتماً در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، آپارات و … حضور داشته باشند.

این حضور برای برندسازی آن‌ها اثر بسیار زیادی خواهد داشت و در نهایت منجر به درآمد بیشتر می‌شود.

بحث تولید محتوا بسیار مفصل است اما اگر بخواهم به‌صورت خلاصه به آن بپردازم، یک پزشکی حرفه‌ای باید به صورت منظم محتوا، تولید کند و در وب‌سایت خود و شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

نوشتن مقاله و تولید ویدئو آموزشی برای وب‌سایت، انتشار عکس یا ویدئو در شبکه‌های اجتماعی، ارائه گزارش‌هایی مبنی بر درمان بیماران خود یا حضور در همایش‌های گوناگون تنها بخشی از انواع تولید محتوا برای پزشکان است.

با توجه به اینکه پزشکان تخصص بسیار مهمی دارند و همه انسان‌ها قطعاً با آن‌ها ارتباط پیدا می‌کنند بهراحتی می‌توانند محتوا آماده کنند.

و فقط کافی است به‌صورت منظم این کار را انجام دهد.

برای نظم دادن به پروسه تولید محتوا هم می‌توانند به راحتی از یک جدول هفتگی یا ماهانه استفاده کنند.

به عنوان مثال روزهای یکشنبه هر هفته یک مقاله حدود ۱۰۰۰ کلمه نوشته و در وب‌سایت خود منتشر کنند، یا برای روزهای زوج برای صفحه اینستاگرام خود و سایر شبکه‌های اجتماعی محتواهای کوچک که به ریز محتوا معروف هستند تولید کنند.

یکی از قسمت‌های مهم در فضای دیجیتال ایجاد ارتباط با مخاطب و احساس خوب در افراد است.

در بخش‌های مختلف در فضای دیجیتال مارکتینگ مخاطبان باید به‌راحتی با پزشکان ارتباط برقرار کنند.

به عنوان مثال اینستاگرام یا بخش‌هایی که مربوط به نظرات افراد در وب‌سایت است.

یکی از فرایندهای مهم در دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان، پاسخگویی مناسب و سریع به مخاطبان خود است.

مخاطبان پزشکان قطعاً به دنبال راه‌حلی برای بیماری خود یا عزیزان‌شان هستند و این نکته نشان‌دهنده اهمیت سرعت پاسخ‌دهی در این حرفه می‌باشد.

اجرای دیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی یک الزام به حساب می‌آید اما با توجه به دغدغه پزشکان بر درمان بیماران و ارتقاء دانش خود امری وقت‌گیر خواهد بود.

بنابراین به پزشکان و فعالان صنعت پزشکی توصیه می‌شود که برای اشراف به موضوع دیجیتال مارکتینگ در حد مدیریت آن، دانش خود را افزایش دهند و به عنوان مثال با مفاهیم کلی وب‌مستری آشنا شوند.

برای اجرای دیجیتال مارکتینگ بهتر است از افراد یا شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات استفاده کنند تا در نهایت نتیجه سریع‌تر و بهتری بگیرند.

در حقیقت نباید دیجیتال مارکتینگ مانعی در ارائه خدمات پزشکی به بیماران شود.

در نهایت مهم‌ترین مسئله شروع دیجیتال مارکتینگ می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد پزشکان در کشور ما و در برابر آن‌ها بیماران و حق انتخابی که آن‌ها دارند و همینطور گستردگی استفاده از اینترنت مهم‌ترین مسئله شروع دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید.

یک ایده‌عالی اگر اجرا نشود به دستاوردی نخواهد رسید.

اما در مقابل آن اگر یک ایده معمولی به‌صورت عالی اجرا شود قطعاً دستاورد بی‌نظیری خواهد داشت.

در مورد اهمیت اجرای دیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی نتیجه یک جستجوی ساده در مورد جراحی بینی را با شما به اشتراک می‌گذارم: تنها در مورد جستجوی عبارت جراحی بینی در جستجوگر گوگل بیش از ۳۱ میلیون نتیجه جستجو وجود دارد و این نشان دهنده تعداد زیاد صفحات ساخته شده در مورد جراحی بینی است! که بیانگر بازار بسیار پر رقابت این این حرفه می‌باشد.

در نهایت به همه پزشکان عزیز و فعالان در صنعت پزشکی توصیه می کنم تا با گسترش دانش خود در این بخش از صنعت بازاریابی «دیجیتال مارکتینگ» که آینده بازاریابی جهان هم خواهد بود اقدامی موثر برای برندسازی و خدمات بهتر به مخاطبان خود انجام دهند.

دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگدیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نشانی: تهران – پاسداران – میدان نوبنیاد – نبش کوهستان ۵ – پلاک ۶ – طبقه دوم تلفن: 09121442355 پشتیبانی: 09121442355 ایمیل: info@modaresanepishtaz.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map